Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
hei... nyt sit riitti noi ruuankuvat.. ihan OIKEESTI!!!!!!! :kieh: :kieh:

tai kohta saat tulla meille lapsenvahdiks että mä voin mennä mäkkiin!!!! :D

Soita taksi, ja kun se taksi tulee, niin pyydät kuskia käymään drive-inistä hakemassa sulle ruokaa?Entinen naapuri hommasi aina noin itselleen tupakkaa jos ne loppui kesken
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
joulu4.jpg

Häpeä ruoja :p :kieh:

Voi vitalis... Milloin minä olen viimeksi päässyt mcDonaldsissa... tai missään hampparimestassa |O Hitto, se lasketaan jo kuukausissa kai :headwall:

Tuo Sierra on namia ja se on sesonkituote. Mä en varmaan kerkeä käydä mäkissä ennen kuin sen myyminen lopetetaan taas... :'(

Mä taidan olla vähän kaavoihin kangistunu, ku oon tosi huono tilaamaan mitään tommosia... se on aina vaan se tuplajuutso tao bigmäkki..., :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Poneista puheenollen, mie juuri pari päivää sitten tutkailin vanhaa My Little Ponya ja etsin siltä ponisyöpää :ashamed: Terve yksilö... Oli vain tosi likainen.

ainiin. Aika ihq toi marsipaani :heart: :D

Hyvä että oli terve.. mikä antoi viitteitä että olisi sairastunut..?! :whistle:


meillä on yhdellä ponilla vesirokko.. joku (ei siis Peppi vaan ihan minä itse pienenä..) on saanut päähänsä kuluttaa hieman punaista tussia... :whistle: :kieh:

No kun mä en ole koskaan nähnyt ponisyövän sairastuttamaa Little Ponya ja toiveikkaana tietysti katselin, että oisko noi pisteet sitä kuuluissa hometta, joka tuhoaa keräilyponeja... Ei ollut.
:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
hei... nyt sit riitti noi ruuankuvat.. ihan OIKEESTI!!!!!!! :kieh: :kieh:

tai kohta saat tulla meille lapsenvahdiks että mä voin mennä mäkkiin!!!! :D

Soita taksi, ja kun se taksi tulee, niin pyydät kuskia käymään drive-inistä hakemassa sulle ruokaa?Entinen naapuri hommasi aina noin itselleen tupakkaa jos ne loppui kesken

toi ois muuten aika hyvä...en o tullukkaan ajatelleeks.. :whistle: :D

mut ehkä jätän nyt kummiski väliin.. on sen verta tullu tänään jo syötyä... :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Häpeä ruoja :p :kieh:

Voi vitalis... Milloin minä olen viimeksi päässyt mcDonaldsissa... tai missään hampparimestassa |O Hitto, se lasketaan jo kuukausissa kai :headwall:

Tuo Sierra on namia ja se on sesonkituote. Mä en varmaan kerkeä käydä mäkissä ennen kuin sen myyminen lopetetaan taas... :'(

Mä taidan olla vähän kaavoihin kangistunu, ku oon tosi huono tilaamaan mitään tommosia... se on aina vaan se tuplajuutso tao bigmäkki..., :whistle:

tuplajuutso :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eikö kukaan muu haluu multa postia! |O :D

minä :D
Rouva on sit hyvä ja laittaa osoitteens yynä. :saint:

ajattelin laittaa sen tänne, jotta vatkuli löytäisi paremmin perille.
B)
:laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Mä taidan olla vähän kaavoihin kangistunu, ku oon tosi huono tilaamaan mitään tommosia... se on aina vaan se tuplajuutso tao bigmäkki..., :whistle:

Kannattaa tilata joku spesiaaliateria ja sen lisäksi bigmäkki niin ei harmita jos se erikoisuus onkin pahaa... Elmaco on muuten myös hyvää, mutta drive-inin urpot unohtaa aina laittaa ne, mausteet ranskiksiiin |O

Kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsaa ja kansantansseja
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Poneista puheenollen, mie juuri pari päivää sitten tutkailin vanhaa My Little Ponya ja etsin siltä ponisyöpää :ashamed: Terve yksilö... Oli vain tosi likainen.

ainiin. Aika ihq toi marsipaani :heart: :D

Hyvä että oli terve.. mikä antoi viitteitä että olisi sairastunut..?! :whistle:


meillä on yhdellä ponilla vesirokko.. joku (ei siis Peppi vaan ihan minä itse pienenä..) on saanut päähänsä kuluttaa hieman punaista tussia... :whistle: :kieh:

No kun mä en ole koskaan nähnyt ponisyövän sairastuttamaa Little Ponya ja toiveikkaana tietysti katselin, että oisko noi pisteet sitä kuuluissa hometta, joka tuhoaa keräilyponeja... Ei ollut.
:|

okei.. mä en ollu tommosesta kuullutkaan... :whistle: Aika hyvin ne muuten kyllä on säilyny..mun omat 20 vuotta vanhat on nyt Pepillä leikissä ja ihan melkin kuin uusia ovat (lukuunottamatta yhden vesirokkoa ja muutaman leikattua harjaa... :saint: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Häpeä ruoja :p :kieh:

Voi vitalis... Milloin minä olen viimeksi päässyt mcDonaldsissa... tai missään hampparimestassa |O Hitto, se lasketaan jo kuukausissa kai :headwall:

Tuo Sierra on namia ja se on sesonkituote. Mä en varmaan kerkeä käydä mäkissä ennen kuin sen myyminen lopetetaan taas... :'(

Mä taidan olla vähän kaavoihin kangistunu, ku oon tosi huono tilaamaan mitään tommosia... se on aina vaan se tuplajuutso tao bigmäkki..., :whistle:

tuplajuutso :D

No just se.. etkö sä muka oo siitä kuullu.. ihme mäkki teillä!!! :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Mä taidan olla vähän kaavoihin kangistunu, ku oon tosi huono tilaamaan mitään tommosia... se on aina vaan se tuplajuutso tao bigmäkki..., :whistle:

Kannattaa tilata joku spesiaaliateria ja sen lisäksi bigmäkki niin ei harmita jos se erikoisuus onkin pahaa... Elmaco on muuten myös hyvää, mutta drive-inin urpot unohtaa aina laittaa ne, mausteet ranskiksiiin |O

Kaikkea pitää kokeilla paitsi sukurutsaa ja kansantansseja

niin no...tää on tietty kokeilemisen arvonen asia... :whistle:

mää oon muuten harrastanu tanhua... :D
 

Yhteistyössä