Kyllä sen hidastimen saa päälle noihin lapsiin, etenkin silloin kun on kiire.
Voi olla askel kovinkin hidas |O
Voi olla askel kovinkin hidas |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kyllä sen hidastimen saa päälle noihin lapsiin, etenkin silloin kun on kiire.
Voi olla askel kovinkin hidas |O
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nöyrin anteeksipyyntö kärsikselle :hug:
Siis ei tietenkään mikään leikkiKALU vaan ihuna rakas pikkuponisi... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kyllä sen hidastimen saa päälle noihin lapsiin, etenkin silloin kun on kiire.
Voi olla askel kovinkin hidas |O
Joo, silloin se kyllä onnistuu... |O
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:En taas jaksa lainata... ni alotan välillä uuden...
Me käytiin tutustumassa joskus tohon freinet -kouluun ja mun pikkuserkut on käyneet sitä... musta jotenkin ihana ilmapiiri tuntui olevan siellä. Lastentarhanopettajakoulutuksesta itse haaveilen ja se kun on Raumalla..
Musta ei tosiaan varmaan olis tekemään 8-16 työtä samassa paikassa eli mulle tää sekatyöläisenä olo sopii hyvin.. B) Toki oon tehny paljon töitä päikkäreissäkin... ja on sekin ollu ihan kivaa....
Nautin kummiski suunnattomasti siitä, että voin olla tytön kanssa edelleen kotona... :heart: =)
ehkä mä saan miehen vielä joskus raahattua sinne raumallemuuten pyörii siellä suunnassa aika aktiivisesti, mutta ei kuulemma suostu muuttamaan
lastentarhanopettajan ammatti on varmasti mielenkiintoinen. ja kasvatustieteet yleensä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kyllä sen hidastimen saa päälle noihin lapsiin, etenkin silloin kun on kiire.
Voi olla askel kovinkin hidas |O
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
näin määkin teen aikausein.. B)
Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)
Onnee vuosikkaalle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kai se on vaan uskottava sit että vauhti ei ainakaan hiljene :snotty:
meillä onkin muuten huomenna iso päivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
näin määkin teen aikausein.. B)
Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)
mä kun luulin että poni on muovia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee vuosikkaalle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kai se on vaan uskottava sit että vauhti ei ainakaan hiljene :snotty:
meillä onkin muuten huomenna iso päivä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee vuosikkaalle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kai se on vaan uskottava sit että vauhti ei ainakaan hiljene :snotty:
meillä onkin muuten huomenna iso päivä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa|O :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee vuosikkaalle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kai se on vaan uskottava sit että vauhti ei ainakaan hiljene :snotty:
meillä onkin muuten huomenna iso päivä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
älä vaan tee samoja virheitä kuin minä ettet saa kärsiksen vihaa yllesi...
älä siis sano mitään pahaa tai halventavaa siitä!!! :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa|O :ashamed: :snotty:
nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo...|O
![]()
![]()
kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mä oon kyllä ihan ulkona tosta marsipaniasta. Enkä aio selata taaksepäin ottaakseni tarkemmin selvää. Seurailen salaa ja yritän leikkiä, että tajuan jotain, jookos kookos
*muoks MARSIPAANISTA*
:ashamed:
näin määkin teen aikausein.. B)
Mut Marsis (toivottavasti kärsikselle sopii tää lempinimi) on Kärsiksen (tai ehkä vähän hänen lapsensakin) pehmoponi, joka juttelee ja laulaa ja joka on ilmeisesti aika tärkeä osa heidän perhen elämää... kuva löytyy myös ylempää... =)
mä kun luulin että poni on muovia..![]()
marsipaani EI OLE MUOVIA. paitsi sen pää... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onnee vuosikkaalle! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kai se on vaan uskottava sit että vauhti ei ainakaan hiljene :snotty:
meillä onkin muuten huomenna iso päivä![]()
![]()
Paljon onnea :flower: