Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mun rupesi tekemään ihan kamalasti mieli mäkkiruokaa|O :ashamed: :snotty:
nonni... ja pakko oli tietty kertoa se meille, niin että nyt munki alko tekee mieli tuplajuuustoo...|O
![]()
![]()
kumpaa mussut muuten mieluummi mussuttaa hesen vai mäkin sapuskaa??![]()
Molempia. Riippuu siitä, mitä tekee mieli. Carrollsin ruuista mä en hirveästi tykkää mutta syön mä niitäkin :snotty:
kyl mäki molempia syön, mut kyl mäkki vie voiton... carrolssia ei meillä päin ookkaan..