Ultramariini

Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla. Mä en tajua mitä se vieläkin kuukuilee niin kauheesti :kieh: tosin nyt se on keksiny kuinka kivaa on raahata leluauto tms. pöydän viereen, ylttyy niin kivasti joka paikkaan :kieh: ja kaatuu niin komeesti kiikkerän lelun päältä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
No eiköhän siinä ihan hyvin käy... kun on kerran rekisteriotekkin mukana!!

Toivottavasti. Mä en kyllä pyytänyt niitä edes menemään sinne ollenkaan vaan ilmoitin meneväni bussilla kun turvaistuinta ei ole.

No aattelivat varmaan teitin parasta, ettei tarvi bussilla mennä... kyllä meilläkin on monta kertaa murtauduttu autoon ja kellariin, kun mun isä on unohtanu avaimet sisälle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
En taas jaksa lainata... ni alotan välillä uuden...

Me käytiin tutustumassa joskus tohon freinet -kouluun ja mun pikkuserkut on käyneet sitä... musta jotenkin ihana ilmapiiri tuntui olevan siellä. Lastentarhanopettajakoulutuksesta itse haaveilen ja se kun on Raumalla..

Musta ei tosiaan varmaan olis tekemään 8-16 työtä samassa paikassa eli mulle tää sekatyöläisenä olo sopii hyvin.. B) Toki oon tehny paljon töitä päikkäreissäkin... ja on sekin ollu ihan kivaa....

Nautin kummiski suunnattomasti siitä, että voin olla tytön kanssa edelleen kotona... :heart: =)

ehkä mä saan miehen vielä joskus raahattua sinne raumalle :D muuten pyörii siellä suunnassa aika aktiivisesti, mutta ei kuulemma suostu muuttamaan :) lastentarhanopettajan ammatti on varmasti mielenkiintoinen. ja kasvatustieteet yleensä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
No aattelivat varmaan teitin parasta, ettei tarvi bussilla mennä... kyllä meilläkin on monta kertaa murtauduttu autoon ja kellariin, kun mun isä on unohtanu avaimet sisälle...

Joo, ajatteli. Mutta mua hirvittää se että jos nyt jostain syystä ne jää spolille kiinni ja istuvat aamuun putkassa tai jotain yhtä mukavaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

No ei tosiaan.. meillä löytyy neidiltä joka päivä yksi uusi mustelma jostain ja kun kysyn että mistäköhän toiki on tullu ni tulee aina mitä mielenkiintosimpia selityksiä.. toi neiti on kyllä simmonen apina ettei tosikaan!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??

Ei saa
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??

valitettavasti ei saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??

meillä on hei kävelty jo 2,5 vuotta... B) jos sen rajottime saat asennettua ni kerro ihmeessä mullekin miten se toimii.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
No aattelivat varmaan teitin parasta, ettei tarvi bussilla mennä... kyllä meilläkin on monta kertaa murtauduttu autoon ja kellariin, kun mun isä on unohtanu avaimet sisälle...

Joo, ajatteli. Mutta mua hirvittää se että jos nyt jostain syystä ne jää spolille kiinni ja istuvat aamuun putkassa tai jotain yhtä mukavaa

No pidetään peukkuja et kaikki mene hyvin.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??
Meillä kuopus kävellyt kohta 7kk, ja varsinkin pää on ihan mustelmilla. Muutama sarvikin löytyy. Ja kissan raapimisjälkiäkin. On niinkuin oisi ollut pahemassakin tappelussa. :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??

sellanen lätkä selkään, mikä joskus kauan sitten oli pakettiautoissa? tosin kannattaa laittaa nopeudeks jotain muuta kun 80 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Juu, niitä mustelmia on |O Mä kauhulla oon miettinyt et mitä neuvolatäti sanoo, kun ens viikolla on 1-v neuvola ja tuo poitsu on ihan mustelmilla.

Ei se sano yhtään mitään. Tai voi kyllä kysyä että ollaanko teillä opettelemassa kävelemään :)
Mutta ei pikkulapsen mustelmat ole mitenkään epätavallisia

Mutkun se on kävelly jo 3kk |O sillä on ihan liian kova vauhti. Saako lapsiin asennettua jotain nopeuden rajotinta??

sellanen lätkä selkään, mikä joskus kauan sitten oli pakettiautoissa? tosin kannattaa laittaa nopeudeks jotain muuta kun 80 :D

Toi ois muuten aika hyvä... :D
 

Yhteistyössä