Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Naapurin lapsi oppi kutakuinkin 8 kk kävelemään.

Meillä ovat hitaita liikkeelle lähtijöitä olleet kaikki, esikoinen paria päivää ennen 1v päivää ja kaksi muuta n 1v 2kk iässä. Konttamaankin ovat oppineet vasta myöhään.

Äitiinsä tulleet.

samoin tällä... äitiinsä tuli liikkumisessa... ja myös puhumisessa.. juttua tuli paljon ja koko ajan jo paljon ennen ekoja askeleita.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Oltiin anoppilassa tänään ja poika sai hajotettua tälläkertaa vaan säästöpossun ja saippuakupin :kieh:

no mut eihän toi o paha saldo... B) ja fiksu poika ku säästöpossun rikko... saiko paljon rahaa.. :saint:

En oo laskenu :whistle: mut aika täys se oli..Appiukko anto ne rahat pojalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Oltiin anoppilassa tänään ja poika sai hajotettua tälläkertaa vaan säästöpossun ja saippuakupin :kieh:

no mut eihän toi o paha saldo... B) ja fiksu poika ku säästöpossun rikko... saiko paljon rahaa.. :saint:

En oo laskenu :whistle: mut aika täys se oli..Appiukko anto ne rahat pojalle :D

Nonni.. poika ties sit mistä narusta kannattaa vetää.. :D
 

okei... mua kiinnostaa tuo freinetkoulu Raumalla, kun mahdollisesti sinne muutto edessä...

No mulla on varsinaisesti yksi tutkinto: liikunnanohjaaja...lisäksi olen opiskellut lastenohjaajksi, mutta valitettavasti opinnot jäi kesken.. Yliopistossa kasvatustieteitä ja kirjallisutta luen enemmän tai väehmmän aktiivisesti.... B)

Työkseni ohjaan lasten liikuntaa (ja joskus vähän aikuistenkin..) ja teen joitakin tunteja paperihommia ja siivousta voimisteluseurassamme ja jotain valmennushommiakin, mutta tytön takia en ole niihin halunnut hirveesti sotkeutua..

Lisäksi kirjotan freelancerina... (ja vähän joskus kuvaankin..)

Että semmonen jonkun sortin sekatyöntekijä oon... B) [/quote]

mukavaa että on vaihtelua :)
tuo freinetkoulu kiinnostaisi muakin, samoja piirteitä kuin steinerissakin. mutta täällä päin kun ei ole, eikä myöskään mahdollisuuksia muuttaa. tai mulla olisi, mutta miehellä ei noiden bändi- ja teatterikuvioiden takia :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Oltiin anoppilassa tänään ja poika sai hajotettua tälläkertaa vaan säästöpossun ja saippuakupin :kieh:

no mut eihän toi o paha saldo... B) ja fiksu poika ku säästöpossun rikko... saiko paljon rahaa.. :saint:

En oo laskenu :whistle: mut aika täys se oli..Appiukko anto ne rahat pojalle :D
Kannatti rikkoa. :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun pikkuveli ja miehen siskon mies lähtivät just murtautumaan mun miehen autoon :xmas: :ashamed:
Auts. Oliko avaimet jääneet sisään?

Ei tällä kertaa. Mutta tytön turvaistuin on siellä autossa ja mies intissä leirillä. ja mä tarvin sen istuimen aamulla sairaalareissua varten, kun mun veli kuskaa mut ja tytön sinne autollaan.
Auto on muuten sotilasaluella, siihen ei ole vara-avaimia ja mä todella toivon ettei sotilaspoliisi raahaa niitä putkaan kun autoon murtautuvat :|
 
En taas jaksa lainata... ni alotan välillä uuden...

Me käytiin tutustumassa joskus tohon freinet -kouluun ja mun pikkuserkut on käyneet sitä... musta jotenkin ihana ilmapiiri tuntui olevan siellä. Lastentarhanopettajakoulutuksesta itse haaveilen ja se kun on Raumalla..

Musta ei tosiaan varmaan olis tekemään 8-16 työtä samassa paikassa eli mulle tää sekatyöläisenä olo sopii hyvin.. B) Toki oon tehny paljon töitä päikkäreissäkin... ja on sekin ollu ihan kivaa....

Nautin kummiski suunnattomasti siitä, että voin olla tytön kanssa edelleen kotona... :heart: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun pikkuveli ja miehen siskon mies lähtivät just murtautumaan mun miehen autoon :xmas: :ashamed:
Auts. Oliko avaimet jääneet sisään?

Ei tällä kertaa. Mutta tytön turvaistuin on siellä autossa ja mies intissä leirillä. ja mä tarvin sen istuimen aamulla sairaalareissua varten, kun mun veli kuskaa mut ja tytön sinne autollaan.
Auto on muuten sotilasaluella, siihen ei ole vara-avaimia ja mä todella toivon ettei sotilaspoliisi raahaa niitä putkaan kun autoon murtautuvat :|

ups... toivotaan tosiaan ettei osu sotilaspoliisia kohalle... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun pikkuveli ja miehen siskon mies lähtivät just murtautumaan mun miehen autoon :xmas: :ashamed:
Auts. Oliko avaimet jääneet sisään?

Ei tällä kertaa. Mutta tytön turvaistuin on siellä autossa ja mies intissä leirillä. ja mä tarvin sen istuimen aamulla sairaalareissua varten, kun mun veli kuskaa mut ja tytön sinne autollaan.
Auto on muuten sotilasaluella, siihen ei ole vara-avaimia ja mä todella toivon ettei sotilaspoliisi raahaa niitä putkaan kun autoon murtautuvat :|
:/ Voih. Mä pidän peukkuja että kaikki menee ok.

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun pikkuveli ja miehen siskon mies lähtivät just murtautumaan mun miehen autoon :xmas: :ashamed:
Auts. Oliko avaimet jääneet sisään?

Ei tällä kertaa. Mutta tytön turvaistuin on siellä autossa ja mies intissä leirillä. ja mä tarvin sen istuimen aamulla sairaalareissua varten, kun mun veli kuskaa mut ja tytön sinne autollaan.
Auto on muuten sotilasaluella, siihen ei ole vara-avaimia ja mä todella toivon ettei sotilaspoliisi raahaa niitä putkaan kun autoon murtautuvat :|

ups... toivotaan tosiaan ettei osu sotilaspoliisia kohalle... :saint:

No niillä on rekisteriote kyllä mukana, mutta... ja sotilaspoliisi voi kyllä soittaa mun miehellekin, mutta en mä tiedä soittaisko ne. Ei kai ole laitonta murtautua autoon jos siihen on lupa omistajalta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
jälkijunassa tullaan mut voisko joku valaista mistä ihmeen marsipaanista on kyse?!? :D
*Oikeasti on oikeaa elämää olemassa* Uskokaa vaan... :whistle:

62321356818b_Main200.jpg
 
Tosta kävelystä vielä, niin meillä tyttö oli varmana jotenkin päättäny, ettei lähe kävelemään ennen kun osaa sen kunnolla. Sitten ku lähti niin se oli ekasta päivästä ihan sujuvaa eikä kaikki meinannu meinannu millään uskoa kun sanoin seuraavana päivänä jossain puistossa että eilen oppi kävelemään.. B) että meillä kyllä siinä vaiheessa mustelmilta säästyttiin...mutta sen jälkeen niitä onkin sitten tullut jatkuvasti ja koko ajan... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun pikkuveli ja miehen siskon mies lähtivät just murtautumaan mun miehen autoon :xmas: :ashamed:
Auts. Oliko avaimet jääneet sisään?

Ei tällä kertaa. Mutta tytön turvaistuin on siellä autossa ja mies intissä leirillä. ja mä tarvin sen istuimen aamulla sairaalareissua varten, kun mun veli kuskaa mut ja tytön sinne autollaan.
Auto on muuten sotilasaluella, siihen ei ole vara-avaimia ja mä todella toivon ettei sotilaspoliisi raahaa niitä putkaan kun autoon murtautuvat :|

ups... toivotaan tosiaan ettei osu sotilaspoliisia kohalle... :saint:

No niillä on rekisteriote kyllä mukana, mutta... ja sotilaspoliisi voi kyllä soittaa mun miehellekin, mutta en mä tiedä soittaisko ne. Ei kai ole laitonta murtautua autoon jos siihen on lupa omistajalta...

No eiköhän siinä ihan hyvin käy... kun on kerran rekisteriotekkin mukana!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
jälkijunassa tullaan mut voisko joku valaista mistä ihmeen marsipaanista on kyse?!? :D
*Oikeasti on oikeaa elämää olemassa* Uskokaa vaan... :whistle:

62321356818b_Main200.jpg


Sun leikkikalu vai? :heart:

Juu, itselleni hankin... tyttö saa joskus lainata
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
jälkijunassa tullaan mut voisko joku valaista mistä ihmeen marsipaanista on kyse?!? :D
*Oikeasti on oikeaa elämää olemassa* Uskokaa vaan... :whistle:

62321356818b_Main200.jpg


Sun leikkikalu vai? :heart:

Juu, itselleni hankin... tyttö saa joskus lainata
ok meininki :laugh: onkohan tuo sama vekotin minkä tilasin tytölleni..luultavasti...

 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
jälkijunassa tullaan mut voisko joku valaista mistä ihmeen marsipaanista on kyse?!? :D
*Oikeasti on oikeaa elämää olemassa* Uskokaa vaan... :whistle:

62321356818b_Main200.jpg


Sun leikkikalu vai? :heart:

uuupps.. nyt Kärsis voi suuttua... Marsipaani ei ole mikään leikkikaulu vaan hänen rakas vauvaponinsa!! :D (psst.. älä vaan sano, et onks siinä mimmoset patterit... sit se vasta tulistuuki... :whistle: :D )
 

Yhteistyössä