Soppiko Kippuravarvas, jos lähetän sulle väsymykseni vasta aamulla.
Silloin se vasta vaivaakin :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olipa tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai ei uskonut vai?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:Pitääpä käydä tsekkaan jos löydän ketjun.
![]()
Noo, ei se väittelemään alkanu. Mut meinas et oli mun kuvani tsoukki :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Soppiko Kippuravarvas, jos lähetän sulle väsymykseni vasta aamulla.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
Tuolla seisoo sängyssää ja karjuu:ANNAAANAANNAAANAAANNAA
Pitäs herätyskello saada sängynpäätystä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)
Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/
Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii...![]()
aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan![]()
Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?
taidehistoriaa ja sellasta. nyt tosin haluaisi vaihtaa opiskelemaan steineropettajaksi. ehkätai sitten suuntaudun jonnekin kulttuurialalle. on se niin vaikeeta B)
Mä oonkin aina aatellu, että oot semmonen taiteellinen ja kultturelli tyyppi!! =)
Missä voi opiskella steineropettajaksi? Ootko ite käyny steinerkoulua vai kiinnostaako muuten vaan? Mua kiinnostaa kanssa kovasti nuo vaihtoehtokoulut... ei kylläkään ehkä steiner etunenässä... mutta paljon oon niistä joskus lueskellut ja käyny monissa koulun kautta tutustumassakin...
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
vähän ikävä herätyskello kyllä jos tähän aikaan herättää... B)
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas:
Ei hyö nukahda itse, eikä edes omaan sänkyynsä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta missä on marsipaani? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
meillä kyllä nukahtavatkin, mutta eivät herran duudeleina :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:no sit rouvan puudeleina...siis nukahtaako jollakin oikeasti vauva yksin sänkyyn...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei hyö nukahda itse, eikä edes omaan sänkyynsä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
B) höh...joko te täydellisyydet olette jälkikasvunne nukuttaneet?Ei kun ne nukahtavat tietty ku herran duudelit yksinään sänkyynsä... :xmas::heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta missä on marsipaani? B)
Tässä se mun vieressä palstailee
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta missä on marsipaani? B)
Tässä se mun vieressä palstailee
onhan Marsipaani saanut maitonsa?
eivät vauvoina. Mutta nyt 7, 5 ja 3- vuotiaina.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
meillä kyllä nukahtavatkin, mutta eivät herran duudeleina :xmas:
no sit rouvan puudeleina...siis nukahtaako jollakin oikeasti vauva yksin sänkyyn...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)
Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/
Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii...![]()
aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan![]()
Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?
taidehistoriaa ja sellasta. nyt tosin haluaisi vaihtaa opiskelemaan steineropettajaksi. ehkätai sitten suuntaudun jonnekin kulttuurialalle. on se niin vaikeeta B)
Mä oonkin aina aatellu, että oot semmonen taiteellinen ja kultturelli tyyppi!! =)
Missä voi opiskella steineropettajaksi? Ootko ite käyny steinerkoulua vai kiinnostaako muuten vaan? Mua kiinnostaa kanssa kovasti nuo vaihtoehtokoulut... ei kylläkään ehkä steiner etunenässä... mutta paljon oon niistä joskus lueskellut ja käyny monissa koulun kautta tutustumassakin...
juu olensnellman korkeakoulussa voi ainakin opiskella. toinen mikä kiinnostaa niin kuvaamataidon opettajan ammatti. mutta katsotaan nyt, josko vaikka toinen lapsi tässä siunaantuisi ennen sitä B)
saako udella, mitä sinä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:no sit rouvan puudeleina...siis nukahtaako jollakin oikeasti vauva yksin sänkyyn...![]()
![]()
Joo, nukahti ne vauvoinakin, pojan kyllä imetin ihan pienenä iltaisin tainnoksiin. Ja se nukkui ensimmäiset 4kk mun vieressä.
Tyttö taas tottui pakolla sairaalassa nukkumaan ja nukahtamaan yksin.