Ultra ja sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juujuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juujuu

Vieras
Missä vaiheessa vauvasta voi varmuudella nähdä kumpi on? -voiko esim näkyä tytön merkit mutta vasta myöhemmin näkyä kunnolla pippeli? Eli kumminpäin yleensä erehdys tapahtuu; poika näyttää aluksi tytöltä??

Ekasta sanottiin viikolla 20 että tyttö, ja tyttö tuli. Toisesta sama lääkäri sanoi samoilla viikoilla että varma poika, tyttö tuli. Kolmannesta ei sitten näkynyt kun sillä oli kintut ristissä. Kaverilleni sanottiin viikolla 20 että varma tyttö mutta poika tuli.

Yleensä on vissiin niin päin, että pojasta voi varmemmin sanoa, että on poika. Tyttö voikin yllättäen "muuttua" pojaksi, jos on turvotusta niin, että ultraaja erehtyy.
Mutta kyllä mun tutulle kävi niin, että rv 36 ultrassa oli sanottu, että poika, mutta tulikin sitten tyttö.
Itse näin meidän kuopuksesta rv 36, että poika on ja lääkärikin nauroi, että ei ollut tarkoitus näyttää, mutta oli vehkeet niin selvästi esillä, että ei pystynyt peittelemään eikä totisesti erehdyksen vaaraakaan ollut...

mun kaverille selvis vkolla 13 että saavat pojan,nyt jo kolme ultraa asian "varmistanut".Mutta toisaalta meille sanottiin aikoinaan 20 viikolla että tyttö ja sit oli 28. viikolle mennesssä poijjaks kerenny ja poikana syntyi ;0)