Ulkonäkö kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tämmönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Täydellisyydestä kyllä kaukana, kun olen liian laiha :|

Sama probleema mulla, tosin nyt on tullut kiloja 3-4 lisää ja aivan mahtava juttu. Oon tosi huono lihoamaan, vielä tahtoisin kiloja 2-7 niin sitten ois hyvä :)

mun pitäis ilihoa vähintään 5 kiloa että olisin edes normaalipainoinen. Ja joku lätisee täällä täydellisyydestä :| toivottavasti ei tosissaan ollut..

Mulle parikin miestä sanoi sillon ku painoin reilusti alle 45kg että mulla on aivan ihana kroppa, ei yhtään ylimäärästä. Nyt kun katson kuvia niiltä ajoilta, niin eipä oo oksennus refleksi mulla kaukana, aivan järkyttävä luuranko olin. Ja tosiaan en ole vieläkään tyytyväinen, enemmän haluan painaa.

ihan samaa on mulle sanottu monet kerrat. Mitä laihempi, sitä enemmän tulee kehuja, myös muuten naisilta kun mä olen niin "ihanan laiha että kateeksi käy"
ja nyt jo on surkuteltu mulle lihomista vaikka olen edelleen alipainoinen. Yritä tässä sit parantua..

Hei, samat kokemukset :(. Miehet pörräs ympärillä ja ihasteli, kun olin 163/46. Naisista osa haukkui liian laihaks, osa kehui. Vaikea tosiaankin parantua...

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
Täydellisyydestä kyllä kaukana, kun olen liian laiha :|

Sama probleema mulla, tosin nyt on tullut kiloja 3-4 lisää ja aivan mahtava juttu. Oon tosi huono lihoamaan, vielä tahtoisin kiloja 2-7 niin sitten ois hyvä :)

mun pitäis ilihoa vähintään 5 kiloa että olisin edes normaalipainoinen. Ja joku lätisee täällä täydellisyydestä :| toivottavasti ei tosissaan ollut..

Mulle parikin miestä sanoi sillon ku painoin reilusti alle 45kg että mulla on aivan ihana kroppa, ei yhtään ylimäärästä. Nyt kun katson kuvia niiltä ajoilta, niin eipä oo oksennus refleksi mulla kaukana, aivan järkyttävä luuranko olin. Ja tosiaan en ole vieläkään tyytyväinen, enemmän haluan painaa.

ihan samaa on mulle sanottu monet kerrat. Mitä laihempi, sitä enemmän tulee kehuja, myös muuten naisilta kun mä olen niin "ihanan laiha että kateeksi käy"
ja nyt jo on surkuteltu mulle lihomista vaikka olen edelleen alipainoinen. Yritä tässä sit parantua..

Hei, samat kokemukset :(. Miehet pörräs ympärillä ja ihasteli, kun olin 163/46. Naisista osa haukkui liian laihaks, osa kehui. Vaikea tosiaankin parantua...

Ei se paino kerro kaikkea. Toiset on hehkeitä painoipa sitten 47 tai 67 ja saa aina ihailuja. TOiset eivät ole sitä koskaan painavatpa 45 kiloa tai 65 kiloa.
Siihen ulkonäköön painon lisäksi vaikuttaa naamataulu, pylly, rinnat, hiukset, pukeutuminen, kaikki eikä pelkkä puntarin kertoma luku. EI se niin mene että sitä kaikkein laihinta ihannoidaan, osa on ihan harmaahiirulaisia ja joku kaunis kivan vartalon omaava on upea ilmestys.

Monesti ne ketkä ihailevat laihoja ovat mieltyneet laihoihin ja siten myös teihin. Tottakai se heidän mielestään on surkeaa kun ette enää vastaa ihanteita. Joukosta on jo alustaasti karsiutuneet ne ketkä ihannoivat kauniita muotoja, koska ette ole olleet heidän makuunsa koskaan. Jos olisitte olleet naisen muodoilla varustettuja seksikkäitä ja laihtuisitte noihin lukemiin, aivan varmasti saisitte kauhistelua kun ette enää vastaisi ihanteita. Näin se vaan menee :)

Pituus: 175 cm
Paino: reilu 100 kg (välillä 103-105)
Silmien väri: kaikkea löytyy, eniten vihreää ja ruskeeta
Hiusten väri: oma väri ruskea, värjättynä tumman ruskea
Hiusten malli: itse leikattu keittiösaksilla :D

pituus? 163cm
Paino? tällä hetkellä 56kg (raskaana) ennen raskautta 46kg
Silmien väri: Siniharmaat
Hiustenväri: maantien väriset, mutta värjättynä vaaleat
Hiusten malli: kerroksittain leikatut pisimmät ehkä 10cm olkapään alapuolelle

1. Pituus? 166
2. Paino? kerro jos haluat 65 (joo suklaata tullut mässättyä....)
3. Silmien väri? siniharmaavihertävä
4. Hiusten väri? norm. maantienvärinen, nyt vaaleat raidat
5. Hiusten malli? pitkä ja kihara

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mikä on sopiva paino 170 senttisellä? Täällä tuntuu olevan jopa alle 50 kiloisia, vaikka pituutta yli 170 :O.

No mä olen 171 ja painoa nyt 63. Muutama kilo saisi vielä poistuakin, muttei ole pakko =) Sen alle en tahdo, tiedän että muutun luisevaksi. Kokemusta on :|

Ja muuten: tummanruskea, aika pitkä tukka ja vihreät silmät.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mikä on sopiva paino 170 senttisellä? Täällä tuntuu olevan jopa alle 50 kiloisia, vaikka pituutta yli 170 :O.

Tuntuu olevan, juu :snotty:
Sopiva paino noiden indeksien mukaan olisi 60kg, mut se onkin sitten eri asia että kelle se on oikeesti hyvä paino.
Mä en noihin painoindekseihin luota, vaan omaan oloon ja peiliin.

Yhteistyössä