millainen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 168/58
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pegu:
Kaunis,hoikka minihameinen kaunotar.Millainen itse olet?

olen siis 168 cm,58 kg,siniset silmät,tummat pitkät hiukset,ikää 31v,kuppikoko 75D,tykkään pitää myös minihametta,korkokenkiä,farkkuja ja syväänuurrettuja paitoja.tatska alaselässä sivulla.....mitähä vielä....

tsippadui, et kylla kuulosta kovin viehattavalta naiselta, asenteesi ja se etta kyselet moisia kertoo etta olet bimbo.

Lisaksi, mikaan ei ole kamalinta naisella kuin tatska, se tekee naisesta kuin naisesta "likaisen" nakoisen ns rokkimimmin. Pysyn kaukana niista otuksista!

Alkuperäinen kirjoittaja Poju80:
tsippadui, et kylla kuulosta kovin viehattavalta naiselta, asenteesi ja se etta kyselet moisia kertoo etta olet bimbo.

Lisaksi, mikaan ei ole kamalinta naisella kuin tatska, se tekee naisesta kuin naisesta "likaisen" nakoisen ns rokkimimmin. Pysyn kaukana niista otuksista!

Tatskat on kamalia myös miehellä.

Jos minä näen naisella alaselässä, vatsassa tai rinnoissa tatuoinnin, esim. ns. tribaalikuvioinnin vaikkapa. On se minun silmissäni joko A:HUORA(ottaa maksun, ja jotkut jopa nauttiikin vielä) TAI B: HORO (ei ota maksua ja nauttii ihan sikana ylenpalttisesta seksistä). Ja mikäli nainen on ottanut jonkin sortin lävistyksen sukuelintensä tietämillä, niin empä voisi ainakaan tyttöystävää hänestä kuvitella kuuna päivänä. Tatuoinnit ja ja lävärit kun kertovat myös kantajastaan, aivan samoin, kuin pukeutuminenkin ja kampauskin.

Yhteistyössä