DNA-testi - Olenko biologinen isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen isä

Vieras
http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=55&products_id=122
Oletteko tietoisia onko sivun DNA-testi niin luotettava kuin siinä väitetään.
Minulla on kaksi lasta joiden hiukset ovat ihmeen kiharat ja tummat, kun minulla on vaaleat ja vaimolla punertavat hiukset. Samoin minun silmäni ovat siniset ja vaimoni vihreät, mutta lapsilla on ruskeat. Myös lasten iho on tummempi kuin meillä tai suvuillamme. Vaimo on töissä terveydenhoitoalalla ja hän työkavereineen on monesti sanonut että hiusten ja silmien väri voi johtua väistyvistä tai jostain sellaisista geeneistä.
Haluaisin saada kuitenkin asiaan varmuuden, sillä mielestäni lapset näyttävät liikaa ählämeiltä, eivät suomalaisilta.

Jos lapsella on ruskeat silmät, niin silloin jommalla kummalla vanhemmista on ruskeat silmät. Tämä on selvää ilman DNA testejä.

Sen sijaan kaksi ruskeasilmäistä voi saada lapsen jonka silmien väri on sininen, vihreä tai harmaa.

Riittävän "sinisilmäinen" isä taas voi saada lapsia, joiden silmien, hiusten ja ihonväri sekä veriryhmä voi olla ihan mitä tahansa.

Jos lapsella on ruskeat silmät, niin silloin jommalla kummalla vanhemmista on ruskeat silmät. Tämä on selvää ilman DNA testejä.

Sen sijaan kaksi ruskeasilmäistä voi saada lapsen jonka silmien väri on sininen, vihreä tai harmaa.

Riittävän "sinisilmäinen" isä taas voi saada lapsia, joiden silmien, hiusten ja ihonväri sekä veriryhmä voi olla ihan mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Käki Äimästä:

Vaimoni ja tämän ystävät sanovat toista, että silmien väri voi olla jomman kumman suvusta. haluan varmuuden asiaan ja sen saa DNA-testillä. Jos olisin elättänyt vieraita lapsia ominani monta vuotta, se olisi kuin puukonisku suoraan sydämeen. Lapset olisi petetty aivan yhtä pahoin kuin minut. En usko että tuollaista voi joku tehdä 10 avioliittovuoden ajan.

Minusta tuo syy on niitä ainoita, missä voisin harkita Suomessakin kivitystuomiota. On kaikkein suurin rikos valehdella miehelle vieraita lapsia tämän omiksi. Samoin on suurin rikos valehdella lapsille kuka on heidän isänsä. Miksi joku voi tehdä tälläistä? Jos nainen käy vieraissa ja epäilee isää, niin eikö voi saman tien erota ja hoitaa lapset yksin, mielummin kuin valehtelee miehelle ja lapsille mahdollisesti koko elämän. Tälläinen tuhoaa selvitessään sekä miehen että lasten elämät.

Minulla on siniset silmät (ihan fyysisesti), samoin vaimollani. Kaikilla lapsillamme on kuitenkin ruskeat silmät. Nyt kun muutama vuosi sitten postinjakajaksi tuli eräs afrikkalaista syntyperää oleva kiharahiuksinen, lihaksikas kundi, niin meidänkin perheen pienokaiset muuttuivat nekin kiharahiuksisiksi, ja kummallisen tumma heidän ihonsakin. Vaimoni, joka on terveydenhoitoalan ammattilainen, selvitti että tämä ei välttämättä johdu perintötekijöistä. Vaan että jos oma lapsi on isänsä näköinen, se johtuu perintötekijöistä. Mutta jos lapsi on naapurin isännän näköinen, tai vaikkapa postinkantajan näköinen, se taas johtuu ympäristötekijöistä. Ja "ympäristötekijät" taas on psykologian kirjoissa oleva käsite, johon lisäselvitystä saa lainaamalla alan kirjoja kirjastosta. Kuulemma näin on näreet.

http://metku.net/~pesu/faq.php#hormoni

tällä sivulla selviää veriryhmistä jo millä äiti ja isi versiolla mitäkin tulee.. Ilman kalliita
Dna testejä..
Poikien sopii olla terveystiedon tunnilla ja kuunnella niin ei maksa turhasta..

Siinä missä naapurien eukot pakertaa muksuja reippaasti yli puoli vuotta, mun vaimo teki muksun alle kahdessa kuukaudessa. Siis jos laskee siitä, kun ekan kerran sain kiivetä vatsan päälle siihen, kun jo vaimo soitti synnytyslaitokselta, että syntyi potra, yli 5 kiloinen poikavauva!

Tässä naapurikylillä muuten asustaa myös aika erikoinen Ville. On viiden lapsen isä, mutta silti väittää kivenkovaa, ettei ole vaimoltaan saanut vielä kertaakaan.

Ilman muuta Dna testi jos tuo epäilyttää paljon.Puhu vaimosi kanssa ja jos hän suostuu muita mukinoita niin asia on selvä ja testin jälkeen voit häneen luottaa 100% jos lapset ovat sinut ja hän meni testiin ilman isompia riitoja todistaakseen sinulle että lapset ovat teidän yhteisiä!

Nopsaa asiat kuntoon ja testiin vain,et ole ainoa jonka tunnen joka on elättänyt toisten lapsia,mut nämä ovat aina niin hankalia asioita joista todellakin kannattaa puhua ystävien kanssa jotka tukevat sinua 100%!!Minä toivotan myös hyviä jatkoja ja jaksamisia kuten myös elämänhalua ei todellakaan kannata menettää,sinun syysi ei ole mikään vaikka jäät ilman vastauksia vaimoltasi.Sinä et ole tehnyt virheitä etkä myöskään valintoja vaimosipuollesta,koska kaikki me itse kannamme vastuut mitä elämässä teemme.Selvitä asia ja elät vain päivänkerrallaan,mut muista että et ala katkeraksi tai agresiiviseksi kuten myöskään testituloksien paljastuessa varaa para ystävä vierellesi tueksi.Sydämmen murtuessa sinä tulet tarvitsemaan toisten tukea,ei kannata itsellä jäähän suremaan vaan anna ystävien auttaa ja kuunnella sinun huolia.
itse olen yhdet sydänsurut surrut ja tiedän että se sattuu todella paljon kun rakkaan menettää jota on palvonut ja rakastanut todella paljon.Mut hyvii jatkoi sinulle ja koita jaksaa selvittäen asiat parhaimman mukaan.

Erox

Yhteistyössä