Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Sekö, että painoindeksin mukaan mulla on alipainoa tekee alipainosta mulle pakkomielteen ja elämäni sisällön?
Helvetti kunpa tietäisitte kuinka paljon tän painon kanssa olen taistellut ja nyt vasta alan olemaan sinut sen asian kanssa ettei tähän runkoon enempää lihaa vaan saa!
Alkuperäinen kirjoittaja Tämmönen:Pituus?
Paino? kerro jos haluat
Silmien väri?
Hiusten väri?
Hiusten malli?
Pituus 158 cm
Paino Vähän liikaa
Silmien väri Siniharmaa
Hiusten väri Tummanruskea, vähän punertava
Hiusten malli Kerroksittain leikatut, olkapäille ulottuvat
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Melko sutjkakan muotosia mammoja täällä, näemmä.
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Melko sutjkakan muotosia mammoja täällä, näemmä.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Melko sutjkakan muotosia mammoja täällä, näemmä.
Minkälainen on sutjakan muotoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pituus? 162cm
Paino? 47kg
Silmienväri? sininen
Hiustenväri: blondi
Hiustenmalli: pitkät n.puoleenselkään ja kerroksittain leikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pituus? 162cm
Paino? 47kg
Silmienväri? sininen
Eli melko täydellinen, porvoon mitalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Hoikka, näyttävä, ylpeä ja leiskuvasilmainen ja pitkätukkainen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Hoikka, näyttävä, ylpeä ja leiskuvasilmainen ja pitkätukkainen...![]()
Oi ihanaa, joskin täällä niitä on kaikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pituus? 162cm
Paino? 47kg
Silmienväri? sininen
Eli melko täydellinen, porvoon mitalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täydellisyydestä kyllä kaukana, kun olen liian laiha :|
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Hoikka, näyttävä, ylpeä ja leiskuvasilmainen ja pitkätukkainen...![]()
Oi ihanaa, joskin täällä niitä on kaikki![]()
Joillain on lyhyet hiukset...![]()