Oli aluksi vaikeaa. Helsinki tuntui niin pieneltä ja arkkitehtuuri rumalta, joka paikassa törmäsi tuttuihin (olen perussuomalainen mörökölli että viihdyn anonyyminä mutta urbaani siinä mielessä että en yksin halua olla metsän keskellä).
Paska keli aina.
Ihmiset tuntuivat ahdasmielisiltä ja huonotuulisilta.
Tämä oli siis talvea kun takaisin muutin.
Onneksi tuli kesä ja näki kotimaansa parhaat puolet.
Olen taas vuosien saatossa kotiutunut ja sopeutunut ja onnellinenkin olen kotikaupunkiini ja varmasti olisi vaikeaa taas sopeutua uusiin kuvioihin ja kulttuuriin.
Mutta pakko meidän on kyllä matkustella useampi kerta vuodessa että pysyy mieli virkeänä.
Olispa koti maaseudulla, suurkaupungissa, alpeilla ja tropiikissa. Maapallolla on niin mahdottoman ihania paikkoja että en oikein tyytyisi yhteen
Paska keli aina.
Ihmiset tuntuivat ahdasmielisiltä ja huonotuulisilta.
Tämä oli siis talvea kun takaisin muutin.
Onneksi tuli kesä ja näki kotimaansa parhaat puolet.
Olen taas vuosien saatossa kotiutunut ja sopeutunut ja onnellinenkin olen kotikaupunkiini ja varmasti olisi vaikeaa taas sopeutua uusiin kuvioihin ja kulttuuriin.
Mutta pakko meidän on kyllä matkustella useampi kerta vuodessa että pysyy mieli virkeänä.
Olispa koti maaseudulla, suurkaupungissa, alpeilla ja tropiikissa. Maapallolla on niin mahdottoman ihania paikkoja että en oikein tyytyisi yhteen