Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Kohti maratonia, katseessa siintää HCM 2010. 2009 puolikas.

Olen kuntoilufriikki, lajeina kaikki yksilölajit...no ei ihan mut sinnepäin. Peruslajit voittaa aina, juoksu, hiihto, uinti, pyöräily.

Tällä viikolla 2 perustason lenkkiä ja yksi vauhtikestävyyttä. En laske kaloreita, vaan sykettä.
 
Viikon liikunnat:

Ma kuntopyörä 35 min / 12km / 315 Kcal
Ke lihaskunto (vatsat,reidet,selkä,pakarat ym) 25min+ kuntopyörä 35min / 9,3km / 416 Kcal
To lenkki 28min / 2,6km
Pe lenkki 1h 30 min / 6,5 km
Su lenkki 2,6km / 30 min

Liikunta jäi vähäiseksi, yhteensä vain 4 h
 
inkkukinkku
melkein jo unohin tän ketjun! onhan sitä liikuttu... tällä viikolla rauhallisesti, viime su. puolikas maraton aika 2.19.
ma, ti lepoa.
ke pieni kävelylenkki 30min. ja illalla kuntosalilla ylävartaloa ja venyttelyä. tänään 40min.lenkki josta 10 min kävelyä ja 30 min rauhallista juoksua.
 
Mieki voisin roikasta tähän ketjuun kun liikunta on alkanut taas maistumaan.

Olen käynyt lenkillä joka päivä parin viikon ajan..välillä rennosti hölkäten.Eilen laitoin ihan juoksuksi niin että jalat meni maitohapoille!Hyvä minä!

Aerobiccailen myös aina kun mahdollista..pari kertaa viikossa ainakin..

Tänään posti toi mulle polkupyörän,josko innostuisin ainakin pienet kauppareissut tekemään sillä.Säästetään luontoa ja bensaa :D

Mulla on vähän sellasta ongelmaa etten malttais pitää yhtään lepopäivää kun innostun liikkumaan.Tiedän että pitäis mutta mulle tulee huono omatunto jos jätän lenkin väliin....kertokaa mulle nyt että palautuminen on tärkeetä eikä hidasta mun laihtumista! =)
 
Pai-29
viimeviikolla tein 4 juoksulenkkiä ja jokapäivä jonkulaisen kävelylenkin
tälläviikolla oon ainoastaan kävellyt,maanatai oli lepopäivä.lenkit 1½h./4 päivänä ja muina päivinä vähä lyhempiä. nyt ku kärsin alkuraskauden pahoinvoinnista,juoksu ei ole maistunu ollenkaa.mutta tänään aattelin illasta käydä yrittään.
 

Yhteistyössä