Ulkoilemaan huomenna?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Rupesin tossa miettimään, että jos tolle sällille (2v10kk) ei enää nouse kuume, niinjokohan me huomenna uskallettais käydä ulkoilemassa? Tänään aamupäivällä kun mittasin, tulos oli 37,8, mutta sen jälkeen on ollut normaali.

Mitä mieltä ootte? (Tiedän siis, että yksi kuumeeton päivä pitäisi olla, mutta... no, mahtaisko riittää? Poika tahtois kovin itse ulos.)

Kyllä mä veisin =) Voihan sitä alottaa vähän pienemmällä ajalla eikä millään megasuperpitkällä ähkyulkoilulla, mutta saisi vähän raitista ilmaa, ne lapset kun tuppaa hyppimään seinille ilman ulkoilua..ainakin meillä :whistle:

Anna mennä vaan. Riehuu se sitte sisälläkin jos on riehuakseen (jos ei siis pääse ulos).
Kunnolla päälle ja katsot ettei pääse kastumaan ja eihän siellä tarvi koko päivää olla. Menkää vaikka vasta iltapäivästä, niin näet mihin suuntaan kuume on kehittymässä.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Kyllä mä veisin =) Voihan sitä alottaa vähän pienemmällä ajalla eikä millään megasuperpitkällä ähkyulkoilulla, mutta saisi vähän raitista ilmaa, ne lapset kun tuppaa hyppimään seinille ilman ulkoilua..ainakin meillä :whistle:

Juu, niin meilläkin. Ja nyt on liikkeellä siitä kummallista nuha-kuumetta, että virta ei lopu ollenkaan, vaikka kuume huitelee melkein neljässäkymmenessä ja räkää on ihan varmasti kaikki mahdolliset paikat täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Anna mennä vaan. Riehuu se sitte sisälläkin jos on riehuakseen (jos ei siis pääse ulos).
Kunnolla päälle ja katsot ettei pääse kastumaan ja eihän siellä tarvi koko päivää olla. Menkää vaikka vasta iltapäivästä, niin näet mihin suuntaan kuume on kehittymässä.

Joo, näin me tehdäänkin :).