ukolle tuli tekstari

• Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti
Q
Yllätin itseni ajattelemasta sinua ja toivomasta elämääsi kaikkea hyvää kun kävin kävelyllä kantoliinassani pieni tyttäreni. Voi hyvin tänäkin pyhäinpäivänä! t: maija

Q
Niin että muistuttiko joku eukko ukkoani 10 kuukauden takaisesta tapaamisesta? Kuka tahtoo häiritä pienen perheemme viikonloppua? Mistä on kyse ja kuka se helvetin maija on? Mies sen kun virnuaa raivolleni ja kyselee että miksi menin taaas hänen kännykälleen...

öms
Niin että muistuttiko joku eukko ukkoani 10 kuukauden takaisesta tapaamisesta? Kuka tahtoo häiritä pienen perheemme viikonloppua? Mistä on kyse ja kuka se helvetin maija on? Mies sen kun virnuaa raivolleni ja kyselee että miksi menin taaas hänen kännykälleen...
justiinsa..
kyllä multa tulis savua korvista jos mun mies ei kommentois tommoseen mitään muuta..!

heh heh...
:D :D Kannattaako käydä ukon kännykällä jatkuvasti? :D Ei tullu mielee, että jos ukkoas nii naurattaa, ni vois olla sulle pikku opetus toisen kännykällä käymisestä, eikä mikää oikee viesti laisinkaan? :p

Q
Onko minun pakko lähteä pariterapiaan? Mies on puoli vuotta puhunut, että olen muka niin mustasukkainen, että minun kanssa on mahdoton elää ja että pariterapian kautta voisi helpottaa ja lässyttänyt, että sitten minusta voisi tulla taas se nainen, johon hän rakastui.

Ja tutkin juuri kalenteriani ja yritän selvittää mitä teimme vuosi sitten... Auta armias jos sieltä löytyy joku outo meno... räääyyh

Ja mies vain virnuaa, ja lähettäjän numero on salainen tai prepaid.

heh heh...
Onko minun pakko lähteä pariterapiaan? Mies on puoli vuotta puhunut, että olen muka niin mustasukkainen, että minun kanssa on mahdoton elää ja että pariterapian kautta voisi helpottaa ja lässyttänyt, että sitten minusta voisi tulla taas se nainen, johon hän rakastui.

Ja tutkin juuri kalenteriani ja yritän selvittää mitä teimme vuosi sitten... Auta armias jos sieltä löytyy joku outo meno... räääyyh

Ja mies vain virnuaa, ja lähettäjän numero on salainen tai prepaid.
Varmaan olis syytä! :D Edelleen, ei tullu mieleen, että se on sitä varten lähetetty, että sä saisit näpäytyksen?? Vai onko sun ukolla jotenki kieroutunu huumorintaju? Käy panemassa Maijan paksuks, ja vuos sen jälkee naureskelee vaan, ku löydät tollasen viestin? :D :D

Yhteistyössä