heh heh...
Juuh, toisen puhelimelle ei mennä!!Tuo muuten pitää laittaa korvan taakse jos joskus sattuu olemaan muija joka tykkää ronklata toisten yksityisiä viestivälineitä
Juuh, toisen puhelimelle ei mennä!!Tuo muuten pitää laittaa korvan taakse jos joskus sattuu olemaan muija joka tykkää ronklata toisten yksityisiä viestivälineitä
Taisit saada kunnon opetuksen...Mä soitin sille. Sieltä vastas miehen veli, joka mylvi naurusta. Nyt vi****taa ja rankasti, ja mies läksi veljensä kanssa kaljoille.
Siis mitä? Oliko ukkos ja sen veli houkutellut sut ansaan kun oot niin "kaamee mustasukkanen akka"? Vai mistä tuossa oli kyse?Mä soitin sille. Sieltä vastas miehen veli, joka mylvi naurusta. Nyt vi****taa ja rankasti, ja mies läksi veljensä kanssa kaljoille.
Suosittelen sulle myös sitä terapiaa... Mies ihan selkeästi on kyllästynyt sun mustasukkaisuuteen, ja näpäytti sua. Ilmeisesti aiheesta.Mä soitin sille. Sieltä vastas miehen veli, joka mylvi naurusta. Nyt vi****taa ja rankasti, ja mies läksi veljensä kanssa kaljoille.
Ihan oikein sulle! Kiitos kun piristit munki iltaa, hyvät naurut sain minäki! Noin käy mustasukkasille eukoille, sun ukolla ja sen veljellä tosiaa on huumorintajua!Mä soitin sille. Sieltä vastas miehen veli, joka mylvi naurusta. Nyt vi****taa ja rankasti, ja mies läksi veljensä kanssa kaljoille.
Peesi viimeiselle lauseelle!Alkuperäinen kirjoittaja hör;22395592:itsekin varmaan tekisin jotain vastaavaa jos kännykkääni urkittaisiin salaa.
tai no oikeastaan en. jos kännykkääni urkittaisiin salaa, en viihtyisi koko parisuhteessa ko. ihmisen kanssa.
peesaillen--,,,... .... täällä näitä provoja riittää ....Tuo maija oli kyllä aika hyvä vihje, liian keksitty nimi nuorelle naiselle.
Et tainnut tajuta huspatin pointtia . nyt mie nauran sullepeesaillen--,,,... .... täällä näitä provoja riittää ....
Pitääkin hommata prepaidliittymä ja alkaa lähettelemään itselle viestejä! Huomaa jos rouva kyttää puhelinta.... Ja sitten voi sanoa: "paikkaas on kyselty...".Kannattaako käydä ukon kännykällä jatkuvasti? Ei tullu mielee, että jos ukkoas nii naurattaa, ni vois olla sulle pikku opetus toisen kännykällä käymisestä, eikä mikää oikee viesti laisinkaan?
öö...kuin? minä tunnen 3 kpl maijoja ikähaitarilla 25-35...Tuo maija oli kyllä aika hyvä vihje, liian keksitty nimi nuorelle naiselle.
Ehkä mä kyllä lähtisin tolle linjalle vasta sitten, jos ois syytä epäillä, että mun puhelinta ( tässä tapauksessa siis ukko ) kävis kyttäilemässä... mut tää oli kyl niin loisto ketju, oli sitten provo tai mikä tahansa, että sai kyllä hyvät naurutPitääkin hommata prepaidliittymä ja alkaa lähettelemään itselle viestejä! Huomaa jos rouva kyttää puhelinta.... Ja sitten voi sanoa: "paikkaas on kyselty...".
Tuohon kuuluu sit kommentoida "ja sun paikkaas on jo kokeiltukin..."Pitääkin hommata prepaidliittymä ja alkaa lähettelemään itselle viestejä! Huomaa jos rouva kyttää puhelinta.... Ja sitten voi sanoa: "paikkaas on kyselty...".
Hahhaa vittu sä oot säälittävä. Oikein sulle.Mä soitin sille. Sieltä vastas miehen veli, joka mylvi naurusta. Nyt vi****taa ja rankasti, ja mies läksi veljensä kanssa kaljoille.
No miks menit? ymmärrän miestäsi täysin ja tämä viesti selkeytti että todellakaan ei ole mistään "laittomasta" kyse.Niin että muistuttiko joku eukko ukkoani 10 kuukauden takaisesta tapaamisesta? Kuka tahtoo häiritä pienen perheemme viikonloppua? Mistä on kyse ja kuka se helvetin maija on? Mies sen kun virnuaa raivolleni ja kyselee että miksi menin taaas hänen kännykälleen...
Ai veljensä kanssa???
Peesi viimeiselle lauseelle!