ukolle tuli tekstari

• Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti
hör
itsekin varmaan tekisin jotain vastaavaa jos kännykkääni urkittaisiin salaa.

tai no oikeastaan en. jos kännykkääni urkittaisiin salaa, en viihtyisi koko parisuhteessa ko. ihmisen kanssa.

heh heh...
Alkuperäinen kirjoittaja hör;22395592:
itsekin varmaan tekisin jotain vastaavaa jos kännykkääni urkittaisiin salaa.

tai no oikeastaan en. jos kännykkääni urkittaisiin salaa, en viihtyisi koko parisuhteessa ko. ihmisen kanssa.
Peesi viimeiselle lauseelle!

Jos mies on noin pitkälle mennyt opetuksen ap:lle antaakseen, täytyy hänen olla niin kyllästynyt tuohon mustasukkaisuuteen. Ap:lla se taitaa olla jo sairaanloisen puolella?
Ap, sinun täytyy oikeasti tehdä tuolle mustasukkaisuudelle jotain. Tuskin miehesi sitä enää kauaa katsoo.

:D :D Kannattaako käydä ukon kännykällä jatkuvasti? :D Ei tullu mielee, että jos ukkoas nii naurattaa, ni vois olla sulle pikku opetus toisen kännykällä käymisestä, eikä mikää oikee viesti laisinkaan? :p
Pitääkin hommata prepaidliittymä ja alkaa lähettelemään itselle viestejä! Huomaa jos rouva kyttää puhelinta....:LOL: Ja sitten voi sanoa: "paikkaas on kyselty...".

"vieras"
[QUOTE="lisko";22396178]Mut nyt se vauvaraasu siinä kantoliinassa jää sit isättömäksi vai?[/QUOTE]

Niin jää. Ja Maija jää ikuiselle kävelylleen.

Voi meitä tässä maailmassa.

heh heh
Pitääkin hommata prepaidliittymä ja alkaa lähettelemään itselle viestejä! Huomaa jos rouva kyttää puhelinta....:LOL: Ja sitten voi sanoa: "paikkaas on kyselty...".
:D :D Ehkä mä kyllä lähtisin tolle linjalle vasta sitten, jos ois syytä epäillä, että mun puhelinta ( tässä tapauksessa siis ukko :) ) kävis kyttäilemässä... mut tää oli kyl niin loisto ketju, oli sitten provo tai mikä tahansa, että sai kyllä hyvät naurut :D

"jep"
Niin että muistuttiko joku eukko ukkoani 10 kuukauden takaisesta tapaamisesta? Kuka tahtoo häiritä pienen perheemme viikonloppua? Mistä on kyse ja kuka se helvetin maija on? Mies sen kun virnuaa raivolleni ja kyselee että miksi menin taaas hänen kännykälleen...
No miks menit? ymmärrän miestäsi täysin ja tämä viesti selkeytti että todellakaan ei ole mistään "laittomasta" kyse.

Se kiusaa sua se mies ku oot niin pöhkö, että puhelinta kyttäät. Mä saattaisin tehdä ihan saman jos vaikka miespuolinen työkaveri lähettäis jotain kaksmielistä ja mies sen kyttäis. Heittäisin oikein lisää vettä myllyyn. :)

aikuinen nainen
Peesi viimeiselle lauseelle!

Täh? Siis jonkun viestien lukemisen takia joku on valmis uhraamaan parisuhteensa???
Kyllä mun miehen känny on mun ulottuvilla ja käytettävissä koko ajan, tottakai voin lukea hänen viestit jos haluan. Eikä takuulla sano yhtään mitään. Voin käydä vaikka tyhjentämässä hänen lompakkonsa ja tonkimassa ihan kaiken sieltä mitä löytyy.
Samoin mun kännyä saa mies katsoa jos haluaa, ja saa mennä mun käsilaukulle tms.

Mutta me olemmekin viihtyneet yhdessä jo parikymmentä vuotta ja aiotaan jatkaa samaa tyyliä.

Jos olisin löytänyt tuon viestin mieheni kännystä niin en olisi reagoinut millään tavalla. Viimeiseksi olisin jotain uskottomuutta epäillyt.

Yhteistyössä