[QUOTE="heh";22409347 begin_of_the_skype_highlighting**************22409347******end_of_the_skype_highlighting]Hmm, ilmeisesti mun lukutaidossa on sitten vikaa
Eli ei sitten selvinnyt sun kirjoituksen pointti, sori, väännä ratakiskosta tyhmälle
Mun pointti oli siis se, että en ikinä menis kenenkään viestejä tai muuta penkomaan ilman lupaa... tai edes jos miehelleni tulee viesti niin, ettei hän oo just puhelimen vieressä, ni en mä sitä viestii lue lupaa kysymättä, vaikka tuskin tuo siitä suuttuiskaa! Kyse oli toisen ihmisen yksityisyyden kunnioittamisesta. Mutta enivei, kerro se sun kirjotuksen pointti
[/QUOTE]
Niin, lainasin hänen tekstiä jolle vastasin... eli mielestäni yhden tekstiviestin lukeminen ei ole syy parisuhteen purkamiselle. Kyllä suhde on siinä vaiheessa jo pahasti pielessä.
Missään en maininnut onko oikein lukea toisten viestejä vai ei. Enkä myöskään maininnut luenko mieheni viestejä vai en. Kirjoitin miten minä ja mieheni voisimme vapaasti lukea toistemme viestit, kumpikaan ei siitä välittäisi.
Et toki ollut ainoa joka luki tekstini aivan väärin. ;-)