ukolle tuli tekstari

• Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti
Ihan p* itsetunto sulla, jos miehen kännykkää pakko käydä urkkimassa. Ihminen on vapaa olento, itse asiassa tuollainen käytös tuntuu miehestäsi varmaan samalta, kuin hän olisi seinättömässä vankilassa. Jopa vangeilla on mahdollisuus lähettää tai saada viesti ilman, että sitä kukaan ulkopuolinen lukee, miehelläsi ei sitäkään.

aikuinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22407488:
Ihan p* itsetunto sulla, jos miehen kännykkää pakko käydä urkkimassa. Ihminen on vapaa olento, itse asiassa tuollainen käytös tuntuu miehestäsi varmaan samalta, kuin hän olisi seinättömässä vankilassa. Jopa vangeilla on mahdollisuus lähettää tai saada viesti ilman, että sitä kukaan ulkopuolinen lukee, miehelläsi ei sitäkään.

Vastauksesi ei varmaankaan ollut tarkoitettu minulle vaikka tulikin hetki sen lähettämisen jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen nainen:
Vastauksesi ei varmaankaan ollut tarkoitettu minulle vaikka tulikin hetki sen lähettämisen jälkeen?
Ap:lle vastaus osoitettu, jos ei muuta lue ;)

Lisään vielä tähän, etten edes lukenut koko ketjua, en aina niitä muiden vastauksia jaksa lukea, joten osoitan vastaukseni ap:lle, jos jotain vastaan. Jos taas haluan vastata jollekin muulle, niin lainaan hänen viestiä ja vastaan siihen. Ja niin kai tekee moni muukin..

Viimeksi muokattu:
"heh"
Täh? Siis jonkun viestien lukemisen takia joku on valmis uhraamaan parisuhteensa???
Kyllä mun miehen känny on mun ulottuvilla ja käytettävissä koko ajan, tottakai voin lukea hänen viestit jos haluan. Eikä takuulla sano yhtään mitään. Voin käydä vaikka tyhjentämässä hänen lompakkonsa ja tonkimassa ihan kaiken sieltä mitä löytyy.
Samoin mun kännyä saa mies katsoa jos haluaa, ja saa mennä mun käsilaukulle tms.

Mutta me olemmekin viihtyneet yhdessä jo parikymmentä vuotta ja aiotaan jatkaa samaa tyyliä.

Jos olisin löytänyt tuon viestin mieheni kännystä niin en olisi reagoinut millään tavalla. Viimeiseksi olisin jotain uskottomuutta epäillyt.
Lukisit ap.n kirjoittamat tekstit ;) Hän kun epäili uskottomuutta, ja varmaankin salaa käy miehensä kännykällä! En mäkään puhelintani mitenkään piilottele, mut kyllä mä oisin tosi hämmästyny, jos mies tulis ja sanois, että " luin sun viesteistä, että ootte menossa tänään "Maijan" kanssa lenkille", tai jotain vastaavaa. Eli ei mitään salattavaa, mutta ompa outoa kyllä, jos joku lukee sun viestit vaikka ennen ku sä itte :D Tarkotan siis, että noin niinkun normaalisti ei luulis olevan mitään syytä käydä toisen kännykällä, vai? :O Luetko sä myös miehes sähköpostit ja kirjeet ym.?

"heh"
Ja samoin siinä tapauksessa, et mun ukko penkois mun käsilaukkua ja jos kysyisin, että mitäs sieltä haet, ja vastaus ois että " etsin jotain todisteita uskottomuudesta!" nii kyllä mä sanoisin, että ei helv*!! Siitä kai tässä nyt oli kyse, eikä siitä, että toinen pyytää puhelinta lainaan ja sanotaan, et ei käy?? :D

No mitä tuosta sitten? Etkö sinä koskaan mieti menneisyyteen unohtuneita ihmisiä? Mä mietin päivittäin sellaisia henkilöitä, joiden kanssa olen aikoinani ollut tekemisissä paljon ja jotka sitten syystä tai toisesta on jääneet. Ja toivon vilpittömästi, että hekin voisivat kokea samaa onnea kuin minä nyt perheellisenä.

aikuinen nainen
[QUOTE="heh";22407836]Lukisit ap.n kirjoittamat tekstit ;) Hän kun epäili uskottomuutta, ja varmaankin salaa käy miehensä kännykällä! En mäkään puhelintani mitenkään piilottele, mut kyllä mä oisin tosi hämmästyny, jos mies tulis ja sanois, että " luin sun viesteistä, että ootte menossa tänään "Maijan" kanssa lenkille", tai jotain vastaavaa. Eli ei mitään salattavaa, mutta ompa outoa kyllä, jos joku lukee sun viestit vaikka ennen ku sä itte :D Tarkotan siis, että noin niinkun normaalisti ei luulis olevan mitään syytä käydä toisen kännykällä, vai? :O Luetko sä myös miehes sähköpostit ja kirjeet ym.?[/QUOTE]

Miksi ihmeessä kehotat mua lukemaan ap:n tekstit?? Miten on oman lukutaitosi laita? Olenko kirjoittanut että luen mieheni viestit tai hän minun?

"heh"
Miksi ihmeessä kehotat mua lukemaan ap:n tekstit?? Miten on oman lukutaitosi laita? Olenko kirjoittanut että luen mieheni viestit tai hän minun?
Hmm, ilmeisesti mun lukutaidossa on sitten vikaa :) Eli ei sitten selvinnyt sun kirjoituksen pointti, sori, väännä ratakiskosta tyhmälle :D Mun pointti oli siis se, että en ikinä menis kenenkään viestejä tai muuta penkomaan ilman lupaa... tai edes jos miehelleni tulee viesti niin, ettei hän oo just puhelimen vieressä, ni en mä sitä viestii lue lupaa kysymättä, vaikka tuskin tuo siitä suuttuiskaa! Kyse oli toisen ihmisen yksityisyyden kunnioittamisesta. Mutta enivei, kerro se sun kirjotuksen pointti :)

aikuinen nainen
[QUOTE="heh";22409347 begin_of_the_skype_highlighting**************22409347******end_of_the_skype_highlighting]Hmm, ilmeisesti mun lukutaidossa on sitten vikaa :) Eli ei sitten selvinnyt sun kirjoituksen pointti, sori, väännä ratakiskosta tyhmälle :D Mun pointti oli siis se, että en ikinä menis kenenkään viestejä tai muuta penkomaan ilman lupaa... tai edes jos miehelleni tulee viesti niin, ettei hän oo just puhelimen vieressä, ni en mä sitä viestii lue lupaa kysymättä, vaikka tuskin tuo siitä suuttuiskaa! Kyse oli toisen ihmisen yksityisyyden kunnioittamisesta. Mutta enivei, kerro se sun kirjotuksen pointti :)[/QUOTE]

Niin, lainasin hänen tekstiä jolle vastasin... eli mielestäni yhden tekstiviestin lukeminen ei ole syy parisuhteen purkamiselle. Kyllä suhde on siinä vaiheessa jo pahasti pielessä.

Missään en maininnut onko oikein lukea toisten viestejä vai ei. Enkä myöskään maininnut luenko mieheni viestejä vai en. Kirjoitin miten minä ja mieheni voisimme vapaasti lukea toistemme viestit, kumpikaan ei siitä välittäisi.

Et toki ollut ainoa joka luki tekstini aivan väärin. ;-)

Yhteistyössä