Ukko vähät välittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopen uupunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten tää että lähettäis ukon kans johonki lomalle ja juteltais rauhassa ilman lapsia on mielestäni vallan mainio ajatus mutta miehestä taas en ota selvää. se että se loma onnistuis mun pitäis tehä sen eteen kaikki, mies sitten korkeintaan ajaa paikan päälle ja luulen että sitä kiinnostai ehkä enemmän telkkarista tuleva urheilu, sitä kun sais sitten rauhasssa katsella kun ei lapset paikalla.
Lomalla ei kaksistaan olla koskaan aikasemmin käyty paitsi ihan päiväseltään jossai ja onhan se aina tehmyt hyvää mutta sitä hyvää on kestänyt todella vähän aikaa ja sitten on taas kauhea arki palannut

Me käytiin ti ekan kerran perheneuvojalla, ja suosittelen, jos vaan saat ukkosi sinne. Musta tuntuu että nyt me yritetään yhessä enkä mä vaan yksin pidä tätä liittoa kasassa. Silti ahdistaa, koska mies purkaa muhun kaikki ahdistuksensa ja kiukkunsa. Tuntuu, että vois olla parempi yksin. Mutta se on niin iso ratkaisu, ymmärrän että on vaikea lähteä. Mieti silti, mitä sä elämältäsi haluat ja tee sellaiset ratkaisut, jotka on itsellesi hyviä. Paljon voimia ja rohkeutta!
"Mieti, kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä."

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 11:38 kyynel kirjoitti:
Täällä taas ukko valittaa siitä kun en ikinä lähde hänen mukaan mihinkään... Eilen oli jonkun tutun synttärit mihin pyys mua mukaan mut sanoin et ei huvita lähteä kattomaan ku muut ryyppää.
(Meille esikoinen tulossa) Kihlasormuksen jätti myös kotiin oli kuulemma unohtunut. Ilalla sain kuulla kuinka outo oon ei ystäviä ei kavereita ja sitä kuinka en ymmärrä kuin tärkeitä kaverit sille on. Sain myös kuulla kuinka kaikki on nyt liian myöhäistä. Tuumas vielä että hän ei ole saanut sitä mitä olisi halunnut? Ilta ja yö menikin itkiessä ja valvoessa. Hän kävi tyynen viileesti nukkumaan...
Aamulla kovasti pyyteli anteeksi ja sanoi, että ei hän tarkoittanut mitä oli sanonut. Suuttuneena voi kuulemma sanoa sellaista mitä ei oikeesti tarkota. Mä en kuitenkaan voi unohtaa noin vain... mitäköhän seuraavaksi? Tiedän et myös mussa on vikaa, mut en sentään sano toiselle pahasti.
Näin täällä...

Toi kuullosti niin tutulta! Mies viime kerralla kun oltiin yhdessä ulkona, kännipäissään rupes haukkuu tyhmäksi, idiootiksi, ym... tuntui aivan kamalata! Jotenkin sitä on vaan ite niin väsyny ettei jaksanu alottaa tappelua siitä. Nytkin masentaa ihan helvetisti, mies töissä, mä kotona lapsen kanssa.... Rakastan sitä kuitenkin, ja se mua!!miksi elämä on niin hankalaa :'(

Nyt kyllä täytyy sanoa, että onkos miehesi ihan poika vielä?

Toivottavasti ei ole äiti passannut pilalle pienenä ja odottaa koko loppuelämänsä saavan saman palvelun...

Nosta kissa pöydälle! Mikä ISÄ se tuolla tavalla käyttäytyy. Jos ei puhetta ymmärrä, tee selväksi, että näin ei voi jatkua.

Monesti näillä poika-isillä tulee henkinen herääminen vähän viiveellä.

Onnea yritykseen!

Miten vanah sun mies on?Mun ukko täyttää nyt 30 ja nyt vasta ottaa vastuuta perheestään.4-vuotta sitä odotettiinkin :attn: .Meillä autto ku asuttiin vähän aikaan erillään.sai ukko mennä rillutella ja tuli sit nöyränä aneleen toista mahkua.Annoin, enkä kadu B) Mut jossei tilanne näytä paranemista millään tavoin vaix laitat miehen seinää vasten ni sitten hastala vista baby.Aina pärjää paremmin yksin lasten kaa ku ottaa miehen neljänneks lapseksi:) :hug:

Lapsia ei ole mutta muutenkin menee ukon kanssa päin p..tä.. Hyvä et enää keskustelu väleis ollaan..Lainat on niskassa ja muuta niin tuntuu että on ihan loukkuun ahdistettu kun ei pysty eroamaan. Kun yritän puhua tilanteesta niin ei puhu mitään. Itkeä ei passaa ukon nähen kun alkaa armoton v...lu. On myös uhannu lyödä vaikken usko että sitä tekee.. Silti en haluais erota.. taidan olla hyvän menneisyyden vanki..

Yhteistyössä