Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin? Oliks sulla jotain ASIAA kanssa??
Joo, taitaa olla ensimmäinen kerta kun kuulen että joku kritisoi TALKOOoluita!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin? Oliks sulla jotain ASIAA kanssa??
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin? Oliks sulla jotain ASIAA kanssa??
Joo, taitaa olla ensimmäinen kerta kun kuulen että joku kritisoi TALKOOoluita!Taitaa olla maailman halvinta työporukkaa... Ja ainakin meillä ammattimiehiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en ammattilaisuuteen puuttunut vaan kaljanjuontiin töitä tehdessä. Ja varsinkin niin että sitten ollaan pikkupöhnässä, kurat kuivuu saaviin ja laatat viettää. Näitä on nähty. Eikö talkoista voi maksaa mitenkään muuten kuin viinaksilla? Rahaa niihinkin kai menee?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en ammattilaisuuteen puuttunut vaan kaljanjuontiin töitä tehdessä. Ja varsinkin niin että sitten ollaan pikkupöhnässä, kurat kuivuu saaviin ja laatat viettää. Näitä on nähty. Eikö talkoista voi maksaa mitenkään muuten kuin viinaksilla? Rahaa niihinkin kai menee?
Muutaman euron oluet? Miltäköhän tuntuisi jos tarjoaisi jollekin talkoisiin tulevalle neljä euroa? Saattaisi saada hölmön maineen. Ja jos teillä on ollut ammattitaidotonta talkooporukkaa niin se on ollut oma mokanne. Ja toki ruokakin tarjotaa, ilman muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole (onneksi) käyny meille noin. Ja jos nyt aletaan hinnasta puhua, tolla summallaa saa saman verran tai enemmän vissyä, joka a) on parempaa janoon b) ei aiheuta "ongelmaisillekaan" ongelmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole (onneksi) käyny meille noin. Ja jos nyt aletaan hinnasta puhua, tolla summallaa saa saman verran tai enemmän vissyä, joka a) on parempaa janoon b) ei aiheuta "ongelmaisillekaan" ongelmaa
A) Olut on parempaa. B) Jos jollain on ongelma niin voi olla ottamatta, se ei ole minun ongelma. Ja vissystä ei tule mukavaa nousuhumalaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:täällähän jatkuu jutut...minä kävin katsomassa ukkoani,se nukkuu autotallissa oman jenkkirouskunsa takapenkillä sikiöasennossa.Menin herättmään hyvin ystävällisesti,että tulehan ukko,että pääset lämpimään.5 min yritin saada liikkumaan,oli muuten aika painava ruho.Sanoi vaan,et rakastan rakastan.Mut mul pääsi poru.Aamuksi mietin jo pojille sanavalintaa,mitä kerron,kun isin auto on pihas,mut isi ei kotona.Siinä tulee sit se alkoholin vaikutus opetus,mitä en ikinä toivonut,että opetan omista perheenjäsenistä...näinhän se sit meni.Mun äiti tekee mulle ohareita vielä nykysinkin,kun ei pysy irti viinasta.Siksi tää koskee,koskee niin perkeleesti