Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peesi tälle. Vaikka maailma muutttuukin niin jotain arvostusta sentään luulisi noilla homoilla ja lesboilla olevan.
Itselläni ei ole mitään vastaan samaa sukupuolta olevia, mutta sitä vastaan on että kaikkien pitäisi kaikki heidän tempauksensa hyväksyä ja jos ei hyväksy niin on suvaitsematon. Kukahan tässä oikeasti on se joka ei muita hyväksy??
Alkuperäinen kirjoittaja yök;22619517:On se irstaan ja iljettävän näköistä kun kaksi miestä tanssii.. syys yök!
Mä oon varmaan tyhmä (niinkuin mulle on täällä usein sanottu kuluvan viikon aikana) mutta en ymmärrä, miksi nainen ei saisi tanssia naisen kanssa ja mies miehen kanssa, jos haluaa. Sehän on vaan tanssia.
Siis ihan ilman että ajattelee koko homous-asiaa, musta on kummallista, että naisen on aina tanssittava miehen kanssa ja toisinpäin. En näe tanssia minään ilmaisuna vaakatasoisesta halusta. Jos se olisi sitä, kukaan ei voisi tanssia muuta kuin puolisonsa kanssa.
Häiritsevätkö homoparien julkiset tunteenilmaukset?
O
Kyllä Ei
65% 35%
Ääniä 5369
Voisikohan homo tanssia naisen kanssa ilman, että Leena Sarvi paheksuisi?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22623780:Voisikohan suvaitsevaiset ja homot joskus olla eri mieltä homoasioista jonkun ihmisen (vaikkapa Sarven) kanssa ILMAN, että aletaan välittömästi ladata toisinajattelijan s-postia täyteen tappouhkauksia!?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22623780:Voisikohan suvaitsevaiset ja homot joskus olla eri mieltä homoasioista jonkun ihmisen (vaikkapa Sarven) kanssa ILMAN, että aletaan välittömästi ladata toisinajattelijan s-postia täyteen tappouhkauksia!?