Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa.

  • Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22624650]Joopa joo. Toisessa ketjussa jo tänään pyysin selitystä sille luonnottomuudelle, ja kun et siihen kyennyt, annoin omani. Kummasti hiljeni. Loppuiko argumentit vai etkö keksinyt enää yhtään uutta rasvaista kuvausta anaaliseksille, se kun tuntuu olevan sun pakkomielteesi? =)

Mä voin kuvitella, kuinka sä mehuissasi kehittelet siellä koko ajan rääväsuisempia juttuja ja pidät itseäsi jotenkin rohkeana ja siistinä tyyppinä, kun "uskallat" laukaista jokaisen aivopierusi ääneen. Vähän väsyttävää vain alkaa olla, kun aina välillä kuvittelee susta olevan keskustelukumppaniksi, ja sitten sä palaat tuolle hiekkalaatikkotasolle.[/QUOTE]

Niin. Sori jos mä olen vähän ailahteleva.

Ja kummasti tosiaan hiljeni hetkeksi, sitä kun ihmisellä SAATTAA olla jotain muutakin ilta-askareita kuin täällä vakuutella sinulle omaa rohkeuttaan.

Eikä peräaukon kairaaminen kielikuvana mikään rasvainen ole. Oletko koskaan vilkaissut peilistä miltä yhdyntä näyttää? Luuletko, että kaksi miestä toistensa anaalikanaalien kimpussa on herkempi näky?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22625180:
Niin. Sori jos mä olen vähän ailahteleva.

Ja kummasti tosiaan hiljeni hetkeksi, sitä kun ihmisellä SAATTAA olla jotain muutakin ilta-askareita kuin täällä vakuutella sinulle omaa rohkeuttaan.

Eikä peräaukon kairaaminen kielikuvana mikään rasvainen ole. Oletko koskaan vilkaissut peilistä miltä yhdyntä näyttää? Luuletko, että kaksi miestä toistensa anaalikanaalien kimpussa on herkempi näky?
Ai niin, ne sun ilta-askareet täällä muiden ketjujen kimpussa meuhkaamassa. :D Jatka toki sinnekin, sitten kun ilta-askareiltasi ehdit. Odotan innolla sitä teoriaasi luonnollisuudesta ja/tai luonnottomuudesta.

En mä ole ihan noin kiinnostunut miehistä anaalien kimpussa. Jätän niillä mielikuvilla mässäilyn ihan vaan sulle. =)
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22625274]Ai niin, ne sun ilta-askareet täällä muiden ketjujen kimpussa meuhkaamassa. :D Jatka toki sinnekin, sitten kun ilta-askareiltasi ehdit. Odotan innolla sitä teoriaasi luonnollisuudesta ja/tai luonnottomuudesta.

En mä ole ihan noin kiinnostunut miehistä anaalien kimpussa. Jätän niillä mielikuvilla mässäilyn ihan vaan sulle. =)[/QUOTE]

Melkolailla ala-arvoinen vastaus, siis ei asiaa nimeksikään vaikka sinänsä tyyli on muodollisen asiallinen.

Ja kyllähän sinua minun rasvaiset mielikuvani kiinnostavat :D Sinähän se ne vartavasten otit puheeksi.

Luonnollista on se mikä luonnossa enemmistössä vallitsee. DNA ei tunteile, kuten kukkahatut tekevät. Siitä sä luonnollisuuden löydät, todisteet sille mikä on luonnollista, kun vilkaiset ympärillesi. Luonnossa luonnollisuus vallitsee.
 
"Vieras"
Paha mieli tulee Leena Sarven käsittämättömän typeristä lauseista. Samoin tämän ketjun "keskustelun" tasosta. Jotenkin olin luullut maailman muuttuneen avarakatseisemmaksi ja välittävämmäksi.
 
lkljjkljklj
Luulisi kaikille ihmiselle olevan ihan ok, jos kaksi tasavertaista aikuista rakastaa toisiaan. Mitä se kenellekään muulle kuuluu tai kenenkään ulkopuolisen sielua kaihertaa?

Homuden suurin ongelma taitaakin olla homoutta kaihtavien heteroiden pakkomielteessä kuvitella homojen välistä seksiä homoja nähdessään tai homoudesta puhuttaessa. He kuvittelevat kaikkea mielestään irstasta ja mässäilevät yksityiskohdilla ja pistävät nämä ajatuksensa sitten homojen syyksi.

Kyllä minuakin ällöttäisi niin homous kuin heterouskin, jos minulla olisi pakkomielle kuvitella jokaisen näkemäni pariskunnan petipuuhia ja miettiä kaikenlaisia yksityiskohtia mitä kaikkea he mahtaavatkaan pedissä puuhailla. En minä tykkää katsella edes toisten kiihkeitä suudelmia - riippumatta siitä ovatko suutelijat homoja vai heteroita. Kyllä todellakin mulla olisi yökittävää ja inhottavaa, jos pääni pakottaisi minut ajattelemaan muiden ihmisten tarkkoja seksipuuhia. Mutta jos tällaista kokisinkin, ei kai se olisi puheena olevien tai näkemieni pariskuntien syy vaan vika olisi ihan omassa päässäni.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22625307:
Melkolailla ala-arvoinen vastaus, siis ei asiaa nimeksikään vaikka sinänsä tyyli on muodollisen asiallinen.

Ja kyllähän sinua minun rasvaiset mielikuvani kiinnostavat :D Sinähän se ne vartavasten otit puheeksi.

Luonnollista on se mikä luonnossa enemmistössä vallitsee. DNA ei tunteile, kuten kukkahatut tekevät. Siitä sä luonnollisuuden löydät, todisteet sille mikä on luonnollista, kun vilkaiset ympärillesi. Luonnossa luonnollisuus vallitsee.
Voi kuule, sun mielikuviltasi ja fantasiamaailmaltasi ei välty kukaan sun viestejäsi lukeva.

Jos luonnollista on se, mikä enemmistössä vallitsee, lienee kohtuullista olettaa, että punatukkaiset, vasenkätiset, epileptikot, diabeetikot, tyylitajuiset, sinisilmäiset, yli 100 ÄO:n omaavat, kaukasialaista alkuperää olevat, blondit, naiset ja kristityt, vain muutaman ryhmän nimetäkseni, ovat luonnottomia. Loppujen lopuksi päästään luultavasti tulokseen, että suurin osa maailman ihmisistä on luonnottomia. Toki voidaan olettaakin, että ihmiset ovat luonnottomia, onhan täydellinen Jumala meidät kuvakseen luonut (???) mutta entä sitten se muu luonto? Onko luonnon vähemmistö luonnotonta? Mihin perustat näkemyksesi, että esimerkiksi yksiavioiset eläimet ovat luonnottomia? (Nehän toki ovat vähemmistöä luonnossa.)

Eikä vielä edes päästy keskustelussa siihen, kuinka paljon tai vähän jollain luonnollisuudella on väliä - mutta en mä oletakaan sun kykenevän siitä keskustelemaan. Sun mielestä kun keskustelua on nimittelyt, tölväisyt ja mahdollisimman vulgaarit kielikuvat.
 
++++++
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22625307:
Melkolailla ala-arvoinen vastaus, siis ei asiaa nimeksikään vaikka sinänsä tyyli on muodollisen asiallinen.

Ja kyllähän sinua minun rasvaiset mielikuvani kiinnostavat :D Sinähän se ne vartavasten otit puheeksi.

Luonnollista on se mikä luonnossa enemmistössä vallitsee. DNA ei tunteile, kuten kukkahatut tekevät. Siitä sä luonnollisuuden löydät, todisteet sille mikä on luonnollista, kun vilkaiset ympärillesi. Luonnossa luonnollisuus vallitsee.
No ohhoh!
:LOL: :LOL: Kukahan täällä ala-arvoisia vastauksia ilman asiaa viljelee? :LOL:
 
äiti 44 v
[QUOTE="Vieras";22625408]Paha mieli tulee Leena Sarven käsittämättömän typeristä lauseista. Samoin tämän ketjun "keskustelun" tasosta. Jotenkin olin luullut maailman muuttuneen avarakatseisemmaksi ja välittävämmäksi.[/QUOTE]

Mistä moinen lapsellinen käsitys? Ei ainakaan uutisia ole tullut seurattua viime vuosina?
 
Luulisi kaikille ihmiselle olevan ihan ok, jos kaksi tasavertaista aikuista rakastaa toisiaan. Mitä se kenellekään muulle kuuluu tai kenenkään ulkopuolisen sielua kaihertaa?

Homuden suurin ongelma taitaakin olla homoutta kaihtavien heteroiden pakkomielteessä kuvitella homojen välistä seksiä homoja nähdessään tai homoudesta puhuttaessa. He kuvittelevat kaikkea mielestään irstasta ja mässäilevät yksityiskohdilla ja pistävät nämä ajatuksensa sitten homojen syyksi.

Kyllä minuakin ällöttäisi niin homous kuin heterouskin, jos minulla olisi pakkomielle kuvitella jokaisen näkemäni pariskunnan petipuuhia ja miettiä kaikenlaisia yksityiskohtia mitä kaikkea he mahtaavatkaan pedissä puuhailla. En minä tykkää katsella edes toisten kiihkeitä suudelmia - riippumatta siitä ovatko suutelijat homoja vai heteroita. Kyllä todellakin mulla olisi yökittävää ja inhottavaa, jos pääni pakottaisi minut ajattelemaan muiden ihmisten tarkkoja seksipuuhia. Mutta jos tällaista kokisinkin, ei kai se olisi puheena olevien tai näkemieni pariskuntien syy vaan vika olisi ihan omassa päässäni.
Tässä on kyllä tärkeä pointti. Heteropariskuntien tanssahtelu linnassa oli siveää juhlimista, homoparien irstasta rietasta provosointia kun homoseksi on ällöä :headwall: No ei se muitten heterosekstailukaan aina mitään kivaa katseltavaa ole. Jotenkin koetaan, että seksuaalivähemmistöjen eläminen julkisesti parisuhteessa tarkoittaa sitä, että heidän seksielämänsä on julkinen. Kukaan ei kuitenkaan ajattele, että presidentin on törkeää levitellä seksielämäänsä menemällä naimisiin.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22625506]Voi kuule, sun mielikuviltasi ja fantasiamaailmaltasi ei välty kukaan sun viestejäsi lukeva.

Jos luonnollista on se, mikä enemmistössä vallitsee, lienee kohtuullista olettaa, että punatukkaiset, vasenkätiset, epileptikot, diabeetikot, tyylitajuiset, sinisilmäiset, yli 100 ÄO:n omaavat, kaukasialaista alkuperää olevat, blondit, naiset ja kristityt, vain muutaman ryhmän nimetäkseni, ovat luonnottomia. Loppujen lopuksi päästään luultavasti tulokseen, että suurin osa maailman ihmisistä on luonnottomia. Toki voidaan olettaakin, että ihmiset ovat luonnottomia, onhan täydellinen Jumala meidät kuvakseen luonut (???) mutta entä sitten se muu luonto? Onko luonnon vähemmistö luonnotonta? Mihin perustat näkemyksesi, että esimerkiksi yksiavioiset eläimet ovat luonnottomia? (Nehän toki ovat vähemmistöä luonnossa.)

Eikä vielä edes päästy keskustelussa siihen, kuinka paljon tai vähän jollain luonnollisuudella on väliä - mutta en mä oletakaan sun kykenevän siitä keskustelemaan. Sun mielestä kun keskustelua on nimittelyt, tölväisyt ja mahdollisimman vulgaarit kielikuvat.[/QUOTE]

Kuinka niin kristityt? Enemmänhän heitä on kuin vaikka muslimeja! Ja naisia on loppupeleissä hengissä enemmän kuin miehiä, siitäkin huolimatta että kiinalaiset ja intialaiset kaikkensa yrittävät. Miehiä nimittäin kuolee enemmän ja nuorempina.

Että pinnistäpäs uudestaan!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22625653:
Kuinka niin kristityt? Enemmänhän heitä on kuin vaikka muslimeja! Ja naisia on loppupeleissä hengissä enemmän kuin miehiä, siitäkin huolimatta että kiinalaiset ja intialaiset kaikkensa yrittävät. Miehiä nimittäin kuolee enemmän ja nuorempina.

Että pinnistäpäs uudestaan!
Öö? Kyllä kristittyjä on vähemmistö maailmassa. En verrannut kristittyjä ja muslimeja, vaan valitsin vähemmistöjä maailman mittapuulla. Voi olla, että muistin väärin ja naisia on enemmän, vaihdetaan se sitten miehiksi - pointti nyt ei muutu yhtään miksikään.

Oliko jotain olennaisempaa sanottavaa? Vai menikö pointti ohi että humahti? Vai eikö äiskä kestä tunnustaa, että ei oikein onnistunutkaan luonnollisuuden määritelmässään? Kiinnostaako äitiä analysoida, kuinka paljon sillä luonnottomuudella tai luonnollisuudella oikeasti loppujen lopuksi on ihmisen elämässä väliä? Vai olisiko ehkä niin, että äitsyliä kiinnostaa sittenkin keskittyä vain omantasoiseensa keskusteluun eli homppeleiden perärei'istä mässäämiseen?
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";22619621]Voin ylpeänä omasta, isänmaata puolustaneesta papastani sanoa, että hän olisi vanhoilla päivillään hävennyt kaltaisiasi kapeakatseisia meuhkaajia. Oli muuten harvinaisen suvaitsevainen ja älykäs ihminen, jota ei olisi voinut vähempää kiinnostaa puuttua siihen miten toiset onnensa löytävät. Mua ärsyttää, kun veteraanit kollektiivisesti yritetään valjastaa joksikin homofobikoiden keppihevoseksi, ihan omilla aivoillaan ja yksilöinä ne veteraanitkin mielipiteensä muodostavat.[/QUOTE]

Niinpä.
Mua ällöttää että veteraaneista leivotaan aina joku samoin ajatteleva idioottimassa, vaikka niissä miehissä oli paljon erilaisia ihmisiä. Suuriosa vastustaa sotaa kaikissa muodoissaan, kun sen ovat pakon edessä kokeneet.. ei ne ole kaikki jotain älykääpiösotahulluja kuten aina annetaan ymmärtää.
Ruben Stillerkin sanoi hyvin, että vateraaneja kohdellaan kuin maskotteina, ne valjastetaan aina tarpeen tullen ajamaan jonkun ryhmään etuja.. niitä käytetään siis hyväksi juuri näin että "sotiemme veteraanit ovat sitä ja tätä mieltä tästä ja tosta",,
Mistä vitusta kukaan tietää mitä mieltä yksittäinen veteraani on jostain asiasta, ei se ole mikään yksaivonen massa. Sieltä löytyy niin homoja kuin pasifistejakin kuulkaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
[QUOTE="vieras";22619269]Tyylikonsulentti Leena Sarvi voisi päivittää itsensä tälle vuosituhannelle.

Mua v*tuttaa se, että ne ihmiset, jotka yrittää elää ihan tavallista elämää ja luulee voivansa vihdoin nauttia juhlasta ihan kuten kuka tahansa muu, leimataan joksikin ihmeen provoilijoiksi ja ties miksi tällaisten tekopyhien, takakireiden tätien toimesta. "Liian arvokas tilaisuus homoparien tanssimiselle"? Jestas. Siinä homoparien tanssimisessa ei ole mitään sen enempää tai vähempää provokatiivista tai seksuaalista kuin heteroparien tanssimisessa. Se on tanssimista! Olisiko jo aika lakata vaahtoamasta homoista ja antaa kaikkien olla ihan mitä ovat.[/QUOTE]

Ei voi kyllä nyt mitään muuta kuin peesata. Hyvä!! Juuri näin!!
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22625612:
Mistä moinen lapsellinen käsitys? Ei ainakaan uutisia ole tullut seurattua viime vuosina?
Olen mieluummin naivin optimistinen kuin alatyylisen ilkeä ja pessimistinen. Minun arvomaailmassani ihmiset saavat elää rauhassa ja toivon jatkossakin presidenttien kutsuvan erilaisia, moniarvoisia ihmisiä juhliinsa. Kyllä minusta on mukavaa, jos poliitikotkin osaavat suukottaa puolisoitaan, homotkin voivat tanssia puolisonsa kanssa ja ylipäänsä, jos ihmiset saavat olla iloisia ja hyväntuulisia ilman, että joku tyylikonsultti tai pieni (luonnoton? ) osa KaksPlus-palstalaisista arvostelee. Minua ei häiritse, jos joku tulee juhlaan kaljun peittävässä baskerissa, toinen siistin valkoisissa tennareissa jne. Paljon enemmän harmitti jatkojen välikohtaus tms. Maailmassa olisi tärkeämpää vauhkottavaa kuin Suomen linnanjuhlien suvaitseva ilmapiiri. Voisi aloittaa naisten kivittämisen pohtimisesta, Guantanamon vankien tilanteesta, Koreoiden kireästä ilmapiiristä, Kiinan ihmisoikeuksista jne.
 
ymmärrän
olen Leenan kanssa samaa mielä ja sitten vielä ihmettelen että mitä ihmmettä ne homoparit ylipäätään teki siellä juhlissa. Ne on normi ihmiseten juhlat ja ei tosiaankaan ole kiva katsoa kun sinne sekoitetaan tuollaasta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;22626643:
olen Leenan kanssa samaa mielä ja sitten vielä ihmettelen että mitä ihmmettä ne homoparit ylipäätään teki siellä juhlissa. Ne on normi ihmiseten juhlat ja ei tosiaankaan ole kiva katsoa kun sinne sekoitetaan tuollaasta.
Tää oli kyllä jo niin väsynyt provoyritys, ettei mitään rajaa...
 
Leenan tuttava
Olen ihmetyksen vallassa Leenan kommenteista. Kirves omaan nilkkaan!!! Monet yhteiset tuttumme ovat olettaakseni samalla tavalla kummissaan. Hauskaahan on, kun Leena piti huolen omatoimisesti suosionsa tippumisesta Helsinkin muotimaailmassa... Keikkaa varmasti pukkaa ovista ja ikkunoista, kun muotialan isot kihot, usein homomiehet ja symppaavat naiset, lueskelevat Leenan aivoituksia. Itse ainakin annan viimeisen mohikaanin seurustella ihan omalle peilikuvalleen seuraavissa kirjekuorenavajaisissa ja muissa turhissa VIP-juhlissa.
Ja oma mummoni, lottana rintamalla, ainakin ajatteli homoista vain ja ainoastaan positiivisesti viime vuosikymmenien aikana - vaikka olikin uskossa ja kokoomuksen kannattaja, niin kuin Leena.

Kenties viisaus tulee vasta ajan mittaan...

Onkohan Leena ehdolla eduskuntaan Kristillisten listalta?
 

Yhteistyössä