Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa.

  • Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22623910]Kyllä, minä ainakin voin. En ole eläissäni lähettänyt tappouhkausta enkä lähetä - enkä myöskään ota vastuutua muiden lähettämistä uhkauksista. Muuta kysyttävää?[/QUOTE]

Kuinka noin helposti vältät suvaitsevaiston kollektiivisen vastuun?

Onhan PerSutkin suvaitsevaiston mielestä äärioikeistolaisia natseja, vaikka esimerkiksi itse sijoitun poliittisella akselilla keskustan ja vasemmiston välimaastoon. Miksi minä kuitenkin olen äärioikeistoa mutta sinä et ole vastuussa suvaitsevaiston lynkkausmielialasta?
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22623962]Yhtä typerä ja lapsellinen kommentti, kuin "voisivatkohan uskikset ja muut hihhulit joskus olla eri mieltä abortista jonkun ihmisen (vaikkapa Tillerin) kanssa ILMAN, että aletaan murhata lääkäreitä?"

Onneksi olkoon, alitit itsesi äiskä.[/QUOTE]

Sinä ilmeisesti ylitit tavanomaisen tasosi.
 
äiti 44 v
:O En jaksa käsittää näitä "isiensä verillä"-kommentteja. Mikä palikka teidän aivoistanne puuttuu vai jäikö empatiakyky kehittymättä?? Voisitteko jo tajuta että HOMOSEKSUAALI IHMINEN EI OLE MITENKÄÄN VIALLINEN EIKÄ ALEMPIARVOISEMPI KUIN HETERO?? Tätä pyydän itse heterona perheenäitinä, en seksuaalivähemmistön nimissä vouhkaajana. Siis miksi ylipäätään jonkun ihmisen seurustelut/makkaripuuhat kiinnostavat ihan niin ylenpaattisesti, että pitää keksiä syitä niiden ruotimiselle?? Mitä tai ketä se uhkaa (tai kenen kunniaa), että juhliin oli kutsuttu homoseksuaalejakin?

Kannatatteko te samat homovihaajat sitäkin, että nainen siirretään takaisin nyrkin ja hellan väliin? Pitäkää mielessä että ilman uudistuksia tekään ette naputtelisi sieltä Nurmijärven okt:sta miehenne koneelta kärkkäitä viestejä, vaan olisitte hieromassa ukkojenne hartioita ilman mitään mukavuuksia!
Jahka Suomeen saadaan Sasin ajama sharia-laki, niin siellä hellan ja nyrkin välissä ollaan. Vittuillaan tässä nyt toisillemme vielä sähköisesti kun imaamit eivät vielä tänään ole täällä vallassa. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624146:
Kuinka noin helposti vältät suvaitsevaiston kollektiivisen vastuun?

Onhan PerSutkin suvaitsevaiston mielestä äärioikeistolaisia natseja, vaikka esimerkiksi itse sijoitun poliittisella akselilla keskustan ja vasemmiston välimaastoon. Miksi minä kuitenkin olen äärioikeistoa mutta sinä et ole vastuussa suvaitsevaiston lynkkausmielialasta?
En minä ole sanonut, että sinä olet äärioikeistoa, eikä minua myöskään kiinnosta ketä äänestät. Miksi ihmeessä minä olisin vastuussa yhtään kenenkään muun lähettämistä tappouhkauksista - sen enempää kuin esimerkiksi sinä uskonveljiesi typeryyksistä tai vaikka kepulaisten kieroiluista?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624146:
Sinä ilmeisesti ylitit tavanomaisen tasosi.
En toki, yritin vajota samalle tasolle sinun kanssasi. Ei ilmeisesti onnistunut, kun et tuon parempaa keksinyt.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22624134]Minusta homojen ja lepsojen olisi tullut harrastaa rhymäseksiä niin olisi Suomibrändi kirkastunut.[/QUOTE]

Ne ryhmänai sitten alttarilla kun niille vihdoin saadaan sinne vapaa reitti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624191:
No voit olla huojentunut. Paha on saanut palkkansa ja tappouhkauksia satelee. Sinäkinkö lähetit?
En harrasta sellaisia. Uskon sananvapauteen, ihmettelen vain, miten tuo kehtasi.

Lisäys: Mun mielestä tappouhkaukset ovat tuomittavia ja niiden esittäjät olisi saatava oikeuden eteen. Tuntuva sakkorangaistus on mielestäni tuollasesta meuhkaamisesta sopiva rangaistus, jos siis ei ole ollut mitään aikeita kuitenkaan tekoa toteuttaa, siitä tietenkin tuntuvampi rangaistus.
 
Viimeksi muokattu:
Sinänsä mun mielestä tuollaiseenkin pitää olla oikeus. En vaan jotenkin silleen ymmärrä, koska tanssiminen on ihan neutraali juttu... Tajuaisin paremmin, jos kyse olisi jostain ihan törkeestä kähmimisestä tai jotain.
Tottakai on oikeus, ihmettelen vain miten joku kehtaa.

Tanssiminen voi olla hyvin eroottinenkin asia, sillä ei mun mielestä ole mitään väliä, kyse on vaan siitä, että ihmisillä on yhtäläiset oikeudet osallistua julkiseen elämään omana itsenään, puolisonsa rinnalla tai ystävänsä kanssa tanssien. Tässä taas yksi syy lisää sukupuolineutraaliin avioliiton läpiajamiseksi. Selvästikään samaa sukupuolta olevat parit eivät ole samalla linjalla heteroparien kanssa vielä.
 
merimies
Entä kaikki ne homot jotka antoivat elämänsä isänmaansa puolesta? Etkö usko, että he olisivat onnellisia jos tietäisivät kuinka hyvin nykypäivän homoseksuaaleilla asiat on? Etkö usko että he olisivat antaneet elämänsä toisenkin kerran jos olisivat voineet, ihan sen vuoksi, ettei heidän jälkeensä tulleita homoseksuaaleja piinattaisi samalla tavalla kuin heitä?
Kirjoitit ajatukseni!
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22624199]En minä ole sanonut, että sinä olet äärioikeistoa, eikä minua myöskään kiinnosta ketä äänestät. Miksi ihmeessä minä olisin vastuussa yhtään kenenkään muun lähettämistä tappouhkauksista - sen enempää kuin esimerkiksi sinä uskonveljiesi typeryyksistä tai vaikka kepulaisten kieroiluista?



En toki, yritin vajota samalle tasolle sinun kanssasi. Ei ilmeisesti onnistunut, kun et tuon parempaa keksinyt.[/QUOTE]

No sovitaanko sitten että minä olen koulujakäymätön rasisti kusipää? Onko nyt sitte hyvä?
 
merimies
äiti 44 v
En harrasta sellaisia. Uskon sananvapauteen, ihmettelen vain, miten tuo kehtasi.

Lisäys: Mun mielestä tappouhkaukset ovat tuomittavia ja niiden esittäjät olisi saatava oikeuden eteen. Tuntuva sakkorangaistus on mielestäni tuollasesta meuhkaamisesta sopiva rangaistus, jos siis ei ole ollut mitään aikeita kuitenkaan tekoa toteuttaa, siitä tietenkin tuntuvampi rangaistus.
Ei kaikki ihmiset koko ajan ajattele: "Mitähän nuokin minusta nyt ajattelevat?"
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624465:
No sovitaanko sitten että minä olen koulujakäymätön rasisti kusipää? Onko nyt sitte hyvä?
No mutta. Sinun sanojasi, ei minun. Henk.koht. en ole kiinnostunut koulutuksestasi tai kannastasi maahanmuuttoa kohtaan. Tämän keskustelun kannalta on paljon mielenkiintoisempaa, ettei sinulla ole enää muuta sanottavaa, kuin työntää tuulesta temmattuja sanoja minun suuhuni. ;)


Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624465:
Ei kaikki ihmiset koko ajan ajattele: "Mitähän nuokin minusta nyt ajattelevat?"
Niin, ehkeivät myöskään ne homot, jotka - kauhistus! - tekivät jotain niin häpeilemätöntä kuin tanssivat ihan niin kuin muutkin ihmiset.
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22624538]No mutta. Sinun sanojasi, ei minun. Henk.koht. en ole kiinnostunut koulutuksestasi tai kannastasi maahanmuuttoa kohtaan. Tämän keskustelun kannalta on paljon mielenkiintoisempaa, ettei sinulla ole enää muuta sanottavaa, kuin työntää tuulesta temmattuja sanoja minun suuhuni. ;)




Niin, ehkeivät myöskään ne homot, jotka - kauhistus! - tekivät jotain niin häpeilemätöntä kuin tanssivat ihan niin kuin muutkin ihmiset.[/QUOTE]

No ihan varmasti ne homot ei tuota ajattele mutta homous on silti luonnotonta ja minulla oikeasti ällöttää nähdä miespari yhdessä. Ovat niin epämiehekkäitä. Naiset nyt vielä voivat yhdessä ollakin, luonnotontahan sekin on mutta kun nainen on muutenkin heikko astia niin naiselle tuollainen ryvetys jotenkin paremmin sopii. Mutta EI Luomakunnan Kruunulle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624465:
Ei kaikki ihmiset koko ajan ajattele: "Mitähän nuokin minusta nyt ajattelevat?"
Niin... Ehkeivät ne ystäviensä ja puolisoittensa kanssa tanssineet ihmiset eivät myöskään miettineet, että mitä muut ajattelevat siitä.

Leena Sarven työ mun mielestä vähän viittaa siihen, että pitäisi ajatella "mitä muut tästä ajattelevat". Tyylikonsultti mun mielestä ainakin vaikuttaa sellaselta työltä. Ja työnsä takia häntä haastateltiin, olisi voinut olla siinä työroolissaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22624571:
No ihan varmasti ne homot ei tuota ajattele mutta homous on silti luonnotonta ja minulla oikeasti ällöttää nähdä miespari yhdessä. Ovat niin epämiehekkäitä. Naiset nyt vielä voivat yhdessä ollakin, luonnotontahan sekin on mutta kun nainen on muutenkin heikko astia niin naiselle tuollainen ryvetys jotenkin paremmin sopii. Mutta EI Luomakunnan Kruunulle!!
Joopa joo. Toisessa ketjussa jo tänään pyysin selitystä sille luonnottomuudelle, ja kun et siihen kyennyt, annoin omani. Kummasti hiljeni. Loppuiko argumentit vai etkö keksinyt enää yhtään uutta rasvaista kuvausta anaaliseksille, se kun tuntuu olevan sun pakkomielteesi? =)

Mä voin kuvitella, kuinka sä mehuissasi kehittelet siellä koko ajan rääväsuisempia juttuja ja pidät itseäsi jotenkin rohkeana ja siistinä tyyppinä, kun "uskallat" laukaista jokaisen aivopierusi ääneen. Vähän väsyttävää vain alkaa olla, kun aina välillä kuvittelee susta olevan keskustelukumppaniksi, ja sitten sä palaat tuolle hiekkalaatikkotasolle.
 
"Rankka"
Oikeesti... mitä ihmeen väliä sillä on kenen kanssa haluaa harrastaa seksiä? Ei se ole koko maailma, ei se tärkein juttu, ihmiset täytyy ottaa yksilöinä ja omina itsenään.. minä--kaksen lapsen perheenäiti, hetero, mutta avoin ja yhtään ei häiritse se, kuka suutelee tai kulkee käsi kädessä, ei.
 
Leukistinen aksolotli
No joo..
Miksi heteropariskunnat saavat kähmiä toisiaan, mutta vähemmistöseksuaalit eivät?

Itse olen tosin sitä mieltä, että arvokkaissa juhlissa ei kukaan kähmi ketään. Mutta kummasti Linnassakin vain kähmittiin eikä siitä mitään meteliä ole syntynyt.
Kähmittiin vai? Mä en oo nähnyt semmoista, et kukaan ois siel semmost tehnyt.
 

Yhteistyössä