Tyylikäs Kalevala-koru miehelle lahjaksi???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen tiedän, että mies kyllä tykkää pitää koruja. Rannekoru ja sormuksia on jo. Kaulakorukin oli joskus, mutta meni rikki. Joskus mies puhunut, että haluaisi korun, mutta nyt synttäreiden alla ei ole asiasta sen kummemmin maininnut, joten ajattelin, että pääsisin yllättämään.

Mies on suomalainen perusmies :) Työ fyysistä, harrastaa metsästystä...

[QUOTE="Vaimo";23037838]Sen tiedän, että mies kyllä tykkää pitää koruja. Rannekoru ja sormuksia on jo. Kaulakorukin oli joskus, mutta meni rikki. Joskus mies puhunut, että haluaisi korun, mutta nyt synttäreiden alla ei ole asiasta sen kummemmin maininnut, joten ajattelin, että pääsisin yllättämään.

Mies on suomalainen perusmies :) Työ fyysistä, harrastaa metsästystä...[/QUOTE]

Jos harrastaa metsästystä niin tää Korppi olis mun mielestä hyvä:

Kalevala Koru | Korut

[QUOTE="Vaimo";23037838]Sen tiedän, että mies kyllä tykkää pitää koruja. Rannekoru ja sormuksia on jo. Kaulakorukin oli joskus, mutta meni rikki. Joskus mies puhunut, että haluaisi korun, mutta nyt synttäreiden alla ei ole asiasta sen kummemmin maininnut, joten ajattelin, että pääsisin yllättämään.

Mies on suomalainen perusmies :) Työ fyysistä, harrastaa metsästystä...[/QUOTE]

Laitoin linkin mutta jäi filtteriin. Jos harrastaa metsästystä niin minusta se Korppi voisi olla hyvä.

[QUOTE="Vaimo";23037895]Itsekin mietin tuota Korppia, mutta sitten ajattelin, että tykkäisköhän mieluummin sellaisesta ketjusta, ei siis riipustyyppisestä...

Ajattelin sitä Torin vasara 2.0...[/QUOTE]

Sekin on tosi hieno. Mä noissa Kalevalakoruissa usein katson sitä tarinaa korun takana :)

Voi tosin olla, että ne tarinat ei miestä liikuta pätkääkään :D

Minä ostin miehelleni joskus lahjaksi tummennetun hopeisen verkkoketjun (Kalevala) ja siihen tynnyrihelan. Myöhemmin, sitten kun oli varaa ostaa vähän komeampi riipus ja KK:n valikoimiin ilmestyi jotain hänelle sopivaa päivitin lahjani. Sen jälkeen on kyllä tuo tynnyrihela ollut laatikossa ja uusi riipus kaulassa yötä päivää =) Ilmeisesti on mieleen!
Esim. Puolimarkka on mielestäni aika maskuliininen.

Yhteistyössä