Ostaako opettajalle lahjaksi Aarikan vai Kalevala Korun koru?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahkeran lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahkeran lapsen äiti

Vieras
Itse tykkäisin, että opettajalle sopisi enemmin Aarika-koru, mutta lapsi välttämättä haluaisi ostaa Kalevala Korulta tietyn korun. Haluaisin antaa lapsen päättää, koska lapsi on säästänyt omisita viikkorahoistaan korun hinnan verran. Minun mielestäni lapsen valitsema koru ei vain sovi opettajalle alkuunkaan.

Olen itse opettaja ja olisin kyllä ihan hämilläni, jos saisin noin arvokkaan korun oppilaaltani! Olen yläkoulun opettaja ja olen saanut joiltain oppilailta jouluna ja keväällä jotain pientä pakettia esim. konvehtirasiaa, kukkia tms. pientä ja olen ollut aina yhtä vaivaantunut niistäkin...

Antaisin lapsen päättää. Kalevalakoru on aina kuitenkin arvokas. Miksi lapsi haluaa antaa korun ja kuinka vanha lapsi on? Mielenkiinnosta kyselen, jos idea on tosiaan lapselta. Hienoa, että ope on tehnyt vaikutuksen.

[QUOTE="vieras";28403022]Antaisin lapsen päättää. Kalevalakoru on aina kuitenkin arvokas. Miksi lapsi haluaa antaa korun ja kuinka vanha lapsi on? Mielenkiinnosta kyselen, jos idea on tosiaan lapselta. Hienoa, että ope on tehnyt vaikutuksen.[/QUOTE]

Ja siksi kannattaa nolostuttaa ope?

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="huhhuh";28402909]Siis tuo Aarikka-koruhan on ihan hirveä! Minkälainen se opettaja on jos sille ap:n mielestä sopii tuollainen koru? Vihaatteko te sitä opettajaa?[/QUOTE]

Ei toki! Tavallinen perushyvä opettaja. Olen vain pistänyt merkille, että hän suosii vaatetuksessaan limeä ja muita kellertäviä ja vihertäviä sävyjä.

[QUOTE="vieras";28403022]Antaisin lapsen päättää. Kalevalakoru on aina kuitenkin arvokas. Miksi lapsi haluaa antaa korun ja kuinka vanha lapsi on? Mielenkiinnosta kyselen, jos idea on tosiaan lapselta. Hienoa, että ope on tehnyt vaikutuksen.[/QUOTE]

Neljännellä luokalla. Tykkää kyllä opettajasta. Viime vuona veimme Marimekon yöpaiddan ja opettaja kiitteli kovasti. :)

[QUOTE="aloittaja";28404094]Neljännellä luokalla. Tykkää kyllä opettajasta. Viime vuona veimme Marimekon yöpaiddan ja opettaja kiitteli kovasti. :)[/QUOTE]

Nythän vois jo ostaa uuden.

[QUOTE="huhhuh";28402909]Siis tuo Aarikka-koruhan on ihan hirveä! Minkälainen se opettaja on jos sille ap:n mielestä sopii tuollainen koru? Vihaatteko te sitä opettajaa?[/QUOTE]

Niiiiiin peesi. Aivan järkyttävän ruma koru.

Korun antaminen jollekulle lahjaksi on todella kuolleena syntynyt ajatus. Mistä tuollainen idea ylipäänsä tulee kenellekään mieleen, että viedään opettajalle 40 euron arvoinen lahja ja vieläpä koru?