Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

"hmm"
Minä taas en näe hänen tyylissään mitään vikaa, sopivan hillitty kuten "kuuluu".
Mun mielestä näyttäisi karmealta jos presidentin puoliso pukeutuisi jotenkin rennon nuorekkaasti tuollaisessa tilaisuudessa. Hän pukeutuu juuri oikein, tuntuu että tätä mieltä ollaan vaan, koska halutaan välttämättä olla tätä mieltä. Eli koska hän on kamalaniikyök Saulin puoliso niin kaikki tekemänsä asiat ovat väärin, väärällä tyylillä tai yksinkertaisesti noloa, mutta jos kyseessä taas olisi.... ;)
Peesi.
 
En tiedä
En tiedä, jotenkin tuo meidän uusi pressapari on niin jäykän oloinen, kauhean vaivaantuneita, Saulikin saisi hymyillä enemmän ja Jenni hymyillä vähän reilummin, ei tartte olla kuin 1950-luvun viehkeä neiti (vaiks onkin rouva).
 
wip
Minä taas en näe hänen tyylissään mitään vikaa, sopivan hillitty kuten "kuuluu".
Mun mielestä näyttäisi karmealta jos presidentin puoliso pukeutuisi jotenkin rennon nuorekkaasti tuollaisessa tilaisuudessa. Hän pukeutuu juuri oikein, tuntuu että tätä mieltä ollaan vaan, koska halutaan välttämättä olla tätä mieltä. Eli koska hän on kamalaniikyök Saulin puoliso niin kaikki tekemänsä asiat ovat väärin, väärällä tyylillä tai yksinkertaisesti noloa, mutta jos kyseessä taas olisi.... ;)
Siis joo. Se on ihan sama, mitä Jennillä olisi päällä, niin täällä auottaisiin päätä.

Oisko tällanen pukeutuminen ollut riittävän sähäkkää ja nuorekasta?



Ja Saulikin ois teistä varmaan voinu pukeutua tähän tyyliin:

 

Yhteistyössä