Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

"vieras"
No eiköhän tarjan jälkeen kuka tahansa näytä tyrmäävältä.

mutta jos nyt muotia ajatellaan niin ihan tavallinen perustanttatyyli, ja toi hiuskoriste on aika... öh.. mielenkiintoinen.

parina eivät sovi yhtään yhteen, siis ulkomuodollisesti.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26093862]No eiköhän tarjan jälkeen kuka tahansa näytä tyrmäävältä.

mutta jos nyt muotia ajatellaan niin ihan tavallinen perustanttatyyli, ja toi hiuskoriste on aika... öh.. mielenkiintoinen.

parina eivät sovi yhtään yhteen, siis ulkomuodollisesti.[/QUOTE]

Siis miten niin?? Victorialla oli juuri samanlainen hiuskoriste. Kerro nyt sinä tyyliasiantuntijana, mitä olisit laittanut Jennin päälle??
 
[QUOTE="Vieras";26093886]Siis miten niin?? Victorialla oli juuri samanlainen hiuskoriste. Kerro nyt sinä tyyliasiantuntijana, mitä olisit laittanut Jennin päälle??[/QUOTE]

Ei se koriste ihan samanlainen ollut, jos tarkkoja ollaan, mutta sama idea kylläkin.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";26093886]Siis miten niin?? Victorialla oli juuri samanlainen hiuskoriste. Kerro nyt sinä tyyliasiantuntijana, mitä olisit laittanut Jennin päälle??[/QUOTE]

Niin että mikä näyttää kivalta vickanilla niin on tyrmäävä myös sulla ja mulla? mun mielestä toi koriste nyt ensinnäkin on ihan väärässä kohtaa päätä. Näyttää joltain töyhtöltä.

Mulle on ihan sama mitä Jenni pukee enkä sanonut että tuossa on mitään vikaa, mutta ei se nyt perus jakkupukua kummempi ole :D
 
YlermiPesonen
Kun kerran tähän mennään, niin perkele aletaan valitsemaan pressaparit jossain "Haluatko pressapariksi"-tyyppisessä ohjelmassa. Sitten siellä pariskunnat kisailis ja kansa äänestäis ja Vappu Pimeä kirittäis... Toki pitäis olla vähän fiksumpaa porukkaa kuin perus-BB-ihmiset. Yleissivistystä pitäisi ainakin hieman vaatia...

Sitten meillä olisi kiva pressapari... ja ainutlaatuisesti valittu.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26093924]Niin että mikä näyttää kivalta vickanilla niin on tyrmäävä myös sulla ja mulla? mun mielestä toi koriste nyt ensinnäkin on ihan väärässä kohtaa päätä. Näyttää joltain töyhtöltä.

Mulle on ihan sama mitä Jenni pukee enkä sanonut että tuossa on mitään vikaa, mutta ei se nyt perus jakkupukua kummempi ole :D[/QUOTE]

No olikos sen pitänyt olla perusjakkupukua kummempi?Minun mielestä se hiuskoriste oli kiva.
 
Kun kerran tähän mennään, niin perkele aletaan valitsemaan pressaparit jossain "Haluatko pressapariksi"-tyyppisessä ohjelmassa. Sitten siellä pariskunnat kisailis ja kansa äänestäis ja Vappu Pimeä kirittäis... Toki pitäis olla vähän fiksumpaa porukkaa kuin perus-BB-ihmiset. Yleissivistystä pitäisi ainakin hieman vaatia...

Sitten meillä olisi kiva pressapari... ja ainutlaatuisesti valittu.
Presidenttiparin ei TARVITSE olla erityisen näyttävä. Ei siitä ole kyse. Mutta kun nyt tulin kerran aiemmin Jennin tyyliä arvostelleeksi, ajattelin, että on reilua antaa tunnustustakin julkisesti silloin, kun siihen on aihetta.

Minusta Jennin jakkupuku on sähäkän värinen, sirolinjainen, hillitty mutta silti näyttävä. Hiuskoriste - sellaiset ovat käsittääkseni erittäinkin trendikkäitä juuri nyt - on raikas ja jollakin tavalla kuninkaallinen. Sopii siksikin, että Jennillä ei ole juurikaan koruja.
 
[QUOTE="heh";26094078]Victorialla on niin perussähäkkä olemus, että vaate kuin vaate menee. Jenni taas on hiirulaisemman oloinen ja silloin pitäisi varoa hiirulaisvaikutelman lisäämistä.[/QUOTE]

Nimenomaan! Ja tuo tämänpäiväinen asu on kaukana hiirulaisesta: sähäkkä, näyttävä - ja silti tyylikäs.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru

Yhteistyössä