Tyylikäs presidenttipari, kertakaikkiaan!

"huoh"
No nyt on tämä pari tyylikäs? Vaikka ap:een mielestä (hetki sitten) presidentin rouva oli tanttamainen ja ikäistään vanhemman näköinen. Tyylikkyydestä nyt puhumattakaan. Sama se, jatka samaa rataa vain.
 
Minä en vaan voi tälle mitään, mutta näyttää kuin kuvassa olisi vävypoika, tytär ja isä.


Ja tottakai Jenni pukeutuu tanttamaisesti, jotta ikäero hälvenisi. On huomattu todella monen suuren ikäeron parin kohdalla. Se nuorempi osapuoli alkaa näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta.
Jennin ilme modernisoituisi kovasti jos hänellä olisi kiharakampauksen sijaan sileät hiukset:



Jutta Urpilainen on onnistunut nuorentamaan tyyliään, vaikka asema vaatii virallista pukeutumista. Ehkä Jennikin oppii, alku ainakin on hyvä :). (Minusta tuo sininen jakkupuku ei ole lainkaan tanttamainen, vaan raikas ja siro.)
 
[QUOTE="huoh";26092290]No nyt on tämä pari tyylikäs? Vaikka ap:een mielestä (hetki sitten) presidentin rouva oli tanttamainen ja ikäistään vanhemman näköinen. Tyylikkyydestä nyt puhumattakaan. Sama se, jatka samaa rataa vain.[/QUOTE]

Niin, katsos, ihmiset, tilanteet ja mielipiteet voivat muuttua. Jenni on varmaan käyttänyt stylistiä uuden asemansa myötä?
 
Mä en voi sille mitään, mutta kun vertaa Jenniä ja Victoriaa, jotka tosiaan ovat ihan samanikäisiä, niin kyllä Vickan pukeutuu yleensä huomattavasti nuorekkaammin. Mun silmissäni etenkin helmet lisäävät käyttäjänsä ikää kymmenellä vuodella, kuten myös sellaiset jakkupuvut, joita ei ole edes yritetty päivittää tähän päivään. Jenni on kaunis nainen ja pukeutuu kyllä ihan tyylikkäästi, mutta ehkä hiukan liiankin hillitysti.
Tästä olen samaa mieltä - ylipäätään pidän Jenniä kaiken kaikkiaan hiukan liian hillittynä. Mutta toki presidentin puolison asemakin rajoittaa. Vaatii taitoa näyttää nuorekkaalta ja samalla asiallisen arvokkaalta. Toivon kovasti, että Jenni alkaa käyttää nuorien suomalaisten vaatesuunnittelijoiden vaatteita, vie samalla kotimaista designia maailmalle :).
 
justiinsa
Onpas kamalaa kun Niinistöllä on nuori vaimo.
Entäs jos presidenttipariksi olisi valittu Haavisto-Forentso(tai jotain), siinä sitä ois ollukin, homo isä-poika pari...
 
"heh"
Jenni on yli 30 eli täysin aikuinen, mutta tuo vanharouvatyyli tekee hänestä jotenkin lapsekkaan! :( Nuorekkaammassa tyylissä antaisi itsellisemmän vaikutelman, mutta noitten kuvien perusteella tekisi mieli lähinnä silittää päätä.
 
[QUOTE="heh";26092976]Jenni on yli 30 eli täysin aikuinen, mutta tuo vanharouvatyyli tekee hänestä jotenkin lapsekkaan! :( Nuorekkaammassa tyylissä antaisi itsellisemmän vaikutelman, mutta noitten kuvien perusteella tekisi mieli lähinnä silittää päätä.[/QUOTE]

Millainen olisi nuorekkaampi tyyli presidentin puolisolle virallisissa edustustehtävissä? Käytännön esimerkki kiinnostaisi.
 
[QUOTE="viekku";26091505]Mielestäni Jenni on aina jotenkin homssuinen, nytkin tuo puku on jo rypyssä.[/QUOTE]

Samaa mieltä! Lisäksi tähän linkitetyssä kuvassa mun mielestä korostuu Jennin huono ryhti. Jakkukin näyttää edestä jotenkin huonosti istuvalta.
 
"Vieras"
Mielestäni Jenni onnistui tosi hyvin! On tosi tyylikäs ja persoonallinenkin. Olen saman ikäinen kuin Jenni ja en pidä hänen tyyliään mitenkään mummomaisena, vaan klassisen ajattomana. Ja tosiaan, mummoksi arvostelevat, mitä te olisitte laittaneet päälle tuollaiseen tilaisuuteen??:D
 
"heh"
[QUOTE="Vieras";26093204]No ei ikinä! Jenni on sen verran taviksen näköinen, että tuo kampaus ei imartelisi hänen kasvojaan.[/QUOTE]

Vaatisi ehkä terävämmänmuotoisen leuan kuin Jennillä on. Ja reiluhkosti meikkiä silmiin. :/
 
[QUOTE="vieras";26093769]Punikkiluuska olisi halunnut nähdä siellä valehtelevan Paavo Arhinmäen vetäytyvine hiusrajoineen. Ai niin, tuskin se olisi mennyt koko valtiovierailulle kun tänään tulee futista.[/QUOTE]


:D Älä nyt, Paavo on suloinen ja särmä jätkä!
 
Minä taas en näe hänen tyylissään mitään vikaa, sopivan hillitty kuten "kuuluu".
Mun mielestä näyttäisi karmealta jos presidentin puoliso pukeutuisi jotenkin rennon nuorekkaasti tuollaisessa tilaisuudessa. Hän pukeutuu juuri oikein, tuntuu että tätä mieltä ollaan vaan, koska halutaan välttämättä olla tätä mieltä. Eli koska hän on kamalaniikyök Saulin puoliso niin kaikki tekemänsä asiat ovat väärin, väärällä tyylillä tai yksinkertaisesti noloa, mutta jos kyseessä taas olisi.... ;)
 

Yhteistyössä