N
no joo....
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vapaaehtoislapseton mies-77:Alkuperäinen kirjoittaja no joo....:Mun mielestä kukin eläköön tavallaan, mutta ihmetyttää aina nää super katkerat tilitykset.. toki tuoreet isät voi pettää, mutta niin kuule voi pettää se sunkin miehes, vaikka lapsia ei olekaan. Itse olen joutunut petetyksi ja pettänytkin, eikä ole johtunut väljistä paikoista tai pienestä munasta, vaan ihan parisuhteen muista ongelmista. Tässä sun kirjotuksessa kyllä on niin paljon provon makun, että oli ehkä ihan turha edes vastata..
ei kai se ole kauniin ja lapsettoman naisen vika jos perheenisät seurailee sitä pitkin kaupunkia kuola valuen ja unohtaa samalla perheensä olemassaolon? meijän työpaikalla näitä häntäheikkejä piisaa, pahimpia on ne joilla pienet lapset. ne on aina vonkaamassa sihteeriköiltä ja assistenteilta bebaa kun saavat vähän viinaa nuppiinsa
heh... tämä menee jo ihan aiheen vierestä jo.. Mutta en ole sanonut että olisi lapsettoman vika jos perheenisä pokailee. Mutta fiksu ihminen ei yleistä paria omaa kokemusta koskemaan koko maailmaa. Itse olen lapseton ja kaunis nainen ja olen saanut enemmän vonkausta osakseni miehiltä, jotka seurustelevat, mutta joilla ei ole lapsia. En kuitenkaan yleistä että seurustelvat velat vonkaisi enemmän kuin perheelliset, vaikka omat kokemukseni ovat sellaisia. Tuntemani perheelliset miehet vaikuttavat oikeasti rakastavan vaimojaan ja lapsiaan. Voihan olla että osa heistäkin pettää, ja voi olla että heidän vaimokin pettää. En usko että lapsettomaksi jääminen pelastaa ketään pettämiseltä. Pettämisen syyt on muualla.