Mä en ymmärrä kysymystä, koska en ole koskaan kuullut kenenkään toivovan enemmän tyttöä kuin poikaa. Omituinen näkökanta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kenenkään tytön geeneissä ei ole mitään kiusaamis- tai joukosta erottamis-geeniä, eikä kellään pojalla ole mitään mammassa roikkumis-geeniä, vaan kasvatuksen ja mallioppimisen tulosta ovat.
Eiköhän nää kiusaamisasiat ja röyhkeydet, kitinät ym ole ihan opittuja juttuja???Kotona ei huomata koskaan niin pakko hakea huomiota sitten muuta kautta?Sitten jos luonne vielä hiukan "kovempi" niin siinä sitten soppa.. Olen raskaana ja mulla ennestään molemmat lapset. Jos mun jostain syystä olisi pakko toivoa jompaa kumpaa lasta niin toivoisin tyttöä koska tytöille kivempia vaatteitaMut eniten toivon että saan terveen lapsen..sukupuolella ei niin väliä <3
Kenenkään tytön geeneissä ei ole mitään kiusaamis- tai joukosta erottamis-geeniä, eikä kellään pojalla ole mitään mammassa roikkumis-geeniä, vaan kasvatuksen ja mallioppimisen tulosta ovat.
mistä sitten johtuu että ikinä 3 tyttöä eivät voi olla keskenään tasavertaisia kavereita vaan aina joku jätetään ulkopuolelle? Kun taas tätä ei tapahdu poikien kaveruus suhteissa??
Itse huomasin hyvin tuon "tyttö on tärkeämpi" ajattelun hyvin, kun itselle syntyi esikoinen, poika. Ensimmäisenä sukulaiset ja kaverit olist sanomassa että "onpas suloinen poika, no toivottavasti seuraava on tyttö..." ja sama jatkui kahta kauheammin kun 2 seuraavaakin oli poikia.. Sitten tuli hiljaista kun neljäs oli tyttö..
Itselle ei ole tärkeää onko lapsi tyttö vai poika, mutta täytyy myöntää että kolmen pojan jälkeen toivoin tyttöä. Mutta olisin kyllä toivonut poikaa, jos 3 ekaa olisivat olleet tyttöjä.