Lihavat naiset!!

  • Viestiketjun aloittaja Sara
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tohtori:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Olin jo ehtinyt kirjoittaa pitkän vastauksen, mutta sitten ajattelin, että antaa olla. Turha teille täydellisille kaunottarille on mitään kertoa, saatte vaan uuden aiheen ivata ja rääpiä. Jotta meni jo :)
Käys jääkaapilla hakee jotain purtavaa niin saa aivot vähän lisävirtaa paremman vastauksen luomisprosessiin.
:LOL:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
No miksi te lihavat syötte itsenne valaiksi, jos tiedätte niin tapahtuvan?
Yritin pitää keskustelua asiallisena. Ilmeisesti itsekurissa pysyminen on lihaville niin suuri ongelma, ettei siitä pysty asiallisesti keskustelemaan????
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
Luulee se :D Katso viime kertainen prisma, siellä ainakin oli laihoille pelottavaa tietoa lihavuudesta, kun ei enää voikaan pistää kaikkea sen piikkiin, että on itse vaan niin vitun hyvä että pysyy laihana :whistle:
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
Läskit ne vaan syö, tietää keinot laihtumiseen, minusta se on todellista typeryyttä kerrakseen. Jos pulla maistuu paremmalta kuin elämä niin sitten ei parane ihmetellä huonoa oloa, luonto kyllä korjaa heikot pois täältä.
 
En oo niin läski... Mutta jos ei ajattele mitä syö, tai jos yrittää etsiä semmosta vähärasvaista mutta samalla syö sit paljo sokeria, ni lihoohan sitä... Sit siinä sokeripöhössä ei jaksa ajatella, masentuu, ei jaksa liikkuakaan...

Toisekseen sit se, ku paino nousee pikkuhiljaa, peilikuvaan ja olomuotoon tottuu.
 
no just...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Miksi lihavien on niin vaikea ymmärtää terveysriskit ym. Nyt en puhu pikkuisen pyöreistä vaan sairaalloisesta ylipainosta kärsivistä BMI siis jotain 40 ja yli.
Lisäksi haluaisin kuulla, miksi ihminen päästää itsensä niin lihavaksi? Sitten kuvitellaan olevansa kauniita. Pikkuisen pyöreä voi olla kaunis, mutta sairaalloisesta ylipainosta kärsivä on jotain ihan muuta.
Ihan vaan keskustelua aiheesta.
Itse olen normaalipainoinen. En laiha enkä lihava. Kaikinpuolin tavis.
Toivoisin,ettei tämä aloitus aiheuttaisi purkauksia tyyliin. "Olen kuitenkin onnellinen,että päässäni on kaikki kunnossa, toisin kuin ap:llä"
Tarkoitukseni ei ole mollata teitä, sairaalloisesti lihavat, vaan ymmärtää,miksi olette sellaisia kuin olette?
En jaksa käydä aerobicissa 6Xvko. En jaksa syödä pelkkää rahkaa, raejuustoa ja ananasta. En jaksa kiduttaa itseäni olla syömättä mitään, mikä ei lihota (leipä, peruna, pasta, riisi) Siksi, minusta tuli ylipainoinen.
Eiköhän kuitenkin normaali kotiruoka ja ihan tavallinen liikunta esm 3 kertaa viikossa pidä painon kurissa. Ei laihdutus ole mitään himoliikkumista ja kaiken kieltämistä vaan järkevää elämän hallintaa! :eek:

Toki jos paistat kaiken rasvassa ja joka paikkaan tunget lisää sokeria niin kyllähän sillä lihoo. Itse laihduin 10kg ku jätin kahvista sokerin pois. revi siitä! :D
Nyt oon vaihtanu kaikki kovat rasvat pois ja ruoka on kasvis painotteista ni johan kilot lähtee :)

Itse en halua olla lihava, lihavat ihmiset yököttää, siis itsekin yökötän itseäni. Plus että suvussa sydän ja verisuoni sairauksia ja diabetesta, mitään niistä en ittelleni halua. Suuri motivaatio on ollu myös se että haluan jaksaa juosta ja temuta pihalla alsteni kanssa! <3

muutekseen, makeutusaineet kannattaa sit kyl unohtaa ketkälaihistelee, ne vaan varastoi rasvaa elimistöön...

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
Läskit ne vaan syö, tietää keinot laihtumiseen, minusta se on todellista typeryyttä kerrakseen. Jos pulla maistuu paremmalta kuin elämä niin sitten ei parane ihmetellä huonoa oloa, luonto kyllä korjaa heikot pois täältä.
Tähän lopputulokseen munkin täytyy yhtyä. Arka tuntuu aihe olevan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
No miksi te lihavat syötte itsenne valaiksi, jos tiedätte niin tapahtuvan?
Yritin pitää keskustelua asiallisena. Ilmeisesti itsekurissa pysyminen on lihaville niin suuri ongelma, ettei siitä pysty asiallisesti keskustelemaan????
Tätähän tutkitaan tosi paljon. Yksi teoria on se että joillain aivot tuottaa jotain mielihyvä hommelia päähän syödessä ja siihen jää koukkuun. Kaikilla ei näin ole, selkäranka olis sen teorian mukaan hankalahomma. Toisilta vaatii sitä huomattavasti enemmän ja tuntuu raskaammalta uhraukselta kun toisesta, kieltäytyä jostain ruuasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
No miksi te lihavat syötte itsenne valaiksi, jos tiedätte niin tapahtuvan?
Yritin pitää keskustelua asiallisena. Ilmeisesti itsekurissa pysyminen on lihaville niin suuri ongelma, ettei siitä pysty asiallisesti keskustelemaan????
Sinun aloitus oli jo hyökkäävä ja valaiksi haukkuminen ei varmaan paranna tilannetta :LOL: Mahtaa sulla olla huono olo itsestäsi, olisit onnellinen olemuksestasi ja jakaisit sitä hyvää mieltä muillekin =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
No miksi te lihavat syötte itsenne valaiksi, jos tiedätte niin tapahtuvan?
Yritin pitää keskustelua asiallisena. Ilmeisesti itsekurissa pysyminen on lihaville niin suuri ongelma, ettei siitä pysty asiallisesti keskustelemaan????
Sinun aloitus oli jo hyökkäävä ja valaiksi haukkuminen ei varmaan paranna tilannetta :LOL: Mahtaa sulla olla huono olo itsestäsi, olisit onnellinen olemuksestasi ja jakaisit sitä hyvää mieltä muillekin =)
Mun aloitus ei ollut hyökkäävä. Valaaksi haukkuminen on. Kun ei asiallisesti pystytä keskustelemaan niin miksi itsekään viitsisi? Arka on aihe joillekin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no just...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Miksi lihavien on niin vaikea ymmärtää terveysriskit ym. Nyt en puhu pikkuisen pyöreistä vaan sairaalloisesta ylipainosta kärsivistä BMI siis jotain 40 ja yli.
Lisäksi haluaisin kuulla, miksi ihminen päästää itsensä niin lihavaksi? Sitten kuvitellaan olevansa kauniita. Pikkuisen pyöreä voi olla kaunis, mutta sairaalloisesta ylipainosta kärsivä on jotain ihan muuta.
Ihan vaan keskustelua aiheesta.
Itse olen normaalipainoinen. En laiha enkä lihava. Kaikinpuolin tavis.
Toivoisin,ettei tämä aloitus aiheuttaisi purkauksia tyyliin. "Olen kuitenkin onnellinen,että päässäni on kaikki kunnossa, toisin kuin ap:llä"
Tarkoitukseni ei ole mollata teitä, sairaalloisesti lihavat, vaan ymmärtää,miksi olette sellaisia kuin olette?
En jaksa käydä aerobicissa 6Xvko. En jaksa syödä pelkkää rahkaa, raejuustoa ja ananasta. En jaksa kiduttaa itseäni olla syömättä mitään, mikä ei lihota (leipä, peruna, pasta, riisi) Siksi, minusta tuli ylipainoinen.
Eiköhän kuitenkin normaali kotiruoka ja ihan tavallinen liikunta esm 3 kertaa viikossa pidä painon kurissa. Ei laihdutus ole mitään himoliikkumista ja kaiken kieltämistä vaan järkevää elämän hallintaa! :eek:

Toki jos paistat kaiken rasvassa ja joka paikkaan tunget lisää sokeria niin kyllähän sillä lihoo. Itse laihduin 10kg ku jätin kahvista sokerin pois. revi siitä! :D
Nyt oon vaihtanu kaikki kovat rasvat pois ja ruoka on kasvis painotteista ni johan kilot lähtee :)

Itse en halua olla lihava, lihavat ihmiset yököttää, siis itsekin yökötän itseäni. Plus että suvussa sydän ja verisuoni sairauksia ja diabetesta, mitään niistä en ittelleni halua. Suuri motivaatio on ollu myös se että haluan jaksaa juosta ja temuta pihalla alsteni kanssa! <3

muutekseen, makeutusaineet kannattaa sit kyl unohtaa ketkälaihistelee, ne vaan varastoi rasvaa elimistöön...
Itseasiassa ei. minulla todettu aineenvaihdunnassa häiriö. Elimistöni ei kestä hiilareita. Verensokeri nousee tavallisesta kotiruuasta (riisi,tonnikala,vihannekset) yli 10:n. Eli en saa syödä hiilareita, koska kehoni sokerit nousee ja sitä kautta painoni nousee. Valitettavasti.

 
MMM
MIKSI NAISET ON NAISILLE SUSIA????
MIKSI NAISET KESKITTYY PAINOON VAIKKA VOIS MIETTIÄ PALJON PALJON OLELLISEMPIA JUTTUJA.
Menkää yliopistoon ja lukekaa vaikka naistutkimusta niin saatte selville, että painonvahtiminen on vain yksi naisen alistamisen muodoista. Ja sitä tekee eniten naiset toisille naisille!!
SIVISTYKÄÄ HYVÄT KANSSASISARET!!!!
 
BMI 38
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos syö viikonkin epäterveellisesti tai herkkuja niin saattaa siinä pari kiloa tulla ja jos sitä jatkaisi niin kohta saattaisi olla ylipainoinen.
Eli terveellisillä elämäntavoilla olen aina pysynyt normaalipainoisena.
Ei helvetti. Pidätkö sä ylipainoisia tyhminä? Luulet ettei ne tätä asiaa tajua ellet sä fiksuna sitä paljasta?
No miksi te lihavat syötte itsenne valaiksi, jos tiedätte niin tapahtuvan?
Yritin pitää keskustelua asiallisena. Ilmeisesti itsekurissa pysyminen on lihaville niin suuri ongelma, ettei siitä pysty asiallisesti keskustelemaan????
Kuten jo aiemmassa viestissä kirjoitin, itselläni kyseessä on syömishäiriö. Ilmeisesti et mitään oikeita vastauksia halunnutkaan, vaan automaattisesti oletat kaikkien pystyvän laihduttamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MMM:
MIKSI NAISET ON NAISILLE SUSIA????
MIKSI NAISET KESKITTYY PAINOON VAIKKA VOIS MIETTIÄ PALJON PALJON OLELLISEMPIA JUTTUJA.
Menkää yliopistoon ja lukekaa vaikka naistutkimusta niin saatte selville, että painonvahtiminen on vain yksi naisen alistamisen muodoista. Ja sitä tekee eniten naiset toisille naisille!!
SIVISTYKÄÄ HYVÄT KANSSASISARET!!!!
Heh, taidat olla lihava? Onko sulla paljonki ylipainoo :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MMM:
MIKSI NAISET ON NAISILLE SUSIA????
MIKSI NAISET KESKITTYY PAINOON VAIKKA VOIS MIETTIÄ PALJON PALJON OLELLISEMPIA JUTTUJA.
Menkää yliopistoon ja lukekaa vaikka naistutkimusta niin saatte selville, että painonvahtiminen on vain yksi naisen alistamisen muodoista. Ja sitä tekee eniten naiset toisille naisille!!
SIVISTYKÄÄ HYVÄT KANSSASISARET!!!!
Jep. Samaa mieltä, Vain tyhmät ja huonosti koulutetut naiset jaksavat mitata toisten painoa nenänvarttansa pitkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun aloitus ei ollut hyökkäävä. Valaaksi haukkuminen on. Kun ei asiallisesti pystytä keskustelemaan niin miksi itsekään viitsisi? Arka on aihe joillekin.
Oletko sinä sitten niin yksinkertainen että et ymmärrä miksi se on arka aihe? Onko sinun mielestä tämä yhteiskunta/ihmiset yleensäkin tai tämä palsta jotenkin reilu lihavia ihmisiä kohtaan? Älä missään tapauksessa luule että lihava ihminen ei itse olisi vierittänyt kyyneleitä lihavuutensa vuoksi tai yrittänyt miljoona kertaa laihduttaa vain huomatakseen että ei siihen pysty. Sitten sinun kaltaiset ihmiset kyselevät typeriä, miksi olet lihava...Ei siihen asiaan vaan ole yhtä vastausta ja helppoa ratkaisua eikä kai kukaan lihava olisi jos normaalipainoisena pysyminen olisi helppoa.
 
V-ivian
Huoohh tätäkin ketjua lukiessa... mua kyllästyttää miten lihavat puolustelee ja keksii mitä kummallisempia selityksiä omalle lihavuudelleen. Ja kyllä, itse olen ollut ylipainoin, bmi huiteli 33 paikkeilla, mutta hei, minä sentään myönsin että itsekurini on suoraan sieltä, en jaksanut liikkua ja söin mitä nenän eteen tuli. Mutta mä tunnustin sen. Myönsin omat heikkouteni. Ja sitten laihdutin, nyt olen normaalipainoinen. Ja ihmettelin tota kummaa selittämistä ja aina vedotaan siihen että "meille ollaan niin ilkeitä..." byhyhyy, ehkä joskus on syytäkin, jotta ne silmät avautuisi. Sitten se lihavien kateus normaalipainoisia/laihduttaneita kohtaan... sekin on uskomatonta.
 
Ullabulla
Mä olen ylipainoinen, juurikin BMI on 40 eli sairaalloisen lihava. Ennen raskautta olin vain ylipainoinen, raskauden aikana ei tullut kiloakaan lisää eli oma paino tippu sinä aikana. Synnytyksen jälkeen aloin elää normaalisti, tuli ehkä lievää masennusta, en enää välittänyt itsestäni. Huolen pidin lapsestani ja keskityin siihen. Eli ajattelin täysin väärin, en osannut ajatella objektiivisesti että tottakai on lapsen parasta että äiti on kunnossa eikä vaan ahmi, herkuttele ja lohduttaudu ruoalla. Parissa vuodessa painoa vaan tuli huimasti lisää.

Nyt olen katkaissut lihomiskierteen ja alkanut ajattelemaan itseänikin ja alkanut tiputtamaan painoa. Kuulun kanssa juurikin niihin Prisman dokumentissa mainittuihin joiden keho varastoi kaiken, jopa pullan näkeminen jotenkin siirtää ne kalorit itteeni. Tiedän että tie on pitkä ja tuskainen mut nyt mä aion onnistua ja hyvin onkin alkanut kaikkinensa. En pidä itsestäni tälläisenä.

Mutta siis ap:n kysymykseen vastauksena olisi siis että en välittänyt itsestäni ja lohdutin sekä palkitsin itseäni ruoalla.
 
MMM
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MMM:
MIKSI NAISET ON NAISILLE SUSIA????
MIKSI NAISET KESKITTYY PAINOON VAIKKA VOIS MIETTIÄ PALJON PALJON OLELLISEMPIA JUTTUJA.
Menkää yliopistoon ja lukekaa vaikka naistutkimusta niin saatte selville, että painonvahtiminen on vain yksi naisen alistamisen muodoista. Ja sitä tekee eniten naiset toisille naisille!!
SIVISTYKÄÄ HYVÄT KANSSASISARET!!!!
Heh, taidat olla lihava? Onko sulla paljonki ylipainoo :LOL:
sillä ei ole merkitystä....Mutta sulla ei ole äo kovin korkea koska mun viestin pointti meni täysin ohi. Oletko edes lukiota käynyt
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BMI 38:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Tarkoitukseni ei ole mollata teitä, sairaalloisesti lihavat, vaan ymmärtää,miksi olette sellaisia kuin olette?
Tämä ei nyt ihan näy vastauksissasi ap
Niin mä yritin kaikkeni pysyäkseni asiallisena. Kaiku vaan tahtoo vastata niinkuin sinne huudetaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ullabulla:
Mä olen ylipainoinen, juurikin BMI on 40 eli sairaalloisen lihava. Ennen raskautta olin vain ylipainoinen, raskauden aikana ei tullut kiloakaan lisää eli oma paino tippu sinä aikana. Synnytyksen jälkeen aloin elää normaalisti, tuli ehkä lievää masennusta, en enää välittänyt itsestäni. Huolen pidin lapsestani ja keskityin siihen. Eli ajattelin täysin väärin, en osannut ajatella objektiivisesti että tottakai on lapsen parasta että äiti on kunnossa eikä vaan ahmi, herkuttele ja lohduttaudu ruoalla. Parissa vuodessa painoa vaan tuli huimasti lisää.

Nyt olen katkaissut lihomiskierteen ja alkanut ajattelemaan itseänikin ja alkanut tiputtamaan painoa. Kuulun kanssa juurikin niihin Prisman dokumentissa mainittuihin joiden keho varastoi kaiken, jopa pullan näkeminen jotenkin siirtää ne kalorit itteeni. Tiedän että tie on pitkä ja tuskainen mut nyt mä aion onnistua ja hyvin onkin alkanut kaikkinensa. En pidä itsestäni tälläisenä.

Mutta siis ap:n kysymykseen vastauksena olisi siis että en välittänyt itsestäni ja lohdutin sekä palkitsin itseäni ruoalla.
Kiitos vastauksestasi ja tsemppia sinulle. Onnistut varmasti!!!!
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MMM:
MIKSI NAISET ON NAISILLE SUSIA????
MIKSI NAISET KESKITTYY PAINOON VAIKKA VOIS MIETTIÄ PALJON PALJON OLELLISEMPIA JUTTUJA.
Menkää yliopistoon ja lukekaa vaikka naistutkimusta niin saatte selville, että painonvahtiminen on vain yksi naisen alistamisen muodoista. Ja sitä tekee eniten naiset toisille naisille!!
SIVISTYKÄÄ HYVÄT KANSSASISARET!!!!
Heh, taidat olla lihava? Onko sulla paljonki ylipainoo :LOL:
joo tähän on tultu kun ruokaa on saatavilla mistä vain, että joutuu vahtimaan painoa ja syömisiä, eise kuule mistään alistamisesta johdu.
 
BMI 38
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BMI 38:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Tarkoitukseni ei ole mollata teitä, sairaalloisesti lihavat, vaan ymmärtää,miksi olette sellaisia kuin olette?
Tämä ei nyt ihan näy vastauksissasi ap
Niin mä yritin kaikkeni pysyäkseni asiallisena. Kaiku vaan tahtoo vastata niinkuin sinne huudetaan.
Hmm... itsehillintäsi siis petti. Sinulla se kävi tässä, monella se käy syömisessä :D
 

Yhteistyössä