H
"heh"
Vieras
No se on sitten niiden ongelma, ei muiden.
Kyllä taitaa olla maailman enemmistö niitä, joilla ei mitään "puhdasta" yhtä geeniperimää ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No se on sitten niiden ongelma, ei muiden.
Totta...pysyy perintö perheessä niinsanotusti. Mun suomalaiset aivoni sanovat että serkkujen naiminen on kuvottavaa.Useilla on tosi puhdas geeniperimä ja se on saatu aikaiseksi naimalla serkkuja sukupolvesta toiseen ja tämä siis muualla kuin Suomessa.
menee nyt kyllä täysin ot,mutta en jaksa tehdä omaa aloitusta sulle..mutta tuli vaan mieleen,että kun sullakin on se ulkomaalainen miesystävä,niin toivoisitko että mahdolliset lapsenne olisi mahdollisimman vaaleita ihon väriltään,ettei heihin kohdistu ulkomaalaisvihaa?mulla on yks tuttu,joka halusi lapsen ulkomaalaisen kanssa,mutta kriteerit oli ettei mies ole "liian tumma",jottei lapsesta erota että isänsä on ulkomaalainen..ja mieluiten lapsella vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Kyllä meillä kai molemmat toivoisivat lapselle vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä. Miehen suku on kaikki tummasilmäisiä ja tummatukkaisia ja osalla on vielä tummempi ihokin, niin hän itse haluaisi vaaleamman lapsen ja ihan siitä syystä, että siellä on niin paljon tummia ihmisiä niin se on kovin tylsän näköistä, kun kaikki näyttää niin samalta. Minulle asialla ei niin ole väliä, mutta toki toivoisin, että lapsi näyttäisi edes hieman minulta.
Kyllä meillä kai molemmat toivoisivat lapselle vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä. Miehen suku on kaikki tummasilmäisiä ja tummatukkaisia ja osalla on vielä tummempi ihokin, niin hän itse haluaisi vaaleamman lapsen ja ihan siitä syystä, että siellä on niin paljon tummia ihmisiä niin se on kovin tylsän näköistä, kun kaikki näyttää niin samalta. Minulle asialla ei niin ole väliä, mutta toki toivoisin, että lapsi näyttäisi edes hieman minulta.
Siellä muutenkin ihannoidaan vaaleutta ja sinisiä silmiä jne.
Hah...muista tämä sitten joskus kun sinun mahdolliset lapset hylkäävät sinut tyhmyytesi takia. Toivottavasti sinulla EI ole lapsia.
Voi lapsiraukkoja...ei ole helppoa olla tuollaisen jälkeläinen. Älykkyyttään eivät ole ainakaan sinulta perineet!
Tämä on ihanne useimmissa maissa!
Täällä taas kauhistellaan ulkomaalaisia puolisoita. Te, jotka pelkäätte ulkomaalaisia noin paljon, kuvitteletteko oikeasti, että vain suomalaiset ovat kunnon kumppaneita? Vain suomalaiset voivat perustaa hyvän perheen ja parisuhteen?Maailmassa on "aika paljon" muitakin kuin suomalaisia ja miljoonia ihan tavallisia perheitä ja parisuhteita, aivan kuten Suomessakin.
![]()