Tyttäreni seurustelee ulkomaalaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";24957528]Kyllä taitaa olla maailman enemmistö niitä, joilla ei mitään "puhdasta" yhtä geeniperimää ole.[/QUOTE]

Useilla on tosi puhdas geeniperimä ja se on saatu aikaiseksi naimalla serkkuja sukupolvesta toiseen ja tämä siis muualla kuin Suomessa.

menee nyt kyllä täysin ot,mutta en jaksa tehdä omaa aloitusta sulle..mutta tuli vaan mieleen,että kun sullakin on se ulkomaalainen miesystävä,niin toivoisitko että mahdolliset lapsenne olisi mahdollisimman vaaleita ihon väriltään,ettei heihin kohdistu ulkomaalaisvihaa?mulla on yks tuttu,joka halusi lapsen ulkomaalaisen kanssa,mutta kriteerit oli ettei mies ole "liian tumma",jottei lapsesta erota että isänsä on ulkomaalainen..ja mieluiten lapsella vaaleat hiukset ja siniset silmät.

Kyllä meillä kai molemmat toivoisivat lapselle vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä. Miehen suku on kaikki tummasilmäisiä ja tummatukkaisia ja osalla on vielä tummempi ihokin, niin hän itse haluaisi vaaleamman lapsen ja ihan siitä syystä, että siellä on niin paljon tummia ihmisiä niin se on kovin tylsän näköistä, kun kaikki näyttää niin samalta. Minulle asialla ei niin ole väliä, mutta toki toivoisin, että lapsi näyttäisi edes hieman minulta.

Viimeksi muokattu:
Kyllä meillä kai molemmat toivoisivat lapselle vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä. Miehen suku on kaikki tummasilmäisiä ja tummatukkaisia ja osalla on vielä tummempi ihokin, niin hän itse haluaisi vaaleamman lapsen ja ihan siitä syystä, että siellä on niin paljon tummia ihmisiä niin se on kovin tylsän näköistä, kun kaikki näyttää niin samalta. Minulle asialla ei niin ole väliä, mutta toki toivoisin, että lapsi näyttäisi edes hieman minulta.

Miksi miehesti toivoo vaaleaa lasta? Ja miksi ihonväri olisi ainoa määritelmä "sinulta näyttämiseksi"? Eikö lapsellasi voi olla sinun nenääsi tai silmiäsi vaikka ihonväri onkin toinen? Vastaavasti taas, eikö valkoinen lapsi voisi näyttää enemmän isältään kuin sinulta?

[QUOTE="vieras";24957702]Miksi miehesti toivoo vaaleaa lasta? Ja miksi ihonväri olisi ainoa määritelmä "sinulta näyttämiseksi"? Eikö lapsellasi voi olla sinun nenääsi tai silmiäsi vaikka ihonväri onkin toinen? Vastaavasti taas, eikö valkoinen lapsi voisi näyttää enemmän isältään kuin sinulta?[/QUOTE]

Ei ole ainoa määritelmä enkä tuota nyt aivan kirjaimellisesti tarkoittanut. Meillähän ei edes ole koko lasta vielä tai edes tulossakaan. Mutta hänestä olisi mukava jos lapsi olisi vaaleampi kuin heidän muu suku. Ihonvärihän heillä ei ole meitä tummempi (paitsi osalla perheestä), osa on perinyt vaalean ihonvärin. Siellä muutenkin ihannoidaan vaaleutta ja sinisiä silmiä jne.

kyllä mun tyttö näyttää multa,vaikka ihonväri onkin huomattavasti tummempi kuin omani..ja jos ei ulkonäöllisesti multa näyttäisikään,niin mun lapsi se kuitenkin on

Mutta kokemuksesta voin sanoa, että paras tapa on kun tuet, olet avoimin mielin ja kuuntelet. Et laita heitä salasuhteeseen tai sellaiseen tilanteeseen, että tyttösi tulee näyttää, että kyllä minä ainakin saan tämän toimimaan vastuksestanne huolimatta. Jutelkaa ihmissuhteista, elämästä, kaikesta ilman sinun ennakkoluuloja ja odotuksia. Tyttösi tekee silloin parhaiten omat ratkaisunsa. Kasvun paikka jälleen sinulla, tyttösihän on ottanut ison harppauksen. Voimia!

Itse elin aikani avoliitossa toisesta kulttuurista tulevan, etnisen taustan omaavan henkilön kanssa. Tätähän nyt voisin tarkemminkin selittää, mutta mieltäkööt nyt jokainen tämän entisen puolisoni mistä tahansa kotoisin olevaksi henkilöksi. Ei liene nimittäin olennainen tekijä tässä keskustelussa...

No, kuitenkin. Elimme siis yhdessä ja meidän kummankin kulttuurit sekoittuivat sujuvasti yhteen sillä tavalla, ettei mitään sen ihmeellisempiä ristiriitoja tullut. Tosin tätä asiaa helpotti huomattavasti alkuvaiheessa käydyt, pitkälliset keskustelut kummankin kotonaopituista tavoista, ja siitä, miten haluamme tulevaisuudessa elää; nouseeko esim. jomman kumman kulttuuri enemmän esille, teemmekö asiat omalla tavallamme vai löydämmekö jonkin kompromissin. Kompromissiin siis päädyttiin.

Lapset on perineet isältään pitkät ripset ja tietysti kasvonpiirteitä, temperamentista en osaa sanoa mitään, sillä itsekään en ihan temperamentiton ihminen ole. Lasten isä on huomattavasti tummahipiäisempi kuin minä, mutta tätä puolta eivät ole näyttäneet isältään perineen... hiukset ei ole vaaleat, mutta ei järin tummatkaan. Silmätkään ei ole tummat. Ihan pieninä näytti, että tulee hyvinkin tummia lapsia. Tuolloin tuli kieltämättä mieleen, tullaanko heitä kiusaamaan ulkonäkönsä perusteella.

[QUOTE="vieras";24957171]Se nyt ei ole mikään menetys jos tytär on niin tyhmä että lähtee neekerin matkaan, menköön jos on haluja vaikka pimeimpään Afrikkaan.[/QUOTE]

Hah...muista tämä sitten joskus kun sinun mahdolliset lapset hylkäävät sinut tyhmyytesi takia. Toivottavasti sinulla EI ole lapsia.

En nyt jaksanut koko ketjua lukea. Ja vastaan vaan omien kokemusten perusteella. Tämä EI ole yleistys.

Tyttäreni on "seurustellut" ulkomaalaisen kanssa pian kolmisen vuotta. Tapasivat lomamatkalla. Tämä mies ei ole saanut tuotuaan itseään Suomeen. Koska ei kuulemma kiinnosta, eikä edes halua. Mutta hirmu tärkeää on saada tyttäremme valehtelemaan meille vanhemmille ja sukulaisille. Tyttö salaa tilasi kaikki matkat mitä on siellä käynyt. No toki on jo täysi-ikäinen. Mutta oli alaikäinen kun miehen tapasi ja alaikäinen kun ekan matkan varasi.

Mies on osannut tytön pään kääntää niin, että varmaan on jo häät tulossa, lapsista puhuttu, ja tytön pitää uskontoa vaihtaa. Ja on tämän koko ajan ohjaillut mitä tyttö saa syödä ja mitä ei. Tyttö on erittäin sinisilmäinen vieläkin. He ovat nähneet tämän kolmen vuoden aikana yhteensä 2kk. Eli viikon ja parin viikon jaksoista siis kertyy yhteensä tuo 2kk. Mies myös vaati tyttäreltämme huomattavan summan rahaa jotta tyttö saa asua lomamatkan hänen luonaan.

Tähän liittyy niin paljon myös sellaista jota ei voi kirjoittaa täällä.

Mutta meidän lapsi ei ole ainoa, joka on tähän halpaan mennyt. Tiedän kaksi niin läheltä olevaa tapausta. Jossa on otettu samasta maasta mies. Nainen ns huijattu miehen kotimaahan, passi pois ja kotiorjaksi. Naisten vanhemmat, kaverit ja sukulaiset eivät tänä päivänäkään tiedä onko nämä naiset edes elossa. Koska mitään yhteyttä heihin ei enää saa. Poliisit ei voi mitään eikä kansainvälinen poliisi. Surulisia tapauksia.

Itse olen luovuttanut. Tehkööt lapsi mitä tahtoo. En pilaa enää omaa elämääni vatvomalla ja puhumalla "järkeä" kun vastapuoli vaan kieltää kaiken "ei tämä mies, mutta mutta muut miehet on huonoja ja pettävät ja hakkaavat".

[QUOTE="vieras";24947598]Voi kamalan kamala!! Tämä poika on takulla ja varmasti huumeidenkäyttäjä, raiskaaja, rikollinen! Tyhjentää lompakkosi ja vie sinulta työpaikan!

Onhan tämä provo, onhan??[/QUOTE]

ei vättämättä provo.. mä muistan aikoinaan teininä, kun meidänkin kaupunkiin alkoi virrata somaleita, niin äitini ilmoitti samantien , että jos sellaisen ovesta sisään tuon niin samantien saan siintä ovesta ulos mennä ja takasin ei tarvi tulla. tänä päivänä mun äitini ei voi sietää mitään "ählämeitä" niin kuin itse asian mainitsee, ja varmaan ei sellaista vävykseen suostuisi sanomaan saatikka kotiinsa laskemaan.

[QUOTE="vieras";24959572]Minun lapseni ovat älykkäitä ja hyvin kasvatettuja, joten heidän ei tarvitse tyytyä mamuihin puolisoina.=)[/QUOTE]

Voi lapsiraukkoja...ei ole helppoa olla tuollaisen jälkeläinen. Älykkyyttään eivät ole ainakaan sinulta perineet!

[QUOTE="vieras";24959639]ei vättämättä provo.. mä muistan aikoinaan teininä, kun meidänkin kaupunkiin alkoi virrata somaleita, niin äitini ilmoitti samantien , että jos sellaisen ovesta sisään tuon niin samantien saan siintä ovesta ulos mennä ja takasin ei tarvi tulla. tänä päivänä mun äitini ei voi sietää mitään "ählämeitä" niin kuin itse asian mainitsee, ja varmaan ei sellaista vävykseen suostuisi sanomaan saatikka kotiinsa laskemaan.[/QUOTE]

Tuollaisten "äitien" (ja isien) on turha valittaa jos esim. suomalaista naista ajatellaan huoraksi tms. Samalla tavalla he yleistävät tuntemattomia ihmisiä vain kansalaisuuden tai ihonvärin perusteella. Tyhmiä on "molemmin puolin".

[QUOTE="joo";24959631]En nyt jaksanut koko ketjua lukea. Ja vastaan vaan omien kokemusten perusteella. Tämä EI ole yleistys.

Tyttäreni on "seurustellut" ulkomaalaisen kanssa pian kolmisen vuotta. Tapasivat lomamatkalla. Tämä mies ei ole saanut tuotuaan itseään Suomeen. Koska ei kuulemma kiinnosta, eikä edes halua. Mutta hirmu tärkeää on saada tyttäremme valehtelemaan meille vanhemmille ja sukulaisille. Tyttö salaa tilasi kaikki matkat mitä on siellä käynyt. No toki on jo täysi-ikäinen. Mutta oli alaikäinen kun miehen tapasi ja alaikäinen kun ekan matkan varasi.

Mies on osannut tytön pään kääntää niin, että varmaan on jo häät tulossa, lapsista puhuttu, ja tytön pitää uskontoa vaihtaa. Ja on tämän koko ajan ohjaillut mitä tyttö saa syödä ja mitä ei. Tyttö on erittäin sinisilmäinen vieläkin. He ovat nähneet tämän kolmen vuoden aikana yhteensä 2kk. Eli viikon ja parin viikon jaksoista siis kertyy yhteensä tuo 2kk. Mies myös vaati tyttäreltämme huomattavan summan rahaa jotta tyttö saa asua lomamatkan hänen luonaan.

Tähän liittyy niin paljon myös sellaista jota ei voi kirjoittaa täällä.

Mutta meidän lapsi ei ole ainoa, joka on tähän halpaan mennyt. Tiedän kaksi niin läheltä olevaa tapausta. Jossa on otettu samasta maasta mies. Nainen ns huijattu miehen kotimaahan, passi pois ja kotiorjaksi. Naisten vanhemmat, kaverit ja sukulaiset eivät tänä päivänäkään tiedä onko nämä naiset edes elossa. Koska mitään yhteyttä heihin ei enää saa. Poliisit ei voi mitään eikä kansainvälinen poliisi. Surulisia tapauksia.

Itse olen luovuttanut. Tehkööt lapsi mitä tahtoo. En pilaa enää omaa elämääni vatvomalla ja puhumalla "järkeä" kun vastapuoli vaan kieltää kaiken "ei tämä mies, mutta mutta muut miehet on huonoja ja pettävät ja hakkaavat".[/QUOTE]

Siinä sitä taas viedään sinisilmäistä Suomi-neitoa kuin litran mittaa.:(

[QUOTE="vieras";24960064]Ai sun mielestä lapselle on pahasta olla älykäs ja hyvin kasvatettu.:D :hug:[/QUOTE]

Älykkyydestä ei ole tietoakaan (siis ainakaan sinulla) kun kuvittelee, että kaikki ulkomaalaiset ovat huonompia kuin "minä itse"/suomalaiset. Toivottavasti lapsesi todellakin ovat oikeasti älykkäämpiä kuin sinä, etteivät joudu kärsimään tuollaisen vanhemman takia turhaan.

Täällä taas kauhistellaan ulkomaalaisia puolisoita. Te, jotka pelkäätte ulkomaalaisia noin paljon, kuvitteletteko oikeasti, että vain suomalaiset ovat kunnon kumppaneita? Vain suomalaiset voivat perustaa hyvän perheen ja parisuhteen? :D Maailmassa on "aika paljon" muitakin kuin suomalaisia ja miljoonia ihan tavallisia perheitä ja parisuhteita, aivan kuten Suomessakin. :D

Täällä taas kauhistellaan ulkomaalaisia puolisoita. Te, jotka pelkäätte ulkomaalaisia noin paljon, kuvitteletteko oikeasti, että vain suomalaiset ovat kunnon kumppaneita? Vain suomalaiset voivat perustaa hyvän perheen ja parisuhteen? :D Maailmassa on "aika paljon" muitakin kuin suomalaisia ja miljoonia ihan tavallisia perheitä ja parisuhteita, aivan kuten Suomessakin. :D

Onko se kauhistelua, jos oma lapsi käännytetään toiseen uskontoon ja mies ohjailee mitä saa syödä ja mitä ei, ja on vaatimassa isoja summia rahoja? En toki yleistä, että kaikki ulkomaalaiset näin tekee. Enkä ole ole kertonut, että vain suomi mies on paras.

[QUOTE="joo";24960281]Onko se kauhistelua, jos oma lapsi käännytetään toiseen uskontoon ja mies ohjailee mitä saa syödä ja mitä ei, ja on vaatimassa isoja summia rahoja? En toki yleistä, että kaikki ulkomaalaiset näin tekee. Enkä ole ole kertonut, että vain suomi mies on paras.[/QUOTE]

heh,mua ei oo kukaan käännyttänyt mihinkään toiseen uskontoon,mies ei ohjaile mitä mä syön ( syön just sitä mitä ite haluan ),vaatii isoja summia rahoja?mihin ja miks?ei multa kukaan oo vaatinu mitään rahoja koskaan

Yhteistyössä