Tyttäreni seurustelee ulkomaalaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24954787]Kerrotko mistä olet lukenut armenialaisten kansanmurhasta?[/QUOTE]
Netistä, sanomalehdistä (jokin aika sitten asiasta käytiin keskustelua aika paljonkin kun Chiracilla oli mielipiteensä sen suhteen), telkkarista (esim. matkailuohjelma Armeniasta tulee mieleen), jne. Kirjastosta lainasin joskus kirjankin jossa aiheesta puhuttiin. Niin ja armenialainen kaverini mua valisti myös joskus 1996-1997.

En nyt, anteeksi vaan, osaa nimetä tarkkoja lähteitä joista olen asiasta vuosien varrella kuullut. Mutta jos asia sua kiinnostaa, niin googlaamalla ja kirjastossa käymällä saat varmaan lisää tietoa.

meillä ainakin tytär tethdään perinnöttömäksi jos erivärisen ottaa. tiedätte kai ettei tummilla edes d-vitamiini keräydy kun niitä ei ole suunniteltu näille leveysasteille?

olisitteko yhtä huolissanne tyttärenne kuljeskelusta ihan perus suomipojan kanssa kuin ulkomaalaistaustaisen kanssa? tai olisitteko edes huolissanne. ehkä tähän vaikuttais juurikin se tytön ikä. tai lapsen ylipäätään. onko äidit isiä huolestuneempia??

Mikä niissä ulkomaalaistaustaisissa teitä noin ärsyttää, mitä ne on teille tehny, mistä kohtaa kenkä puristaa?
tätä kysyin sivu kaks sitten,mutta kukaan ei osaa vastata ;) sitten joku heittää linkin samaan juttuun,jonka heittää jokaiseen keskusteluun,missä mamu mainitaan..mutta mun juttuja ei kannatta ottaa tosissaan,kun joku nikitön täällä tietää mun elämästä kaiken ja mielikuvituksen tuotteena olen kuvitellut itselleni ihanan mamumiehen :xmas: enkä edelleenkään hyväksy rikoksentekijöitä,oli tekijä mistä päin vain,minkä värinen vain..

Ihmettelen vaan kun niin vastustavia kommentteja tulee vaikkei faktoista tiedä mitään eikä kulttureitakaan varmaan moni tunne ja näin. Niin mietin mistä mielipiteet kumpuaa, ilmeisesti vaan ennakkoluuloja sun muita. :)

[QUOTE="vieras";24947598]Voi kamalan kamala!! Tämä poika on takulla ja varmasti huumeidenkäyttäjä, raiskaaja, rikollinen! Tyhjentää lompakkosi ja vie sinulta työpaikan!

Onhan tämä provo, onhan??[/QUOTE]

Millä rahoilla ne huumeita ostais?

onko se joltain teistä pois,jos joku seurustelee/elää parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa?onko asenteenne sama,jos miehellä on ulkomaalainen puoliso?ainakin näitä palstamammojen juttuja kun lukee,niin
a) kaikki mamut on hakkaajia,raiskaajia,työtä vieroksuvia
b) on täytynyt "tyytyä" mamuun,kun ei suomalaista miestä ole saanut

itse henkilökohtaisesti en edes halua suomalaista miestä,olisin saanut kyllä jos olisin halunnut enkä olisi suhteessa,jossa olisin heikomassa asemassa ja mieheni tekee kyllä ihan oikeita töitä,joista maksaa veroja

Saako kysyä miksi et haluaisi suomalaista miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja viisas isä;24955245:
meillä ainakin tytär tethdään perinnöttömäksi jos erivärisen ottaa. tiedätte kai ettei tummilla edes d-vitamiini keräydy kun niitä ei ole suunniteltu näille leveysasteille?

Jos minun vanhempani olisivat aikoinaan noin sanoneet minulle, ei heillä enää olisi minua tyttärenään. Onneksi olivat viisaita ja olivat hiljaa jos mielessä oliskin ollut jotain noin tyhmää.

Mikä niissä ulkomaalaistaustaisissa teitä noin ärsyttää, mitä ne on teille tehny, mistä kohtaa kenkä puristaa?

Suomalaiset ovat lallien sukua.

Mutta tässä tapauksessa eniten ehkä pipoa voisi kiristää se, että yleisesti ottaen, kun nyt kyseessä on tummempi tapaus, niin kyseessä voi mahdollisesti olla sellainen kulttuuri, jossa poikien annetaan panna vaikka koko kylä paksuksi, mutta tyttöjä varjellaan tarkemmin, koska tytöt tulevat raskaaksi. Joten saattaa siis hyvinkin olla niin, ettei tämä kyseinen neekeripoika ole ihan satasella mukana tässä seurustelussa. Tai sitten on vähän liiankin tuhannesti messissä.

Jep ei taida niin mennä, että poika saa panna kylän paksuksi. Toisinaan läheskään kaikissa maissa naiset eivät pukeudu näin avoimesti, kun suomalaiset. On aikamoinen kulttuuri shokki tulla tänne heidän silmissään lähes alastomien ihmisten keskelle. He käsittävät helposti suomalaisten tyttöjen tavalliset eleet vihjailuina. Tulee puhtaasti väärin ymmärryksiä puolin ja toisin. Kaikki miehetkö muut kuin tummaihoiset ottavat sitten seurustelua aina niin vakavasti. Heidän silmissään on muodostunut ehkäpä kuva suomalaisten naisten "helppoudesta" kun pukeudumme toisinaan melko paljastavasti heidän silmillä katsottuna. :) Eli uskon, että väärin ymmärryksestä on kyse ja hekin vasta opettelevat jos uusia ovat niin "meidän kulttuurin " tavoille.

Yhteistyössä