Aktiivinen seksielämä vanhalla iällä on merkki hyvästä fyysisestä ja psyykkisestä terveydestä, se ennustaa pienempää riskiä sairastua ja kuolla 🧓💕👨

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt tiedä, mitä tarkoitat, mutta minulla ei ole tapana tekeytyä joksikin muuksi enkä edelleenkään ole vastuussa muiden kirjoituksista.
Hei onnea, kuvittelet edelleenkin palstalla olevan lisäksesi vain yksi kirjoittaja, mutta uskot sentään, että omalla näppikselläsi on useampi kirjoittaja! Edistystä sekin, kai.

Mutta kieltäydyn uskomasta, että palstalla on fyysisesti toinenkin entiteetti, jolla on sairaat fantasiansa lapsenlapsestaan haistelemassa nimettömään.

Hei onnea, kuvittelet edelleenkin palstalla olevan lisäksesi vain yksi kirjoittaja, mutta uskot sentään, että omalla näppikselläsi on useampi kirjoittaja! Edistystä sekin, kai.

Mutta kieltäydyn uskomasta, että palstalla on fyysisesti toinenkin entiteetti, jolla on sairaat fantasiansa lapsenlapsestaan haistelemassa nimettömään.

Täh? En ole missään vaiheessa kuvitellut, että täällä on vain yksi kirjoittaja lisäkseni 🤔

Mun konettani ei käytä kukaan muu kuin minä.

Luulenpa, että olet erehtynyt henkilöstä. Minä mm. laitoin sinulle juuri kommenttina peukun, mistä kiitit.

Harmi kun tämä juttu on maksumuurin takana.
Päihderiippuvaisilla on uskomaton mielikuvitus. Tämä palsta olisi täysin kuollut jolleivat he rikastuttaisi palstaa jutuillaan.

Harmi kun tämä juttu on maksumuurin takana.
Päihderiippuvaisilla on uskomaton mielikuvitus. Tämä palsta olisi täysin kuollut jolleivat he rikastuttaisi palstaa jutuillaan.

Miten tämä nyt tähän ketjuun liittyy?

Yhteistyössä