S
Sirenna
Vieras
Tyttäreni (19v, nyt välivuosi kun ei päässyt haluamaansa opinahjoon, töissä ja asuu kotona) on kesästä alkaen seurustellut erään 22v miehen kanssa. Toi sitten ekan kerran näytille nyt eräisiin sukujuhliin. Olin kyllä todella positiivisesti yllättynyt. Pitkä, komea ja fiksu. Kuvittelin, että kaikki varmasti pitävät hänestä, mutta eipä se sitten ihan niin ollutkaan. Etenkin miehet suhtautuivat vähän negatiivisesti. Onko se sitten aina niin, että jos asuu Helsingissä, opiskelee yliopistossa ja on "paremmista piireistä", että pitää suhtautua negatiivisesti. Vai käyttäytyykö hän sitten jotenkin niin, että on töykeä muille miehille. Ja minä en sitä huomaisi.
Itse ainakin huomasin sen, että oli jokseenkin vaivautunut siitä kun muut miehet puhuivat koko ajan intistä (tosin mies itse on reservin upseeri), autoista (miestä ei tuntunut pätkääkään kiinnostavan, ei omista edes autoa, tosin kortti on), lätkästä (okei siitä mies tiesi jotain, mutta jotenkin ajatteli eri tavalla) tai etenkin kun puhuttiin rahasta tyyliin: "juu se tienaa kyllä, sillähän on 5-sarjan bemari." tai "Ison talon se rakensi, että hyvin se leiville lyö." TMS.
Satun tietämään, että mies on hyvinkin varakkaasta perheestä, mutta elää siihen nähden vaatimattomasti. Tuonnekkin tilaisuuteen tuli bussilla, jota muutamat miehet pitivät jotenkin "homona". Mitäs mieltä?
Itse ainakin huomasin sen, että oli jokseenkin vaivautunut siitä kun muut miehet puhuivat koko ajan intistä (tosin mies itse on reservin upseeri), autoista (miestä ei tuntunut pätkääkään kiinnostavan, ei omista edes autoa, tosin kortti on), lätkästä (okei siitä mies tiesi jotain, mutta jotenkin ajatteli eri tavalla) tai etenkin kun puhuttiin rahasta tyyliin: "juu se tienaa kyllä, sillähän on 5-sarjan bemari." tai "Ison talon se rakensi, että hyvin se leiville lyö." TMS.
Satun tietämään, että mies on hyvinkin varakkaasta perheestä, mutta elää siihen nähden vaatimattomasti. Tuonnekkin tilaisuuteen tuli bussilla, jota muutamat miehet pitivät jotenkin "homona". Mitäs mieltä?