Tytölle nimeksi Pieta vai Pii :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos noista kahdesta on pakko valita niin sitten toi Pii Elliida. Voi sitten lapsi sanoa myöhemmon nimekseen vaikka Piia tai Iida... (kun ei kehtaa sanoa oikeaa nimeään) Harkitkaa nyt vielä.

Voi luoja teitä ihmisiä "halutaan rikoinen nimi"... miksi helvatissa? Ei se lapsesta sen ihmeellisempää tee, vaikka nimi olisikin oudompi ja erikosiempi. Mut jos noista olisi pakko valita, niin mieluummin Pieta. Pii on liian matikanopen lapsen nimi.

mietin vaan et ku lapsi esittelee ittesä isompana ni miten ihmiset reagoi...toisaalta nykyään kaikki on erikosiuuden ja uuden perään eli voi olla menestyskin..kokeile kumpaa nimee huutelet mieluummin pihalla...tai puistossa...

Mun mielestä pieta on miehen nimi ja pii taas pissaa. vois olla lapselle aikuisena inhottavaa selitellä englanninkielisille ystäville, työkavereille ....

Antakaa, ihmiset, lapsillenne oikeita nimiä!

jo pomppasi nää nimikyselyt eikun pahenee kerta kerralta. Nyt täytyykyllä sanoa, että ana edes kolmas vaihehto mistä valita jos haluat mielipiteitä. Pieta on ihan ok nimi ja jopa kiva, mutta minunkin mielestä se on pojan nimi. Pii nimessä ei ole mitään vikaa niin kauan kuin se ei ole lapsen nimi. Ei taivu kyllä ainakaan minun suussa ollenkaan. Joku antoi hyvän neuvon, että mene ulos huutelemaan ja mieti kumpi on parempi. Ja jos aikaa on neis viikoon niin mee kadulle ja tee gallup, kumpi parempi ja laita gallupiin vaan lapsen nimi ja anna ihmisten veikata onko nimi tytölle vai pojalle! mutta eiköhän se riitäö, että nimi kelpaa teille! itse pidän perinteisistä nimistä. tärketinä, että tietää miten kirjoitetaan ja onko tyttö vai poika!

no ei kumpikaan, noi ei mun mielestä ole erikoisia kumpikaan vaan aivan oksettavia. ihan sillä perusteella että piitä käytetään matikassa ja pieta ei sano yhtään mitään mulle.

jos haluatte erikoisen nimen niin antakaa väliviivalla, niitten suosio ollu laskussa.

Yhteistyössä