NYT HERÄTYS!!!! Lopettakaa tuo, heti!Niin tekee muutkin kuin minä. Isänsä, pappansa ja jopa itse, eikä se ole mitenkään negatiivinen asia vaan sellaista leikkiä. Ehkei kaikki sitä ymmärrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NYT HERÄTYS!!!! Lopettakaa tuo, heti!Niin tekee muutkin kuin minä. Isänsä, pappansa ja jopa itse, eikä se ole mitenkään negatiivinen asia vaan sellaista leikkiä. Ehkei kaikki sitä ymmärrä.
Viimeisen viikon aikana on tullut 1,2kg lisää painoa. Vaikka emme ole antaneet herkkuja kuin lauantaina. Oli hoidossa sukulaisilla, siellä oli saanut ison suklaapatukan (vaikka kielsimme antamasta) ja monta pillimehua. Siinä olikin sitten herkut mitä sai. Kotona oli kasvissosekeittoa kahtena päivänä, kumpanakaan ei syönyt kun ei kelvannut ja sitten vaati ylimääräistä (mitä ei saanut).
Ei siis paino pysy samassa, joten jotain on tehtävä...
Eilen lähdimme kävelemään 1,5km päässä olevaan leikkipuistoon, tytön ensireaktio oli "en jaksa kävellä, mennään autolla" ja sitten koko matkan narisi että jalkoihin sattuu... paikan päällä kyllä jaksoi sitten riehua ja liikkua. Paluumatka oli taas narinaa, että olisi halunnut jäädä vielä leikkimään (oltiin siellä melkein 2h).
Mulle tuli paha olo tytön puolesta.Ei tulisi mieleenkään taputella minkään ikäisen lapsen masua pilkkatarkoituksessa, ja sitten tuo on vielä koko suvun harrastus. Häpeäisitte, ihan oikeesti.
Tiedoksesi ap että "leikillään" sanonut kommentit ovat ihan yhtä satuttavia ja haitallisia kuin ilkeyttäänkin.
Mulle tuli paha olo tytön puolesta.Ei tulisi mieleenkään taputella minkään ikäisen lapsen masua pilkkatarkoituksessa, ja sitten tuo on vielä koko suvun harrastus. Häpeäisitte, ihan oikeesti.
Tiedoksesi ap että "leikillään" sanonut kommentit ovat ihan yhtä satuttavia ja haitallisia kuin ilkeyttäänkin.
No huh huh, kuten jo kerroin, kyseessä ei ole pilkka tai haukkuminen! Leikki. Ihan kuin mikä muu tahansa. Ei ole tyttö siitä suuttunut tai muutakaan. Mikä on sun ongelma kun pitää vääntää asiaa? Eikä ole päivittäistä vaan satunnaista. Anna jo olla, ei oo sun ongelma eikä itse asiassa ongelma laisinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;28775588:no yli kilo viikossa on kyllä liikaa tuonikäisellä, taitaa olla kyllä tuvotustakin. Mehua en antaisi lapsille kuin herkkuna, eli synttäreillä yms. siinä kun on kaloreita kuin limussa, muttei täytä vatsaa.
Jos lapsi on paljon muiden luona, on sitten näiden muiden aikuisten kanssa myös sovittava ruokailuun liittyvistä asioista, lapsen parhaaksihan ne on, luulisi että aikuiset sen ymmärtäisivät
No huh huh, kuten jo kerroin, kyseessä ei ole pilkka tai haukkuminen! Leikki. Ihan kuin mikä muu tahansa. Ei ole tyttö siitä suuttunut tai muutakaan. Mikä on sun ongelma kun pitää vääntää asiaa? Eikä ole päivittäistä vaan satunnaista. Anna jo olla, ei oo sun ongelma eikä itse asiassa ongelma laisinkaan.
Tuo todellakin on ongelma. Tää maa on täynnä ihmisiä joiden mahamakkaroita on pienenä "leikillään" taputeltu, mistä on aiheutunut isot henkiset arvet. Koita nyt vaan sisäistää tää asia ja lopettaa mahamakkaroiden "leikillinen" huomioiminen, ellet halua tyttöäsi satuttaa. Toki jos et välitä, niin jatka vain samaan malliin. Tunneäly hoi?Tiedoksesi ap että "leikillään" sanonut kommentit ovat ihan yhtä satuttavia ja haitallisia kuin ilkeyttäänkin.
Viimeisen viikon aikana on tullut 1,2kg lisää painoa. Vaikka emme ole antaneet herkkuja kuin lauantaina. Oli hoidossa sukulaisilla, siellä oli saanut ison suklaapatukan (vaikka kielsimme antamasta) ja monta pillimehua. Siinä olikin sitten herkut mitä sai. Kotona oli kasvissosekeittoa kahtena päivänä, kumpanakaan ei syönyt kun ei kelvannut ja sitten vaati ylimääräistä (mitä ei saanut).
Ei siis paino pysy samassa, joten jotain on tehtävä...
Eilen lähdimme kävelemään 1,5km päässä olevaan leikkipuistoon, tytön ensireaktio oli "en jaksa kävellä, mennään autolla" ja sitten koko matkan narisi että jalkoihin sattuu... paikan päällä kyllä jaksoi sitten riehua ja liikkua. Paluumatka oli taas narinaa, että olisi halunnut jäädä vielä leikkimään (oltiin siellä melkein 2h).
Eli on ihan normaali lapsi. Ja tuosta painosta: terkka käski tarkkailla, ei kehittää siitä jotain järjettömän isoa ongelmaa. Näillä ilmoilla turvottaa helposti ihan vaan kuumuuden takia.
AP osaatko lukeakaan?
Tuo todellakin on ongelma. Tää maa on täynnä ihmisiä joiden mahamakkaroita on pienenä "leikillään" taputeltu, mistä on aiheutunut isot henkiset arvet. Koita nyt vaan sisäistää tää asia ja lopettaa mahamakkaroiden "leikillinen" huomioiminen, ellet halua tyttöäsi satuttaa. Toki jos et välitä, niin jatka vain samaan malliin. Tunneäly hoi?
Joo, viimeisen viikon aika yli kilo tuli mutta tätä ennen en ole tarkkaan seurannut... tämän vuoden aikana on tullut ehkäpä 6-7 kg.
Mehua saa hoidossakin. Alkukesästä menin iltapäivällä hakemaan lapsia hoidosta niin oli mehutarjoilu pihalla ja keksiäkin lisäksi. Seuraavana päivänä toistui ilman keksiä. Ja kysyin, että onko useinkin mehua niin hoitaja sanoi, että päivittäin välipalalla ja kuumalla ilmalla ulkona janojuomana. Sanoin, että antakaa vettä, niin vastaus oli että lapset osaa vaatia mehua ja jos jollekin antaa vettä niin ei kelpaa.
Ei ole usein muualla hoidossa, siis sukulaisilla, mutta nyt oli kun sukulaiset pyysi erikseen. Ja eivät kyllä usko, jos sanon, että ei saa antaa herkkuja. Kun kysyn, että onko annettu niin vastaus on ei. Ja sitten kotona paljastuu lapsen suusta, että on saanut.