Tytöllä kiinniliimautuneet sisemmät häppärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
No minä en ole ikinä pessyt pimppiä sisältä ja mulla kaks tyttöä. Kukaan lääkäri ei ole myöskään tarkastanut mitäänn häpyhuulia kertaakaan! Antakaa lapsen olla. Lopeta se kurkkiminen.

:headwall: Entä sitten kun putsaat kakkoja ym. jota menee joka väliin ja poimuun? Huuhtaset siis ihan vaan päältä ja annat muuten olla? Ei siinä kuule tartte kun vauvan selällään olla vaipan vaihdon yhteydessä niin jo näkee. Ei tartte mennä sen kummemmin tutkimaan. :kieh:

Täällä ei näköjään mitään saa kysellä. :/

Saa kysellä, älä ton uskovaisen sekopään ajatuksista välitä!!!!!!

Totta helkutissa sitä näkee vauvansa elimet kun vaippaa vaihtaa, voi jumalauta mitä dorkia taas täällä vauhdissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:
Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!

Lastenlääkäri tarkastaa tuollassen asian, eiköhän näin ole myös ap:n tapauksessa. Kyseessä on suht yleinen ilmiö. Ei tarvitse heti vedellä ällöjä johtopäätöksiä.

Ja mä olisin huomannu tytöltä pienenä (ehkä, en tiedä miltä sellanen näyttää, mutta jos päälle päin näkee) päivittäisen alapesun yhteydessä.

Juurikin näin. Eikä siihen edes lastenlääkäriä tarvitse tuota huomaamaan vaan ihan normipesun yhteydessä kyllä näkee että "liimaantuneet" ovat.

Mitenkäs arvon "hyi ällötys" pesee lapsensa alapään? Uskallatko kurkata sinne suuntaankaan vai silmät kiinnikö pikahuuhtelet? :flower:

Ihan rehellisesti en todellakaan kurki lapseni pimppiin sisälle enkä kokeile onko häppärit yhdessä vai ei. Ja silti pesen ihan normaalisti monta kertaa päivässä.

Edelleen mua ällöttää ajatus vanhemmasta tsekkaamassa onko häpyhuulet missä asennossa. Ei ole tullut mieleenikään tutkia häpyhuulia.

Sulle tulee siis perverssejä ajatuksia pikkutytön alapäästä?

Yhteistyössä