V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Miten tuollainen on huomattu? Minkä ikäinen tyttö?
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Lastenlääkäri tarkastaa tuollassen asian, eiköhän näin ole myös ap:n tapauksessa. Kyseessä on suht yleinen ilmiö. Ei tarvitse heti vedellä ällöjä johtopäätöksiä.
Ja mä olisin huomannu tytöltä pienenä (ehkä, en tiedä miltä sellanen näyttää, mutta jos päälle päin näkee) päivittäisen alapesun yhteydessä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No minä en ole ikinä pessyt pimppiä sisältä ja mulla kaks tyttöä. Kukaan lääkäri ei ole myöskään tarkastanut mitäänn häpyhuulia kertaakaan! Antakaa lapsen olla. Lopeta se kurkkiminen.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No minä en ole ikinä pessyt pimppiä sisältä ja mulla kaks tyttöä. Kukaan lääkäri ei ole myöskään tarkastanut mitäänn häpyhuulia kertaakaan! Antakaa lapsen olla. Lopeta se kurkkiminen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Lastenlääkäri tarkastaa tuollassen asian, eiköhän näin ole myös ap:n tapauksessa. Kyseessä on suht yleinen ilmiö. Ei tarvitse heti vedellä ällöjä johtopäätöksiä.
Ja mä olisin huomannu tytöltä pienenä (ehkä, en tiedä miltä sellanen näyttää, mutta jos päälle päin näkee) päivittäisen alapesun yhteydessä.
Juurikin näin. Eikä siihen edes lastenlääkäriä tarvitse tuota huomaamaan vaan ihan normipesun yhteydessä kyllä näkee että "liimaantuneet" ovat.
Mitenkäs arvon "hyi ällötys" pesee lapsensa alapään? Uskallatko kurkata sinne suuntaankaan vai silmät kiinnikö pikahuuhtelet? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Juurikin näin. Eikä siihen edes lastenlääkäriä tarvitse tuota huomaamaan vaan ihan normipesun yhteydessä kyllä näkee että "liimaantuneet" ovat.
Mitenkäs arvon "hyi ällötys" pesee lapsensa alapään? Uskallatko kurkata sinne suuntaankaan vai silmät kiinnikö pikahuuhtelet? :flower:
Ihan rehellisesti en todellakaan kurki lapseni pimppiin sisälle enkä kokeile onko häppärit yhdessä vai ei. Ja silti pesen ihan normaalisti monta kertaa päivässä.
Edelleen mua ällöttää ajatus vanhemmasta tsekkaamassa onko häpyhuulet missä asennossa. Ei ole tullut mieleenikään tutkia häpyhuulia.
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No minä en ole ikinä pessyt pimppiä sisältä ja mulla kaks tyttöä. Kukaan lääkäri ei ole myöskään tarkastanut mitäänn häpyhuulia kertaakaan! Antakaa lapsen olla. Lopeta se kurkkiminen.
Mulle neuvottiin pitämään myös tytön sukupuolielimet puhtaana. Vaipattomuuden takia sinne ei tietty usein menny kakkaa, mutta alussa silti tykkäsin tehdä hoitajan ohjeiden mukaisesti alapesun pumpulitupolla päivittäin. Sen lisäks jos tyttö levitteli haarojansa, vaipaton kun oli, niin näkeehän sinne aika selvästi.
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Siis miksi ihmeessä sä tiedät tuollaisen asian? Ällöttävää että kurkit lapsesi vaginaa. Vai onko lääkäri tällaisen kenties huomannut? Epäilen. Lopeta tuollainen!
Aivan samaa mieltä! Meillä lapset ovat osanneet huolehtia intiimihygieniastaan neliviikkoisina! Mutta tämmöistähän se nykyisin on, että lapset passataan pilalle ja viisivuotiaatkin istuvat rattaissa!
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Ihan rehellisesti en todellakaan kurki lapseni pimppiin sisälle enkä kokeile onko häppärit yhdessä vai ei. Ja silti pesen ihan normaalisti monta kertaa päivässä.
Edelleen mua ällöttää ajatus vanhemmasta tsekkaamassa onko häpyhuulet missä asennossa. Ei ole tullut mieleenikään tutkia häpyhuulia.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No minä en ole ikinä pessyt pimppiä sisältä ja mulla kaks tyttöä. Kukaan lääkäri ei ole myöskään tarkastanut mitäänn häpyhuulia kertaakaan! Antakaa lapsen olla. Lopeta se kurkkiminen.
Mulle neuvottiin pitämään myös tytön sukupuolielimet puhtaana. Vaipattomuuden takia sinne ei tietty usein menny kakkaa, mutta alussa silti tykkäsin tehdä hoitajan ohjeiden mukaisesti alapesun pumpulitupolla päivittäin. Sen lisäks jos tyttö levitteli haarojansa, vaipaton kun oli, niin näkeehän sinne aika selvästi.
.
Meinasin kanssa meidän lapsista, että hetkenkin kun ovat ilman pöksyjä niin ei hjää epäselväksi miltä siellä näyttää vaikka ihan yrittäisi katsoa toiseen suuntaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja b:Kyllähän poikalapsiltakin tarkistetaan pallit. Ja moneen kertaan!
Alkuperäinen kirjoittaja hyi ällötys:Edelleen mua ällöttää ajatus vanhemmasta tsekkaamassa onko häpyhuulet missä asennossa. Ei ole tullut mieleenikään tutkia häpyhuulia.