Tytär seurustelee makedonialaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaakelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27748898]palstakonsensus lienee kuitenkin, että kyseessä ruma, lihava, kielitaidoton peräkamarin tyttö johon suomimiehet eivät koske. Ehkä alkoholikin ongelma.[/QUOTE]

Tuo kuvaushan sopii aika moneen suomalaiseen pariskuntaan.... ;)

Niin siis pojalla on Suomen kansalaisuus ja onasunut täällä jo pitkään eikä ole mikään pakolainen tai muuta. Kuulemma ei mitenkään kovin uskonnollinen. En ole itse tavannut vielä poikaa.

Ihme porukkaa täällä?:O Oletteko kenties sanoneet suoraan tyttärillenne et ulkomaalaisten kanssa ei sitten seurustella?
Mää taas olisin iloinen jos lapset sitten aikuistuttuaan löytäisivät ulkomaalaisen kumppanin.:):heart:

Mulle äiti itseasiassa sanoi noin kun olin teini-iässä. Nooh tapasin sit baarissa (Suomessa) turkkilaisen miehen, naimisissa ollaan ja meillä on 6kk ikäinen poika :D

Balkanin alueelta tulee aika hitosti näitä onnenonkijoita papereiden perässä. Joten tarkkana kannattaa olla. Lähestulkoon jokaisessa ex-Jugoslavian maassa on surkea taloustilanne, ja politiikkaa johtavat samat ukonretaleet kuin ennen sotaa tai sen aikana. Kynnelle kykenevät pyrkivät lähtemään sieltä pois, keinolla millä hyvänsä.
Kaikki ei toki ole epärehellisin mielin liikkeellä, hyviäkin tapauksia varmasti on. Mutta silti ei kannata olla liian sinisilmäinen, ja vaaleanpunaiset aurinkolasit kannattaa laittaa visusti roskakoriin näiden tapauksien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku yllätys;27749852:
Balkanin alueelta tulee aika hitosti näitä onnenonkijoita papereiden perässä. Joten tarkkana kannattaa olla. Lähestulkoon jokaisessa ex-Jugoslavian maassa on surkea taloustilanne, ja politiikkaa johtavat samat ukonretaleet kuin ennen sotaa tai sen aikana. Kynnelle kykenevät pyrkivät lähtemään sieltä pois, keinolla millä hyvänsä.
Kaikki ei toki ole epärehellisin mielin liikkeellä, hyviäkin tapauksia varmasti on. Mutta silti ei kannata olla liian sinisilmäinen, ja vaaleanpunaiset aurinkolasit kannattaa laittaa visusti roskakoriin näiden tapauksien kanssa.

Kaikki mamut ovat ihania ja menevät silkasta rakkaudesta naimisiin suomalaisten kanssa.:)

• Tykkää
Reactions: pikku yllätys
Minun mieheni on balkanilta päin kotoisin. Ovat muuttaneet tänne mieheni ollessa alle 10. Eivät tulleet pakolasina, vaan töihin. Jos ap.n vävykandidaattikin on asunut suomessa jo pitkään, niin varmaan ovat jo hyvin oppineet "maan tavoille". Luulen, että sinun ei tarvitse olla sen enempää varuillasi, kuin kenen tahansa kollin kanssa. Ja kyseessä ei ilmeisesti ollut mikään kiihkouskovainen tapaus kuitenkaan?

Yhteistyössä