Tytär seurustelee makedonialaisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaakelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä sitte? Aikuisia ihmisiä molemmat. Hienoa jos viihtyvät toistensa seurassa, huolimatta siitä että toinen onkin makedonialainen.

En ymmärrä miten tuostakin pitäis jotenki saada ruuvattua negatiivinen asia.

että mies saattaa vaikkapa kieltää joulun vieton, pakottaa pitämään pitkää hametta kesälläkin ja vie pojat ympärileikattaviksi. Olen sivusta seurannut erästä eurooppalaisen muslimin ja suomalaisen naisen liittoa, joka alkoi naisen ollessa 20-vuotias. Nyt toiset 20 vuotta myöhemmin liitosta on syntynyt kaksi lasta, mutta ei sitten paljon muuta hyvää. :-/

Vapaamielinenkin muslimi saattaa radikalisoitua ja siinä on sitten suomalainen itsenäisyyteen tottunut nainen ihmeissään. Eihän 20-vuotias tyttäresi (syntynyt 90-luvulla) edes tajua, miten vapaassa maassa elää ja miten vapaa naisen asema Suomessa on.

Onko miehellä Suomen kansalaisuus? Ei kai hän käytä tytärtäsi "porttina" pysyvään Suomessa oleskeluun?

Onko miehellä Suomen kansalaisuus? Ei kai hän käytä tytärtäsi "porttina" pysyvään Suomessa oleskeluun?

Ookko nää ihan tosissas? Se, että SEURUSTELEE ei ole vielä mikään laillinen pykälä Suomessa pysymiseen..

Melekosen rasistista porukkaa, toivottavasti ko. poika tai AP. tyttäresi näkee viestisi - miksei asioista voi KESKUSTELLA vaan pittää jaella pitkin mammapalstoja? hä

• Tykkää
Reactions: Rockwood
ollaanhan täälä ennakkoluulosia. mä oon naimisissa kristityn kanssa ja voin olla koska mies ei ole mikään äärikristitty eikä uskoaan harjoita. ei siis mikään "hihhuli". kunnon uskovaisen kanssa en erilaisten vakaumusten takia voisi elää.
eiköhän tytär ja mies ole jutelleen ne asiat että onko ne näkemykset liikaa toisistaan poikkeavia. ei kai se pidemmän päälle toimi jos uskotaan aivan täysin erilailla.
hieman luottoa omaan tyttäreen, itsehän hänet olet kasvattanut. olethan kasvattanut luottamaan itseensä ja arvostamaan itseään. jos tyttö antaa miehen alistaa itseään niin niitä alistajia löytyy kyllä ihan suomalaisistakin miehistä

Ookko nää ihan tosissas? Se, että SEURUSTELEE ei ole vielä mikään laillinen pykälä Suomessa pysymiseen..

Melekosen rasistista porukkaa, toivottavasti ko. poika tai AP. tyttäresi näkee viestisi - miksei asioista voi KESKUSTELLA vaan pittää jaella pitkin mammapalstoja? hä

Ihme porukkaa täällä?:O Oletteko kenties sanoneet suoraan tyttärillenne et ulkomaalaisten kanssa ei sitten seurustella?
Mää taas olisin iloinen jos lapset sitten aikuistuttuaan löytäisivät ulkomaalaisen kumppanin.:):heart:

No etpä ole kauhean tarkkaan seurannut, kyllä täällä Suomessa saa olla ilman Suomen kansalaisuuttakin ;) miehelläni ei ollut eikä ole edelleenkään kansalaisuutta, Suomessa pysymiseen ei tarvita suomalaista naista/miestä, eikä edes sitä suomalaisen kanssa saatua lasta.

[QUOTE="vieras";27748674]Vain täydellinen luuseri ei saa itselleen suomalaista puolisoa, vaan joutuu ottamann jonkun ulkomaalaisen.[/QUOTE]

Mikä siitä suomalaisesta tekee niin ylivoimaisesti parhaan puolison?? Ihmiset kaikkialla muualla maailmassa ovat onnettomia luusereita jos eivät ole saaneet suomalaista (miestä) ? :D

No etpä ole kauhean tarkkaan seurannut, kyllä täällä Suomessa saa olla ilman Suomen kansalaisuuttakin ;) miehelläni ei ollut eikä ole edelleenkään kansalaisuutta, Suomessa pysymiseen ei tarvita suomalaista naista/miestä, eikä edes sitä suomalaisen kanssa saatua lasta.

Mutta se lapsi on sellainen ankkuri ettei mamu joudu karkoitetuksi vaikka tekisi miten kauheita rikoksia...

"Makdonialainen muslimi" ei kerro ihmisestä viellä juuri mitään.
Mun kaveri on naimisissa muslimin kanssa ja käsittääkseni kääntyi itsekkin muslimiksi, mutta se ei näy niiden arkielämässä juuri mitenkään -paitsi että miehen vanhemmat pitää tosi paljon lapsia ja se kai on kulttuurikysymys.
Mutta muslimi on ihan yhtäpaljon kertova määre kun luterilainen.

[QUOTE="vieras";27748710]Mutta se lapsi on sellainen ankkuri ettei mamu joudu karkoitetuksi vaikka tekisi miten kauheita rikoksia...[/QUOTE]

ihan kun kaikki mamut tekis rikoksia :D ja ei se lapsi pelasta mahdolliselta karkotukselta, jos oikeus niin päättää.

[QUOTE="vieras";27748674]Vain täydellinen luuseri ei saa itselleen suomalaista puolisoa, vaan joutuu ottamann jonkun ulkomaalaisen.[/QUOTE]

Hah:laugh: Itseasiassa mun suomalainen ex oli täys kuspää, joi liikaa, petti ja oli väkivaltainen, onneksi pääsin siittä mulkerosta eroon.:kieh: Ei siinä paljon "saatu" jos tuollainen kusipää kohdalle sattuu, tai sain mä mustelmia ja traumoja!

[QUOTE="vieras";27748590]Eikös se ammuskelija Schupoli ollut sieltäpäin? Nopeasti tulistuvia ovat.[/QUOTE]

Onneksi suomalainen mies ei ole koskaan aseeseen tarttunut.

Mutta asiaan, maltillinen uskonto ei useinkaan ole ongelma. Onko mies toipunut sodasta, etnisistä kiistoista, millainen käsitys hänellä on maansa muista väestönosista?

[QUOTE="vieras";27748750]

Mutku oikeus ei päätä niin, että se karkoittaisi mamun jolla on siteitä Suomeen, esim lapsi.[/QUOTE]

Kyllä on karkoitettu myös sellaisia joilla on lapsi täällä, suomalaisen kanssa. Montakin.

[QUOTE="vieras";27748766]Kerro mikä sinusta teki niin ylivoimaisen puolison kotineekerillesi?[/QUOTE]

Mikä on kotinee*eri??

Etkö itse nyt osannut kertoa, miksi se suomalainen on kaikille paras ja muut ihmiset maailmassa ovat luusereita??

Yhteistyössä