MUlle osui ihana neuvolantäti kohdalle. Siltä ei tullut yhtään typerää neuvoa.
Se tuolloin oli, kun lapsi oli 9 kk.Että lapsellani on liikkumisen kanssa ongelmia. Nousi tuolloin näppärästi seisomaan ihan missä tahansa, mutta ei kääntynyt lattialla kylkiensä kautta ympäri.
Nyt 5-vuotiaana kyllä kääntyy ripeästi myös päänsä kautta ympäri
Ulkoilma paranataa raudan imeytymistä. mm. Ja on muutenkin hyväksi kaikille. Mutta voihan sitä muillakin ajoilla ulkoilla. Pienen vauvan kanssa se vaan hoituu siinä kivasti samalla kun nukkuu.
Ei kuitenkaan kysynyt että mitä muuta voisit harrastaa että kävisit ennemmän ulkona?Alkuperäinen kirjoittaja Tähkäpää-90;30012976:Itse erehdyin sanomaan, että emme ulkoile n. 2kk ikäisen lapsen kanssa ihan joka päivä, 1-2 päivää viikossa saatettiin olla ihan vaan sisällä. Ihana neuvolatäti kehoitti erittäin tosissaan että hankkisimme KOIRAN, jotta lapsi pääsee ulos, koska koiraa on pakko ulkoiluttaa. Hetken aikaa vaan tuijotin suu auki, ennenkuin sain edes sanottua että en edes tykkää koirista, saati halua sellaista talooni ottaa. Tätä jaksoi monena eri kertana jankata, vaikka ilmaisin että mielestäni on erittäin typerä syy ottaa koira vauva-perheeseen
No kyllä nää nännien karaisujutut vie voiton... Käskettiin ekaa odottaessa karaista nännejä etukäteen imetystä varten kynsiharjalla tai karkealla pyyhkeellä hankaamalla.
Tämä on suositus. Eihän sitä rypsiöljyä tarvitse maitoon sekoittaa vaan lorauttaa ruokaan.Lapselle annetaan rasvatonta maitoa ja siihen lisäksi rypsiöljyä
No sitä rypsiöljyä ei kannattais lapsille syöttää ollenkaan, eikä kellekään muullekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Typerää?;30015875:Tämä on suositus. Eihän sitä rypsiöljyä tarvitse maitoon sekoittaa vaan lorauttaa ruokaan.
Pakko teidän nyt vaan on se haukku ottaa kerta.Alkuperäinen kirjoittaja Tähkäpää-90;30012976:Itse erehdyin sanomaan, että emme ulkoile n. 2kk ikäisen lapsen kanssa ihan joka päivä, 1-2 päivää viikossa saatettiin olla ihan vaan sisällä. Ihana neuvolatäti kehoitti erittäin tosissaan että hankkisimme KOIRAN, jotta lapsi pääsee ulos, koska koiraa on pakko ulkoiluttaa. Hetken aikaa vaan tuijotin suu auki, ennenkuin sain edes sanottua että en edes tykkää koirista, saati halua sellaista talooni ottaa. Tätä jaksoi monena eri kertana jankata, vaikka ilmaisin että mielestäni on erittäin typerä syy ottaa koira vauva-perheeseen