typerät uskomukset pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja "käpy"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28080020]Kun panee teinejä nii ei voi saada sp-tautia.[/QUOTE]

heitetäänkö tähän sitten rasistinen läppä. Anteeksi.

"jotkut tummaihoiset uskovat, että HIV poistuu, kun harrastaa seksiä terveen ihmisen kanssa".
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28079924]Näinpä ja enpä todellakaan ihmettele, että joillain on usein virtsatulehduksia. Hoitajana olen sairaalassa ja aivan uskomattoman moni vanhus pyyhkii peräpäänsä etukautta eli suoraan peräaukosta pyyhitään emättimeen ja virtsaputken suulle.[/QUOTE]

Eikä se ole vaikeaakin niin. Minulla ei ole tosin koskaan ollut virtsatietulehdusta. Olsikohan tässä syy "pyyhin oikein"
 
"..."
[QUOTE="vieras";28080033]Näyttää kyllä, mutta sen tuuheammiksi eivät tule. Leikkaaminen tosin kiihdyttää hiusten kasvua, mutta ei tuuhenna.

En ainakaan ravistele maitoa koskaan ja joka kerta maistuu ihan samalta.[/QUOTE]

Leikkaaminen ei todellakaan kiihdytä hiusten kasvua!!
 
Väärä yksikkö
[QUOTE="Kukka";28079654]Orgasmi kuluttaa 500 kaloria.[/QUOTE]

Jep, oikea vastaus lienee luokkaa 10 000 - 20 000 kaloria.

Ja tämähän on 10-20 kcal eli kilokaloria.

Vertaa 10 000 metriä = 10 KILOmetriä = 10 km.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"Mie"
Sori vaan te jotka luulette että hiusten leikkaaminen muka kiihdyttäisi jotenkin hiusten kasvua, ei pidä paikkaansa :D Miten muka latvojen leikkaaminen olisi yhteydessä sinne hiusjuureen josta hiuskasvaa, maalaisjärjelläkin tuon nyt älyää..
 
Meidän mutsilla on näitä liuta, yritän nyt muistella parhaimpia, vaikka koko aikuisikäni olen niitä yrittänyt aktiivisesti unohtaa :D

-vauvan pitää pitää kotona ekat oliko se 3 vai 4 kk, muuten se saa joko jonkun tappavan taudin tai siitä tulee muuten vain levoton lapsi?? Eli siis ei kauppaan, ei puistoon, ei kylään , ei mihinkään..

-lapsia ei pitäis kyyditä autossa turvaistuimissa, ainakaan selkä menosuuntaan, kun niille tulee matkapahoinvointia. Tämä siksi, että mutsi itse oksentaa jo pelkästä autoajelun ajattelusta... oli muuten laittamassa meidän muksua systerin autoon alle vuoden ikäisenä keskipenkille pelkällä korokkeella, kun eihän se muuta tarvii, kun istuukin jo..

-kaikki vaivat migreenistä mun krooniseen munuaissairauteen paranee mobilatilla ja hieronnalla.

-jos sisällä ei käytä villasukkia, kesät talvet, tulee reuma. Itsellään pahenee nivelreuma vedosta, muttei voi käsittää ettei kaikilla ole niin. Ai, ja muksu ei halua muorilaan hoitoon ilman mua tai isäänsä, kun muori pukee kesäkuumallakin sukkahousua ja kypärämyssyä kun puistoon ovat lähdössä...
 
Jaaa
[QUOTE="käpy";28079576]Hiukset tulee paksummaksi jos ne leikkaa usein - anoppi
Maitopurkkia pitää ravistella ettei kalsiumit ja vitamiinit jää pohjalle - oma mies[/QUOTE]

Tottahan tuo hiusjuttu osin on. Kun usein leikkaa hapertuneet latvat pois, ei tule takkuja niin paljon ja näin hiuksia ei irtoa turhaan, kuten monesti takkuja selvittäessä käy.
 
Tuo maitotölkin ravistaminen on luultavasti lähtöisin siltä ajalta, kun maito oli vielä homogenisoimatonta täysmaitoa ja rasva kerääntyi pinnalle. Nykyään on myynnissä esim S-marketista saatavaa Hilja-maitoa, jota pitää ravistaa :)
 
Uskomaton legenda
Kun leikkaat kuivuneet latvat pois, kasvaa terve hiuksi nopeampaa:)
No ei. Hius kasvaa juuresta. Hius on kuollutta ainesta. Hiuksen juuri ei saa mitään tietoa siitä, mitä latvalle tapahtuu. Latvan leikkaaminen ei siis voi millään lailla vaikuttaa hiuksen kasvuun eli juuren toimintaan.

Tämä "leikkaaminen kiihdyttää kasvua" on aivan uskomaton aivopieru, enkä ymmärrä miten se YHÄ voi olla voimissaan!
 
[QUOTE="vieras";28080033]Näyttää kyllä, mutta sen tuuheammiksi eivät tule. Leikkaaminen tosin kiihdyttää hiusten kasvua, mutta ei tuuhenna.

En ainakaan ravistele maitoa koskaan ja joka kerta maistuu ihan samalta.[/QUOTE]

Leikkaaminen ei kyllä todellakaan kiihdytä kasvua. Miten se mitä latvalle tapahtuu voisi vaikuttaa juureen jossa hiuksen kasvu tapahtuu? Voi vaikuttaa siltä että kasvaisi nopeampaa kun leikkaa huonot, katkeilevat latvat pois mutta oikeasti kasvaa ihan samaa vauhtia.
 
[QUOTE="vieras";28079924]Näinpä ja enpä todellakaan ihmettele, että joillain on usein virtsatulehduksia. Hoitajana olen sairaalassa ja aivan uskomattoman moni vanhus pyyhkii peräpäänsä etukautta eli suoraan peräaukosta pyyhitään emättimeen ja virtsaputken suulle.[/QUOTE]
Se, että ihmiset kuvittelee, että etukautta pyyhkiminen tarkoittaa kakan pyyhkimistä emättimeen tai virtsarakkoon. Vedättekö te takakautta pyyhkijät sen paperin selkään asti vai mikä ihmeen pakko se on vetää sitä kakkaa mihinkään suuntaan? Kyllä minä yletän pyyhkimään etukautta paljon paremmin kun selkä vääränä kiemurrellen, eikä ole mikään pakko vetää paskapaperia napaan asti, vaan voi hyvinkin pyyhkiä vain siitä peräreiän kohdalta. Viimeisilläni raskaana en yltänyt enää hyvin etukautta, niin oli todella orpo ja vaikea olo sohia paperilla takakautta.

Ei ole muuten ikinä ollut virtsatietulehduksia tai hiivoja tai mitään ongelmia.
 

Yhteistyössä