typerät uskomukset pinoon!

• Viestiketjun aloittaja "käpy"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="käpy";28079576]Hiukset tulee paksummaksi jos ne leikkaa usein - anoppi
Maitopurkkia pitää ravistella ettei kalsiumit ja vitamiinit jää pohjalle - oma mies[/QUOTE]
Teoreettisesti tuo kalsiumin sakkautuminen purkin pohjalle on mahdollista sillä kalsiumin tiheys on 1,55 kun taas maidon tiheys on vain hieman yli 1 rasvaisuudesta riippuen. Kalsium painavampana painuu siis pohjaan jos maito seisoo pitkään mutta luulenpa ettei tuolla ole mitään käytännön merkitystä ole.

joop
[QUOTE="vieras";28096371]jos täysin paleltuneet. Se voi tehdä vaan hallaa...ehkä kannattas käydä lääkärissä. Itellä paleltu ja tahto päästä kotiin ja lämpimän veden alle mutta onneks en mennyt.[/QUOTE]

tarkoitin täysin paleltuneita ja todellakin lähes kiehumis asteessa olevaa vettä

uppista!

auton rengaspaineiden vähentäminen on hyvä ja suositeltava tapa madaltaa autoa.

.,.
[QUOTE="vieras";28080033]Näyttää kyllä, mutta sen tuuheammiksi eivät tule. Leikkaaminen tosin kiihdyttää hiusten kasvua, mutta ei tuuhenna.

En ainakaan ravistele maitoa koskaan ja joka kerta maistuu ihan samalta.[/QUOTE]

Leikkaaminen ei vaikuta mitenkään hiusten kasvuun. Ei. Ja piste : PISTE!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28097485]Mulle on kerrottu, että jos koira syö ihmisen ulostetta, on sillä silloin meneillään jonkinlainen puutostila. Onkohan näin?[/QUOTE]

joo se on pahasti puutteessa.

"vieras"
[QUOTE="Siru";28090352]Kaveri väitti, että huumekoirat ovat riippuvaisia huumeista ja siksi etsivät ja löytävät ne.
Mitenhän on sitten rahaa tai hometta etsivän koirien laita...

Kissa osoittaa mieltään, ja koira näyttää syylliseltä...
Ei ne eläimet vain samalla tavalla ajattele ja ymmärrä, vaikka kuinka inhinmillistäisi![/QUOTE]

Kissat todella voivat osoittaa kiintymystään ja samalla mieltäänkin. Koirat voivat myös näyttää katuvaisilta ja syyllisiltä, mutta lukemani mukaan (en tokikaan tiedä, onko totta vai eikö, mutta ihan koiria käsittelevästä opuksesta luin) etteivät ne kuitenkaan tunne syyllisyyttä tai katumusta, ne vain näyttelevät. Joskin eläimet voivat tietää, etteivät saisi tehdä jotain, ja tietää tekonsa jälkeenkin että nyt on tehty väärin ja siksi "näytellä" katumusta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28096421:
Teoreettisesti tuo kalsiumin sakkautuminen purkin pohjalle on mahdollista sillä kalsiumin tiheys on 1,55 kun taas maidon tiheys on vain hieman yli 1 rasvaisuudesta riippuen. Kalsium painavampana painuu siis pohjaan jos maito seisoo pitkään mutta luulenpa ettei tuolla ole mitään käytännön merkitystä ole.
se että viisas! aika surkeesti! miks kaljuunnutaan?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28096421:
jutuista...sinä tiesit kemiallisen!

"vieras"
Kun raskaana ollessa närästää vauvalla on syntyessään paljon hiuksia -kätilö
Vatsan muodosta tietää kumpaa vauvaa odottaa- sukulaiset
mitä enemmän kiloja raskausaikana tullut niin tyttö tulossa- sukulaiset
Vauvan pitää antaa huutaa..- anoppi

Mua närästi molemmista lapsista ihan yhtä paljon ja vain toisella lapsella oli hiukset. Ihan yhtä paljon tullut molemmista lapsista kiloja ja toinen tyttö ja toinen poika.
Mulla oli järkyttävä närästys molempien lapsien kohdalla ja aikamoiset hiuksethan lapsilla oli :D Eli mun kohdalla piti paikkaansa. Eli ei sitä koskaan tiedä... ;)

Minä olen myös kuullut, että "Vauvan pitää antaa huutaa, että keuhkot vahvistuu." - Mummu

"vieras"
[QUOTE="vieras";28097508]Ristimätöntä lasta ei saa viedä kylään.[/QUOTE]

Kastamatonta lasta ei saa kuljetella, koska jos se kuolee niin piru vie

Puhumattoman lapsen hiuksia ei saa leikata

Yhteistyössä