Meidän mutsilla on näitä liuta, yritän nyt muistella parhaimpia, vaikka koko aikuisikäni olen niitä yrittänyt aktiivisesti unohtaa
-vauvan pitää pitää kotona ekat oliko se 3 vai 4 kk, muuten se saa joko jonkun tappavan taudin tai siitä tulee muuten vain levoton lapsi?? Eli siis ei kauppaan, ei puistoon, ei kylään , ei mihinkään..
-lapsia ei pitäis kyyditä autossa turvaistuimissa, ainakaan selkä menosuuntaan, kun niille tulee matkapahoinvointia. Tämä siksi, että mutsi itse oksentaa jo pelkästä autoajelun ajattelusta... oli muuten laittamassa meidän muksua systerin autoon alle vuoden ikäisenä keskipenkille pelkällä korokkeella, kun eihän se muuta tarvii, kun istuukin jo..
-kaikki vaivat migreenistä mun krooniseen munuaissairauteen paranee mobilatilla ja hieronnalla.
-jos sisällä ei käytä villasukkia, kesät talvet, tulee reuma. Itsellään pahenee nivelreuma vedosta, muttei voi käsittää ettei kaikilla ole niin. Ai, ja muksu ei halua muorilaan hoitoon ilman mua tai isäänsä, kun muori pukee kesäkuumallakin sukkahousua ja kypärämyssyä kun puistoon ovat lähdössä...