Työtön mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmissuhteet ova yksilöllisiä. Omia tunteitaan kannattaa arvostaa ja kuunnella sekä toimia omien arvojensa mukaisesti. Jos miehesi on mielenterveydeltään järkkynyt kannattaa yrittää ymmärtää ja auttaa häntä hakeutumaan mielenterveystoimistoon keskustelemaan mahdollisesta masennuksestaan. Jos hän on mielestäsi hyväksikäyttäjä joka oman mukavuudenhalunsa tyydyttämiseksi testaa kuinka pitkälle hyväntekeväisyytesi venyy, hankkiudu hänestä eroon. Työttömyys voi johtua masennuksesta tai sitten se voi olla elämäntapa joka onnistuakseen tarvitsee mahdollistajan. Yleensä ihmiset haluavat auttaa heikompiaan, mutta on myös olemassa ihmisiä jotka käyttävät häikäilemättä hyväkseen tätä ominaisuutta.

Siis työtön mies on RASITE
- etsii selityksiä syitä miksi ei vaan tarvitse hakea työtä
- luuseri täysin
- haukkuu muita
- haukkuu, nujertaa perheensä pohjalle
- haisee, lihoo

Naisena en aio katsoa kovinkaan kauan. Mutta nyt olen tyttäreni kanssa tukena hänen koulu, harrastus ym asioissa.Eli nainen ole itsenäinen ja anna olla työttömän omissa oloissaan. Tee se näkymättömäksi.

Jos on lapsia hoida lapset ja rahoita lapsesi menot/tulot ja Kun oma lapseni on itsenäinen häivyn . Muutan Ranskaan. Tällä jaksan :)

kaiken lisäksi olen 10v nuorempi miestäni ja kun muutan Pariisiin olen parhaimmassa iässä..Mieheni ei..Hapantukoon yksikseen ja eläköön vanhana yksin. Se on minun palkka hänelle.

Mutta TYÖTÖN MIes ON TÄYSI LUUSERI!

Jaksaa jaksaa :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä