V
"vieras"
Vieras
Palasin syksyllä töihin pitkän hoitovapaan jälkeen. Lapset on 2,5v, 4v ja 6v. Samantien alkoi kunnon sairastelukierre. Lapset on kaikki vuoronperään kipeinä ja itse jatkuvasti pois töistä. Mieheni on töissä johtavassa asemassa ja itse "tavisduunari", joten minä olen useammin se joka on poissa, mutta miehenikin kyllä välillä. Minulle jo kerran aiemmin on pidetty puhuttelu poissaoloihini liittyen. Työnantaja sanoi että "näin ei voi jatkua". Tänään taas nuorin lapsi kipeä ja kun soitin töihin niin työnantaja huusi minulle että mä en voi jatkaa tällä tavalla, en voi olla jatkuvasti pois töistä ja sitten sanoi että "kun tuut töihin niin meidän on keskusteltava vakavasti jatkosta".
Elokuussa aloitin ja elokuun aikana oli 3 eri sairauspoissaoloa kestoltaan 2-3 päivää/sairaus. Syys-lokakuussa olin pari päivää palkattomallakin pitkän mahataudin vuoksi ja nuorimmalla alkoi korvakierre. Marraskuussa sairauslomapäiviä taisi olla 7... Hirveää, mutta mun palkkakin on niin pieni, että jos alan ulkopuolista hoitajaa palkkaamaan pienten lasteni sairastaessa niin palkka kyllä hupenee siihen. Lisäksi lapset tottuneet että äiti tähän asti aina hoitanut ja nyt pitäisi kipeät lapset pistää vieraalle?
Elokuussa aloitin ja elokuun aikana oli 3 eri sairauspoissaoloa kestoltaan 2-3 päivää/sairaus. Syys-lokakuussa olin pari päivää palkattomallakin pitkän mahataudin vuoksi ja nuorimmalla alkoi korvakierre. Marraskuussa sairauslomapäiviä taisi olla 7... Hirveää, mutta mun palkkakin on niin pieni, että jos alan ulkopuolista hoitajaa palkkaamaan pienten lasteni sairastaessa niin palkka kyllä hupenee siihen. Lisäksi lapset tottuneet että äiti tähän asti aina hoitanut ja nyt pitäisi kipeät lapset pistää vieraalle?