Työkaveri on ransu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten suhtautuisit, jos sun työkaveri ois ransu? Yhtenä aamuna vaan huomasin, että miespuolisella työkaverilla oli jäänyt jotain meikkiä ja tekoripsiä naamaan. On myös sellainen vähän haaveileva luonne ja keinuva käynti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyylä:
So? Ei kai se työhön vaikuta mitä kotonaan tekee.

No ei se vaikuta, mutta ainahan sitä työkavereita muutenkin tarkkaillaan tai siis normisti jutellaan arkiasioista. Mut tää ei paljon höpäjä tai korkeintaan jostain lintubongauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ai tämä vai?
http://www.tampere.fi/mediamuseo/images/ransu-kirja.jpg

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

(mut oikeesti ap, mulla on vielä pahempi ongelma. Epäilen että työkaverini on vähintään bi, SE flirttaa mun kanssa joka työvuorossa, enemmän kuin yksikään mies koskaan. SE on ahdistavaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ai tämä vai?
http://www.tampere.fi/mediamuseo/images/ransu-kirja.jpg

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

(mut oikeesti ap, mulla on vielä pahempi ongelma. Epäilen että työkaverini on vähintään bi, SE flirttaa mun kanssa joka työvuorossa, enemmän kuin yksikään mies koskaan. SE on ahdistavaa)

No en kyllä haluaisi, että tää herra alkais vielä flirttailemaan. Ylipäänsä onko ransut homoja vai ei? Ei kai ne pakosti ole?

niin transvestiitti vai? Vaiko transsukupuolinen?

Suurin osa transvestiiteista kuuluu seksuaaliselta suuntautumiseltaan valtavirtaan, eli heteroihin, vaikka heidän sukupuoliseen suuntautumiseen kuuluu aika ajoittain vastakkaisena sukupuolena esiintyminen.

Miten siihen pitäisi suhtautua? Mun yks hyvä kaveri on transu ja eniten vaan ketuttaa se, kun sillä on paljon ihkumpia kenkiä kun mulla ja ne on sit jotain kokoa 43 eikä ehkä mene mun 38 jalkaan :D

Se ois kivaa, oli kyse sitten karvakuonosta tai naiseksi pukeutujasta. Jos jälkimmäisestä, niin sen jälkeen tulisi varmaan joka aamu katsottua, että onko jäänyt meikkiä! :xmas: :xmas:

Yhteistyössä