Outo työkaveri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhurnr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mhurnr

Vieras
Aloitin muutama kk sitten uudessa työpaikassa. Väliaikaista hommaa kuitenkin, opiskelujeni ohella. Töissä on hommissa 28-29v (en muista tarkkaan milloin syntynyt) mies. Olen häneen tutustunut ja hän on ihan harmittoman oloinen, mukava heppu. Tykkää vapaa-ajalla tietokoneiden kanssa näpertelystä, pelaa konsolipelejä ja roolipelejä. Hieman ujo kaveri, mutta mukavaa seuraa töissä ja hälle on helppo jutella jne ei vaikuta mitenkään epäilyttävältä.
Mutta joku aika sitten, hyväksyin tämän ihmisen kaveriksi FB:ssä. Huomasin että hän kommentoi paljon, nuorille tytöille, kaikenlaista. Ei mitään pervoa sinänsä melkein kenellekään, mutta kehuu kyllä kovasti kuvia miten joku on kaunis ja kommentit on esim tyyliin "ootpas kaunis.. olisitpas täällä niin tekis mieli päästä halimaan ja pussailemaan". Joskus ollut jotain tuhmiakin juttuja, tai siis selviä sellaisia vihjailuita. Nämä tytöt on siis 13-16 vuotiaita selvästi, kaikilla ei ole ollut ikää näkyvissä mutta osalla kyllä, ja loput vaan on olleet selvästi nuoren näköisiä.
Tämä mies näytti mulle yhden eksänsäkin profiilia FB:ssä, kyseessä oli häntä n. 10v nuorempi tyttö. Sanoi että he seurustelivat 5v sitten. Eli silloin, tämä n.19v tyttö on ollut 14-15, ja tämä mies n. 24-25..
Tuntuu, ettei tuo mies oikein edes kiinnitä huomiota ikäisiinsä naisiin, mutta kauheasti tuollaisten nuorten tyttöjen perään. Tästä on ollut muitakin havaintoja minulla, mutta en niitä nyt tähän viestiin enää jaksa kirjoittaa.

Kaveri on harmittoman oloinen, mukava ja kiltti, mutta jotenkin mulla inhottaa tuo että tuo työkaveri tuntuu olevan vaan teinien perään... :/

Mä tekisin ilmotuksen aikuisesta miehestä, joka kirjottelee kolmetoistavuotiaiden kuviin jotain "oisitpa täällä niin halisin ja pussaisin" -juttuja. Mun mielestä turha tuudittautua siihen ettei tuo ole "tuhmaa", ei kai yksikään lapsiinsekaantuja ole niin tyhmä että kirjoittaisi suoraan sinne että tulepa sedän luo, setä ensin kertoo että ihan vaan pussaillaan mutta sen jälkeen ***. Ei kai kukaan aikuista naistakaan vonkaava mies aloita pervoiluilla vaan nimenomaan tuollaisella vonkauksella.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ephebophilia Luulisin että enemmän tuo kyseessä.. Mutta minne tuosta sit ilmottaa ja miten? Onko pelkästään noi kommentit käypä todiste tollasesta. Ei se pikkulapsien perään selvästikään ole, vaan noiden teinien.. Yläaste- ja lukioikästen.. Tosin väärin sekin todellakin on mun mielestä.

Yhteistyössä